mitä ajattelisitte tästä(miesasiaa)???
vuosi sitten tapailin n.5 kertaa yhtä miestä, joka oli SILLOIN vapaa, mutta ei halunnut sitoutua eli halusi olla vapaa. Harrastimme joka kerta seksiä(aivan taivaallista ja parasta ikinä). Emme nähneet emmekä pitäneet mitään yhteyttä kesäkuun jälkeen. Nyt yllättäen otti yhteyttä reilu kuukausi sitten ja olemme taas harrastaneet seksiä, mutta nyt hän on VARATTU. Eli hän aloitti suhteen jonkun naisen kanssa, josta oli haaveillut vuosikausia ja heti suhteen kestettyä pari viikkoa, otti minuun yhteyttä ja petti siis heti. MITÄ PITÄISI AJATELLA? En aio tavata häntä enää.
Kommentit (35)
Mies on mulkku. Pitääkös sitä muuta nyt sitten ajatella? Pääasia, ettet enää aio pitää yhteyttä.
Oletko ap jotenkin epävama itsestäsi? Haet hyväksyntää kerjäämällä av:lla että olithan sä parempi pano olithan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:11"]
No mut oli se.Todistettavasti.
[/quote]
No oli oli, nimenomaan. Järkevä ja itsevarma nainen ajatteliskin "jaahas, olipa se sika! Onneksi selvisi nyt. No tiedänpähän että olen hyvä sängyssä". Mutta ap täällä nyt hakee vahvistusta päivänselvälle asialle, koska on niin epävarma itsestään. Luultavasti lankeaa petiin heti kun tämä mies soittaa, jotta taas saa vahvistusta heikolle itsetunnolleen ja seksitaidoilleen.
Ai mies ei halunnut sitoutua silloin eikä halua nyt? Mitä siitä pitäisi ajatella? Mulkkuaan heilutteleva yhden sortin "tauski", jota voi paneskella vakipanona, jos tahtoo seksitauteja viideltä muultakin, jotka ovat samaan aikaan pyörityksessä. Jos yhtään itseäsi kunnioitat, et kuitenkaan ole se kuudes.
Älä ole imarreltu tästä tuoreesta huomiosta nyt lainkaan.
Kiitos yllättävän asiallisista vastauksista. Lupasin itselleni, että en tapaa häntä enää ikinä, mutta kun otti toisen kerran yhteyttä tuon ekan kerran jälkeen, olin heti valmis, mutta nyt en enää. Kondomia käytimme. Olen epävarma ja mulla on huono itsetunto. Se on kyllä totta. t.ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:19"]
Ai mies ei halunnut sitoutua silloin eikä halua nyt? Mitä siitä pitäisi ajatella? Mulkkuaan heilutteleva yhden sortin "tauski", jota voi paneskella vakipanona, jos tahtoo seksitauteja viideltä muultakin, jotka ovat samaan aikaan pyörityksessä. Jos yhtään itseäsi kunnioitat, et kuitenkaan ole se kuudes.
Älä ole imarreltu tästä tuoreesta huomiosta nyt lainkaan.
[/quote] Näin, eli kelpaat vain pantavaksi, mutta ei muuhun. Miksi ihmeessä menit antamaan nyt toisella kerralla? Olisit jättänyt siihen ekaan kertaan kun tyyppi oli vapaa. Nyt olet miehelle vain se helppo horatsu, jolta saa aina kuin vähän vinkkaa ja joka siellä koivet ristissä odottelee yhteydenottoa. En olisi tästä horatsun kunniasta ylpeä, mutta koska vahinko on jo tapahtunut, niin saattaisin tehdä jonkun iloisen vastaiskun sille miehelle. Ihan vain sen takia, että saisin asialle hymyillä jälkikäteen.
En pidä itseäni horatsuna. Olen eronnut yli 4 vuotta sitten pitkästä liitosta, jossa olin uskollinen. Sen jälkeen vain 4 seksisuhdetta. Vakavampaa suhdetta en halua. t.ap
Eli automaattisesti nainen jos nauttii sitoutumattomasta seksistä hän on "horatsu"? Sallikaa kun nauraa 2010-luvun naiset! Hyvää seksiä, mikäs sen mukavampaa ;) Oli sitten huono tai hyvä itsetunto..
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 10:15"]
Eli automaattisesti nainen jos nauttii sitoutumattomasta seksistä hän on "horatsu"? Sallikaa kun nauraa 2010-luvun naiset! Hyvää seksiä, mikäs sen mukavampaa ;) Oli sitten huono tai hyvä itsetunto..
[/quote]
Huonolla itsetunnolla ei pidä lähtea harrastamaan pelkkää irtoseksiä tai vakipanoja, koska silloin myy ruumistaan sielun kustannuksella. On se yhdenlaista "horatsuilemista", koska piparia tarjoamalla ostetaan hetken illuusio siitä, että toinen välittää ja pitää kainalossa. Jälkeenpäin on käytetty ja surkea olo.
Ihan eri asia on hakea seksiä vain seksin vuoksi, jolloin molemmilla osapuolilla on peli ihan selvä ja samalla ei loukata kolmansia osapuolia. Tuollaine kharvoin onnistuu pitemmän päälle, koska vähintään toiselle alkaa tulla mukaan tunteitakin.
Ehkäpä sun kannattais ottaa yhteyttä sen tyttöystävään.Aukeis senkin silmät!
Miten niin parempi? Eiköhän se vain ole niin ettei joillekin yksi riitä, panojen laadusta viis. Melko sairaalta tyypiltähän tuo kuulostaa jos ei muutamaa viikkoa pidempään jaksanut uskollinen olla.
Sulta saa parempaa seksiä kuin muijalta!