miten saa matalan verenpaineen nousemaan nopeasti?
!?
Kommentit (23)
Juomalla reilusti ja syömällä suolaista salmiakkia. Kotikonstein.
Sairaalassa iv-nesteytys ja tarv. lääkkeet.
T: sh
Mä sain lääkäriltä vinkin ottaa konjakkihömpsyt. Tehoo nopeesti, mutta vain hetkellisesti.
Ei mitenkään muuten kuin sairaalassa annettavilla lääkkeillä.
Reseptejä et niihin lääkkeisiin saa, eikä saa kukaan muukaan, koska niillä olisi niin helppo tehdä itsemurha pienellä yliannostuksella ettei niitä saa reseptilääkkeinä ainakaan suomesta.
Kohtalotoverisi, jolla systolinen/diastolinen 50/30 mmHg
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:00"]
Ei mitenkään muuten kuin sairaalassa annettavilla lääkkeillä.
Reseptejä et niihin lääkkeisiin saa, eikä saa kukaan muukaan, koska niillä olisi niin helppo tehdä itsemurha pienellä yliannostuksella ettei niitä saa reseptilääkkeinä ainakaan suomesta.
Kohtalotoverisi, jolla systolinen/diastolinen 50/30 mmHg
[/quote]
Mistä noin alhainen paine johtuu? oletko vielä tajuissasi kun on tuollainen lukema??
Mulle ihan lääkäri on sanonut, että syö salmiakkia :D
Pyörryin nuorena tosi helposti ja äitihän oli varma, että mlla on aivokasvain tai jotain siihen suuntaan. Käytiin lääkärissä ja "reseptinä" oli SuperSalmiakkia :D Eli kokeile ensin sitä ja jos ei toimi niin (uudelleen) lääkäriin?
joo kyllä se ärsyttää ku aina maisemat pyörii silmissä eikä meinaa salmiakki auttaa! Kiitos kuitenki avusta! :)
Paljonko sitä salmiakkia pitää syödä kerrallaan, jotta paineet nousee? Siinähän on kaloreitakin ihan reippaasti...
Paitsi ettei salmiakki nosta verenpainetta kuin sellaisilla, joilla se ylipäänsä kohoaa helposti.
T. 95/50 normaalina päivänä, raskausmyrkytyksessä 165/110 ja kuulemma vain hieman oli koholla...
Tän ketjun innoittamana hain mittarin: 85/44, ihan normi ennen nukkumaan menoo. Mut ap, eipä oikeen millään. Koita noita lueteltuja.
Mulla ollut lääkitys jo 30 vuotta,eikä paineet nouse...