Miksi varatut naiset ovat arvokkaampia ihmisiä kuin sinkkunaiset?
Miksi varatuille ei saisi tehdä aloitteita? Miksi mä itse olisin muka ollut jotenkin tärkeämpi ihminen, kun olin naimisissa? Omasta mielestäni olin aivan samanlainen ihmisenä kuin sinkkunakin. Miksi ihmisestä tulee jotenkin parempi avioliiton myötä ja sitten niitä sinkkuja halveksitaan?
Kommentit (12)
Parisuhteessa elävät lisääntyvät helpommin
t. single lady
Vierailija kirjoitti:
Täh, mitä ihmettä oikein selität? En ole törmännyt missään tuollaiseen ajatusmaailmaan.
Harva on noin uniikilla tapaa sekaisin päästään kuin ap. Siksi.
Älä himoitse lähimmäisesi karjaa tai puolisoa tai mitään mikä hänen on.
Vierailija kirjoitti:
Täh, mitä ihmettä oikein selität? En ole törmännyt missään tuollaiseen ajatusmaailmaan.
Esimerkiksi sain kutsuja kaiken maailman kissanristiäisiin helpommin, kun olin naimisissa. Sain kyläilykutsuja ja pyydettiin miehenikin mukaan. Minuun suhtauduttiin kohteliaammin. Pidettiin jotenkin yhteiskunnan tärkeänä osasena. Jne. Oli siinä huomattava ero.
T. Ap
Täh? Mä en ainakaan ole kohdannut huonompaa kohtelua nyt sinkkuna, verrattuna siihen aikaan kun olin naimisissa. Millaisissa porukoissa oikein liikut?
Vierailija kirjoitti:
Älä himoitse lähimmäisesi karjaa tai puolisoa tai mitään mikä hänen on.
Mä en tiedä, kuka onnekas "lähimmäinen" on onnistunut rengastamaan unelmieni naisen, joten tavallaan en himoitse "lähimmäiseni" vaimoa. Sen tuntemattoman lähimmäiseni karjaa en ainakaan himoitse.
Jos jollain kaverillani olisi ihana vaimo, niin toki en himoitsisi hänen vaimoaan ja mieltäisin sen vaimon aina varatuksi. Mutta se kaverini olisikin oikeasti lähimmäiseni.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä en ainakaan ole kohdannut huonompaa kohtelua nyt sinkkuna, verrattuna siihen aikaan kun olin naimisissa. Millaisissa porukoissa oikein liikut?
Ihan normiporukoissa (keskiluokka). En ole sinkkuaikoina saanut juurikaan kutsuja mihinkään edustuspippaloihin, mutta naimisissa ollessani olin aina toivottu vieras. Jännää.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normiporukoissa (keskiluokka). En ole sinkkuaikoina saanut juurikaan kutsuja mihinkään edustuspippaloihin, mutta naimisissa ollessani olin aina toivottu vieras. Jännää.
T. Ap
Vaikuttaa vaan siltä, että ystäväsi ovat hieman "nokkavia"? Eli pitää olla avioliitto, mersu, kaksi lasta ja labradorinnoutaja, että kelpaa? Ei normaalille ihmiselle pitäisi toisen ihmisen siviilisäädyllä olla mitään väliä, varsinkin jos on tunnettu vuosia/kuukausia.
Mä en todellakaan aio mennä parisuhteeseen tai naimisiin muiden ihmisten arvostuksen vuoksi. Halveksikoot minua rauhassa, jos haluavat. Inhottaa muutenkin ihmisten pinnallisuus.
Minä menisin naimisiin ainoastaan rakkauden vuoksi, ja sellaisen löytäminen aikuisiällä on lähellä mahdottomuutta muutenkin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ehkä he tykkäsivät miehestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ehkä he tykkäsivät miehestäsi?
Eivät he edes tunteneet miestäni. Monia innosti vain mun mieheni asema/ammatti/meriitit. Ehkä he vain halusivat siipeillä hänen kauttaan.
T. Ap