Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa tehdä veroilmoitusta :(

Vierailija
15.05.2014 |

Plääh. ei jaksa. Vituttaa koko touhu. Kävi ilmi vähän aikaa sitten, että olen unohtanut tai siis ollut tietämätön, eräästä vähennyksestä ja menettänyt tuhat euroa viidessä vuodessa. Aina olen kaikki ohjeet tarkalleen lukenut. Miten toi voi olla mahollista?! Jos ei selvästi ilmoteta jotain et muista vähentää tää ja tää ja tää, niin miten mä sen voin tuosta vaan itsestäänselvästi tietää?! Eiksse ole jo verottajan vika, jos eivät jostain vähennyksestä ilmoita selvästi asiaan kuuluvan asian kohdalla neuvoissa?! Huolellinen ja pedantti olen ollut mutta silti kä näin... Kuus tuntia aikaa täyttää pska netissä. Kiinnostaa kuin hatullinen paskaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, palautin veroilmoituksen minuuttia ennen puoltayötä verkossa. Ai mitenniin viimetipassa?

Vierailija
2/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOISTAVAA!!! :D Se on hyvä, että meilli muille jää enemmän sinun pennosia käytettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piff... Homma hanskassa. Jälkikäteenhaettavat oikaisuvaatimukset jäävät muihin päiviin, mutta viime vuosi on kohta handlattu. Vaikka joudunkin tekemään veroilmoituksen, olen ikävä kyllä verorahoilla "toimeentuleva" sairas henkilö tällä hetkellä... Anteeksi siskot! mutta en dokaa rahojanne! 

Ap

Vierailija
4/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:51"]

Plääh. ei jaksa. Vituttaa koko touhu. Kävi ilmi vähän aikaa sitten, että olen unohtanut tai siis ollut tietämätön, eräästä vähennyksestä ja menettänyt tuhat euroa viidessä vuodessa. Aina olen kaikki ohjeet tarkalleen lukenut. Miten toi voi olla mahollista?! Jos ei selvästi ilmoteta jotain et muista vähentää tää ja tää ja tää, niin miten mä sen voin tuosta vaan itsestäänselvästi tietää?! Eiksse ole jo verottajan vika, jos eivät jostain vähennyksestä ilmoita selvästi asiaan kuuluvan asian kohdalla neuvoissa?! Huolellinen ja pedantti olen ollut mutta silti kä näin... Kuus tuntia aikaa täyttää pska netissä. Kiinnostaa kuin hatullinen paskaa.

[/quote]Sähän voit nyt jälkikäteen korjata tuon erheesi. Olisko ollut 5v taaksepäin, jolta ajalta saa korjaukset tehdä. Mut jos ei kiinnosta, niin älä tee, ei se oo mikään pakko.

Vierailija
5/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitääs seki vielä tänään tehdä. Yök

Vierailija
6/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, kyl mä senkin kuulin, et voi hakea takautuvasti. Pitäs vaan viime vuoden hommelit saada naputeltua nyt eka tonne nettilomakkeelle... Ei vaan viittis millään mutta tokihan mä sen teen. joskushan ne pitää selvittää kuitenkin ja kalliiksi tulee kikkailla Jälkeenpäin.

Vierailija
7/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö kaikki jättää aina viime tinkaan? Jatkoaikaa veroilmoituksen tekemiselle voi myös saada, mutta en tiedä, voiko sitä hakea enää määräajan iltana virka-ajan jälkeen. Mutta joo, nyt vaan laitat ne vähennykset sinne ja lisätietokohtaan kunnon selvitys mitä olet tekemässä.

Vierailija
8/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minullekaan kerrottu, että työmatkakustannusten omavastuu on 600e vuodessa, mutta jokainen kuukausi työttömänä pienentää omavastuuta 50 eurolla. Eli omavastuuni työmatkakuluissa viime vuonna oli vain 350e. Kiva sitten kamalassa kiireessä alkaa laskea kilometrejä ja kuluja ja kaikkea. Raaaaah.

Vierailija
9/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttileijaa siskot..,

miten te laiskiaiset pärjäsitte silloin kun ilmoitus piti antaa tammikuussa

Vierailija
10/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytäpä tuo:

http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Yritys_ja_yhteisoasiakkaiden_lomakkeet/Oikaisuvaatimus_verotuksen_oikaisulautak(10757)

Vaikka sitten huomenna, jos et tänään jaksa. Ihan sama.

Vierailija
11/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:24"]

No täytäpä tuo:

http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Yritys_ja_yhteisoasiakkaiden_lomakkeet/Oikaisuvaatimus_verotuksen_oikaisulautak(10757)

Vaikka sitten huomenna, jos et tänään jaksa. Ihan sama.

[/quote]

Osoitteeseen siis kuuluu tuo sulkeissa oleva numerokin, joten copy-pastaa osoite äläkä klikkaa.

Vierailija
12/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:03"]

Eipä minullekaan kerrottu, että työmatkakustannusten omavastuu on 600e vuodessa, mutta jokainen kuukausi työttömänä pienentää omavastuuta 50 eurolla. Eli omavastuuni työmatkakuluissa viime vuonna oli vain 350e. Kiva sitten kamalassa kiireessä alkaa laskea kilometrejä ja kuluja ja kaikkea. Raaaaah.

[/quote]

ei mun ainskaan tarttenu nettiverolomakkeella itse laskea?! Kyllä verottaja huolehtii sun omavastuuosuuden laskemisesta

Vierailija
13/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 sivua esitäytettyä lomaketta ja kauhee valitus... miltä tuntuisi tehdä 79 sivun mittainen USAn veroilmoitus? :D