Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatuille naisille ei muka saa tehdä aloitteita?

Vierailija
05.12.2020 |

Kyllä minulle sai tehdä aloitteita, kun olin naimisissa. Tosin piti vain sitten antaa pakkeja yrittelijöille. Mutta itseäni se hieman imarteli silti.

Tämän palstan perusteella varatulle naiselle ei kuitenkaan saisi muka tehdä aloitteita. Miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattu nainen ei kerro olevansa varattu, ennenkuin rakastuttaa jonkun itseensä?

Ja tämän jälkeen antaa pakit.

Et osaa ottaa itsestäsi vastuuta?

Varatun "yrittäminen" on hieman epäkunnioittavaa ja röyhkeää.

Vierailija
22/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattu nainen ei kerro olevansa varattu, ennenkuin rakastuttaa jonkun itseensä?

Miten niin rakastuttaa? Käyttäytyy ystävällisesti eli normaalisti ja sattuu olemaan hyvännäköinen? Mitä jos otat vastuun omista tunteistasi.

Aina ei ole pelkästään tuollaisesta kyse. Tiedät varmasti itsekin, että varatuissakin on kaikenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa ottaa itsestäsi vastuuta?

Varatun "yrittäminen" on hieman epäkunnioittavaa ja röyhkeää.

Omasta mielestäni se oli lähinnä vähän tarpeetonta, mutta myös imartelevaa. Olihan se kiva, jos joku vieras mies vaikutti kiinnostuneelta, kun omalle miehelleni olin vain pilkan kohde. En siltikään ollut eroamassa. Sekin on vähän epäreilua, että naimisissa tai parisuhteessa ollessani sain muitamia aloitteita, mutta sinkkuna en saa lainkaan aloitteita.

Vierailija
24/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastut toiseen edes tietämättä, onko hän naimisissa niin mihin realismiin rakkautesi perustuu? Ulkonäköönkö rakastuit? Vähän voi kyllä katsoa peiliin.

Vierailija
25/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

AP vois opetella kunnioittamaan muitaki ku itteensä. :)

Millä perusteella? Eli siis mun pitäisi jotenkin erityisesti kunnioittaa ja nöyristellä jotain vain sen vuoksi, että se on naimisissa. Miksi?

Oletko autisti? Et ymmärrä kontekstiä. Vai etkö yleensäkään kunnioita toisten arvoja?

Vierailija
26/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkeästi havaitsee toisen olevan parisuhteessa ja yrittää silti on se mielestäni kovin alhainen teko. Mennä kahden välejä sorkkimaan kolmantena ja monikaan nainen tuskin tuntee itseään hirveän imarrelluksi, ellei erityisen tahdikas ja huomaavainen osaa olla.

Vierailija
27/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yrittää saa. Se on vastaanottajasta kiinni lähteekö mukaan. Sama koskee niin miehiä kuin naisiakin. 

Vierailija
28/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot Raamatun käskyistä yhtään lukenut: "älä havittele toisen vaimoa."

Miksi? Ihan varmaan siksi, että pilaat heidän suhteen ja mies syyttää naista pettämisestä, jonka takia ajaudut lopulta naisen kanssa riitoihin ettekä pysty yhdessä sopimaan asiaa ja tuskin toinen mies haluaisikaan enempää tietää aikeistasi.

Sen kuitenkin sanon, että anna nyt hyväseen aikaan olla.

Nainen on se, joka loppupeleissä ihan itse päättää haluaako olla kumman kanssa, ja koska hän haluu tän kyseisen tyypin kanssa olla niin oikeesti, anna olla.

Sulla ei oo mitään mahdollisuutta häneen, ellei hän joskus syystä tai toisesta eroa koko tyypistä.

Muutenkin aivan järjetöntä yrittää kalastekla toista, ja pilata vaan sillä tavalla loputkin suhteet.

Vierailija
29/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastut toiseen edes tietämättä, onko hän naimisissa niin mihin realismiin rakkautesi perustuu? Ulkonäköönkö rakastuit? Vähän voi kyllä katsoa peiliin.

No jos on käyty kymmenillä treffeillä ja muutenkin kaikki klikkaa, niin yhtäkkiä ilmoittaa tämän.

Sairasta.

Vierailija
30/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi vaikkei alotteita tehtäisi enää lainkaan.. liian usein ne on jtn tampioita, jotka luulee että ei on kyllä tai että valehtelen olevani varattu... 🙄🙄

Vierailija
31/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot Raamatun käskyistä yhtään lukenut: "älä havittele toisen vaimoa."

Miksi? Ihan varmaan siksi, että pilaat heidän suhteen ja mies syyttää naista pettämisestä, jonka takia ajaudut lopulta naisen kanssa riitoihin ettekä pysty yhdessä sopimaan asiaa ja tuskin toinen mies haluaisikaan enempää tietää aikeistasi.

Sen kuitenkin sanon, että anna nyt hyväseen aikaan olla.

Nainen on se, joka loppupeleissä ihan itse päättää haluaako olla kumman kanssa, ja koska hän haluu tän kyseisen tyypin kanssa olla niin oikeesti, anna olla.

Sulla ei oo mitään mahdollisuutta häneen, ellei hän joskus syystä tai toisesta eroa koko tyypistä.

Muutenkin aivan järjetöntä yrittää kalastekla toista, ja pilata vaan sillä tavalla loputkin suhteet.

Ja taas lyödään raamatulla päähän.

Vierailija
32/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan taas miehet ei ikinä oma-aloitteisesti kerro jos ovat varattuja. Kyllä tämä tulee naisten suusta paljon herkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi