Miksi varatuille naisille ei muka saa tehdä aloitteita?
Kyllä minulle sai tehdä aloitteita, kun olin naimisissa. Tosin piti vain sitten antaa pakkeja yrittelijöille. Mutta itseäni se hieman imarteli silti.
Tämän palstan perusteella varatulle naiselle ei kuitenkaan saisi muka tehdä aloitteita. Miksi?
Kommentit (32)
Niin, miksi ei. Joku nainenhan voi elää väkivaltaisessa, alisteisessa suhteessa ilman ulospääsyä. Tässäpä olisi siis oiva tilaisuus päästä irti. Miehellä, uudella pitäisi olla vaan aikamoinen henkinen kantti.
Toki saa. Ei pidä uskoa kaikkea mitä tällä palstalla lukee. Kyllä varattu nainen osaa ihan itse antaa pakit tai hyväksyä tarjouksen, ei siihen minkään av-mamman ohjeita tarvita.
Miksi mun parisuhdetta olisi saanut ihan vapaasti häiritä? Tai siis ihan sama mulle, jos joku olisi vikitellyt exääni. Mielelläni erosin exästänikin. Ei siinä avioliitossa oikeasti ole mitään ihmeellistä. En enää edes kovin helposti haluaisi naimisiin ja kadun sitä ainoaa avioliittoanikin.
Olit... toiset haluavat edelleen olla, ei siinä tarvita ulkopuolisia. Hyvällä itsetunnolla pärjää pitkälle.
Jos joku mies on minusta kiinnostunut. Olkoon. Minä saan jutella ihmisten kanssa. En vaihtaisi miestäni kumminkaan kehenkään 😍
Tietysti saa, mitäs hemmettiä taas. Silloin on vaan kovempi prosentti joutua torjutuksi
Ethän kuitenkaan huiputa naimisissa olevaa oman hetken hupisi vuoksi ja riko hänen liittoaan. Kyllähän toisen avioliittoa pitää kunnioittaa. Osa pitää tuollaista käytöstä häirintänä, eikä se imartele.
Varattuja naisia on paljon helpompi lähestyä verrattuna sinkkunaisiin. Sinkut ovat jatkuvasti hyvin varautuneita miesten seurassa.
Harva ehkä uskoo, mutta varatulta naiselta saa helpommin kuin vapaalta naiselta. Kokemusta on.
Saahan sitä tehdä, mutta en ole kiinnostunut. Lisänä tulisi verenhimoinen aviomies.
Miksi varattu nainen ei kerro olevansa varattu, ennenkuin rakastuttaa jonkun itseensä?
Ja tämän jälkeen antaa pakit.
Jos se tietää, että olet varattu, mutta yrittää sua silti, niin eikö se samalla kerro, että ajattelee sun olevan, ainakin potentiaalisesti, pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu nainen ei kerro olevansa varattu, ennenkuin rakastuttaa jonkun itseensä?
Miten nainen on väkisin rakastuttanut sinut itseensä?
AP vois opetella kunnioittamaan muitaki ku itteensä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olit... toiset haluavat edelleen olla, ei siinä tarvita ulkopuolisia. Hyvällä itsetunnolla pärjää pitkälle.
Olisinko siis jotenkin arvokkaampi ihminen edelleen, jos olisin naimisissa? Mihin sellainen perustuu?
Jos joku koetti tehdä aloitteita, annoin pakit, eikä se varmaankaan harmittanut kumpaakaan osapuolta, sillä en usko, että joku harmistuu siitä, jos saa varatulta pakit.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä tehdä, mutta en ole kiinnostunut. Lisänä tulisi verenhimoinen aviomies.
Verenhimoinen?? Sulla on vaarallinen mies. Juokse.
M25 kirjoitti:
AP vois opetella kunnioittamaan muitaki ku itteensä. :)
Millä perusteella? Eli siis mun pitäisi jotenkin erityisesti kunnioittaa ja nöyristellä jotain vain sen vuoksi, että se on naimisissa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuskin välittäis tippaakaan, kunhan ruoka on ajoissa pöydässä ja vaatteet siistinä kaapissa. Että sellainen intohimoton mies täällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin rakastuttaa? Käyttäytyy ystävällisesti eli normaalisti ja sattuu olemaan hyvännäköinen? Mitä jos otat vastuun omista tunteistasi.
Anna toisten parisuhteiden olla häiritsemättä.
Jos Sijaltainen nousisi.