Jos olisit 170cm pitkä..
Kommentit (50)
Olen 172cm pitkä, ja tällä hetkellä painan 77kg. Mun minimipaino olisi varmaan n. 65kg, ja tämä nykyinen ihan maksimi mitä haluan painaa. Oikeasti ruumiinrakenteeni on sellainen, että harva uskoo minun painavan näin paljon. Ja olisin itse todella tyytyväinen jos saisin viitisen kiloa pois.
171 pitkänä ihannepaino on siinä 58-59 kg. Kun oli lähempänä 50, olin liian laiha, ei rintoja jne. Lähempänä 60 kiloa rinnat 70C.
Nyt raskaana painoa on jo lähemmäs 70, mutta uskon, et raskauden jälkeen taas 60 tienoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 08:39"]Mä olen 178 cm, vähän alle ja painan noin 79 kg ja olen normaalipainoinen. Hoikaksi kehutaan.[/quote]
Öh, miten tämä on voinut saada yläpeukkuja? Olen samanpituinen ja painan 10 kiloa vähemmän. Anteeksi ilkeyteni, mutta et kyllä ole hoikka, normaalipainon rajoissa kylläkin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:17"]
En haluaisi olla noin pitkä.
[/quote]
Sitähän tässä just kysyttiinkin.
Olen 170 cm ja haluaisin painaa 55 kg. Nyt painan 60..
Olen 170 cm pitkä ja paino seilaa 60.5-62 kg. Kilon-pari haluaisin saada pois (pömppömaha pois). Ihannepaino siis n. 59 kg. : )
Oon 170 ja tällä hetkellä painan 76... ihan liikaa ja koko ajan ällöttää olla omassa kropassa. Alimmillaan oon painanut 56kg, se tuntuisi nykyään liian vähältä. Ehkä semmoinen liikunnallinen 60-63 olis mulle hyvä. Yli 70 en haluaisi olla.
Mulla on muhkea takamus ja paksut jalat ja käsivarretkin. Rinnat on tässäkin painossa kroppaan nähden pienet ja vatsa litteähkö.
Aloittaja jatkaa.. ja mikä olis ehdoton ala- ja ykäraja painon kanssa? :)
Olen 170cm ja painan 65. Haluaisin painaa 60. Raskauden aikana paino nousi 84 kiloon. Alaraja 55, yläraja 70.
60-65 kg voisi olla hyvä. Siis minun rakenteellani ja luustollani. Olen 171 cm ja painan nyt liikaa, 74-75 kg.
Oon 170 cm, haaveilen noin 65 kilosta. Vaikea sanoa miään tiettyä lukua, kun on matkaa useampi kymppi jäljellä. Alle 70 ihan satavarmasti, toisaalta joku 58 vois olla myös kiva. Yläraja on tavoitteen jälkeen toivottavasti tuo 70 kiloa.
67-69 kiloa eli sen minkä nyt painan (olen pari senttiä pidempi). Hyvän olon paino.
55-60kg, en osaa tarkkaan arvioida kun en ole lähelläkään tuota pituutta. Yläraja 70kg.
Olen 169. Ihannepaino on n. 58kg, normisti painan 58-62kg. Nyt raskauden loppuvaiheessa rv 38 painan joku 77kg. Tämä on kolmas ja kahdesta ekasta painoa tuli myös runsaasti. Normaalipainossa olen kummankin jälkeen ollut n. kolmessa kuukaudessa.
Missään nimessä en haluaisi painaa alle 55kg (näytän riutuneelle) enkä yli 65, jolloin ehkä enemmänkin koen olevani paksun näköinen, en varmaankaan oikeasti ole.
mulla kai ruumiiinkuva vähän vääristynyt, painan 47kg ja voisin helposti olla laihempikin ja olisin omaan silmään ihan ok. maksimissaan voisin painaa 50-53kg :o
-aloittaja
Ap on luurangon laiha, hui!
Itse olen saman pituinen, painan 72kg. Tässä on 5-10kg liikaa, mutta alle 60kg en missään nimessä haluaisikaan tämän pituisena painaa.
57-58 on ihannepainoni, tällä hetkellä painan 62 ja enempää en haluaisi painaa, koska kaikki kerääntyy vatsaan. Alarajani on 55.
Oon 170cm pitkä ja painan tällä hetkellä 60kg. Haluaisin olla muutaman kilon laihempi eikä mitään alarajaa taida olla. Yläraja on 62kg. Joskus painanut 65kg ja sen kokoinen en enää haluaisi olla.
Mun naisihanne on joidenkin mielestä ehkä vähän kieroutunut. En pidä kurveista yhtään vaan haluaisin olla ihan kunnolla laiha.