Millainen nainen on "mamma"
Mun mies kutsui mua mammaksi.. đłđ Olen toki Ă€iti, mutta en hĂ€nen Ă€itinsĂ€.
En tykkÀÀ. Luetelkaa "mammamaisia" asioita.
Kommentit (14)
Mamma voi tarkoittaa niin monenlaista, riippuu kai eniten siitÀ missÀ tarkoituksessa sanaa kÀytetÀÀn?
Mun toinen isoÀiti oli niin nuori kun tuli mummoksi, ettÀ hÀntÀ piti sanoa Mamiksi. Toista isoÀitiÀ sanoimme aina Mammaksi.
Itse höpöttelen koirille kÀyttÀen itsestÀni mamma-nimitystÀ. Mamma antaa sulle ruokaa ihan kohta.
Pullea ja tanttamainen, sellainen hyytelövartaloinen. Lyhyet joko maantienvÀriset tai shokkivÀrjÀtyt hiukset. Ei koruja, enintÀÀn jotain iÀnikuisia ysÀrilla ostettuja Kalevalaperinnekoruja juhlissa. SÀkkimaiset vaatteet ja kuluneet lattakengÀt. Osaa puhua vain lapsista ja haisee kroonisesti lihapullamausteseokselle.
PyöreÀ lÀhinnÀ Àiti.
Olen kuullut kun mieheni puhuu kavereitten kanssa puolin ja toisin vaimoistaan muijina siis minunkin mieheni sanoo minua muijaksi. On kyllÀ törkeÀ ilmaus. Miksi ihmeessÀ kutsuu rakastaan noin rumalla sanalla? Vastaavan tason halventava ilmaus miehelle olisi joku juoppo tai pe......ari.
Munkin mies (ja lisÀksi Àitini) kutsuu mua mammaksi. NimittÀin meidÀn lemmikkien mammaksi. Mies kutsuu myös itseÀÀn isukiksi, esim. koirille puhuu "mamma ja isukki lÀhtee nyt matkalla, olkaapa kiltisti".
Aivan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
PyöreÀ lÀhinnÀ Àiti.
Olen kuullut kun mieheni puhuu kavereitten kanssa puolin ja toisin vaimoistaan muijina siis minunkin mieheni sanoo minua muijaksi. On kyllÀ törkeÀ ilmaus. Miksi ihmeessÀ kutsuu rakastaan noin rumalla sanalla? Vastaavan tason halventava ilmaus miehelle olisi joku juoppo tai pe......ari.
Mielummin muija kuin mamma.
Ap
Mun mielestÀ oli koomista kun yks hyvin paljon mun nÀköinen nainen, siis tosi paljon samaa. :D Niin alko kutsua mua halventavasti nimellÀ mamma. Kun jo ensimmÀinen ajatus mulla tÀstÀ naisesta oli ettÀ muistuttaa jotakin ÀitiÀ tms. :D Kai se vaan jotenkin oli Àrsyyntyny itessÀÀn siihen ja halus sitten mut nimittÀÀ siihen rooliin.
Mutta siis moni mies on mussa just kokenu jostain syystÀ seksikkÀÀks sen ettÀ oon kuulemma Àidillinen. :D EttÀ kyllÀ miehetkin siitÀ tykkÀÀ ihan seksuaalisestikkin vaikkei ehkÀ heti tulis mieleen..
Met lapisa kutsumma naisia akoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Met lapisa kutsumma naisia akoiksi.
Sampo, ĂkĂ€slompolo
Sitten kun mies menettÀÀ seksuaalisen kiinnostuksen vaimoonsa alkaa kutsumaan tÀtÀ "mammaksi".
Sellainen lievÀsti tai jopa paljon ylipainoinen, jonka ainoa "saavutus" elÀmÀssÀ ovat lapset ja pukeutuu typeriin lastenvÀrisiin pipoihin ja collegevaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun mies menettÀÀ seksuaalisen kiinnostuksen vaimoonsa alkaa kutsumaan tÀtÀ "mammaksi".
Juu, toimii.
Meni tunnelma pilalle. TÀmÀ mamma ei ole pappaa vailla.
Ap
Lopettiko vapaaehtoisesti.