Suihin ottavat naiset ovat ällöjä
Kommentit (23)
Hyvä ap, mielestäsi siis äitisikin on ällö ?
mina otta ainaki mielella muna suu hu ja perasooli
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:35"]
Sama pätee miehiin.
[/quote]
Naisilta on lupa odottaa enemmän.
No ei siellä ihan kaikki kajakit souda samaan suuntaan päänupissa jos tällaista kurlaa kurkkuunsa:
http://is13.snstatic.fi/img/1920/1288332418277.jpg
Sama pätee miehiin.
[/quote]
Naisilta on lupa odottaa enemmän.
[/quote]
Ei kai nuoleva mies ole yhtään sen parempi. Ihan tasan yhtä ällöä, ellei ällömpää.
höh... olettepa tuomitsevia.. tuskin tämä aloitus on tottakaan..
Ok, jos joku mies pyytää tekemään sellaista, niin sanon sitten, että en voi, kun AV:n mukaan olen muuten ällö, enkä halua olla ällö. Onpa hyvä tämäkin tietää.
LOL sanon minä, ja jatkan seksuaalisuudestani nauttimista. Kuka antaa, saa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:36"]No ei siellä ihan kaikki kajakit souda samaan suuntaan päänupissa jos tällaista kurlaa kurkkuunsa:
http://is13.snstatic.fi/img/1920/1288332418277.jpg
[/quote]
Hyi, nuo nuijapäätkö kiihottavat naisia? Nehän on eläviä kun ne tulee pihalle :X
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:50"]
Ok, jos joku mies pyytää tekemään sellaista, niin sanon sitten, että en voi, kun AV:n mukaan olen muuten ällö, enkä halua olla ällö. Onpa hyvä tämäkin tietää.
[/quote]
Mies vain testaa oletko lumppu vai lady.
Niin, onko Ap sun mielestä suuseksiä antavat miehet myös ällöjä? Ja horoja sen takia kun alentuvat sellaiseen?
Muistathan ap kieltää mieheltäsi suuseksin antaminen, muista mainita kuinka ällöä sellainen sun mielestä on ;)
Entä me miehet ketkä ottavat kullin ahnaiden huulien väliin kun annetaan tilaisuus...
Ah, juuri nielaisin kunnon lastin, kylläpä nyt ramaisee. Öitä!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:34"]
Niin, onko Ap sun mielestä suuseksiä antavat miehet myös ällöjä? Ja horoja sen takia kun alentuvat sellaiseen?
[/quote]
Eivät ole ällöjä, se on miehekästä. Vertailuna jos mies pieraisee, niin se on vain äijää, mutta jos nainen pieree se on aivan sanoinkuvaamattoman kauheata ja epänaisellista.
Meillä ei ole ällö ottipa viimeyönä viimeksi ja kyllä teki kutaa. ...