Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Guessin laukut - mielipiteitä / mielikuvia?

Vierailija
19.04.2014 |

Mitä olet mieltä Guessin laukuista? Kenelle ne on tarkoitettu?

Ovatko laukut "nuoriso"laukkuja vai voisiko keski-ikää lähestyvä nainen kantaa Guess-laukkua käsivarrellaan leimautumatta pissikseksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin aika pissis laukkuja taitaa olla. Ennen oli ihan kivoja, mutta nykyisin aika "halvan" näköisiä.

Vierailija
2/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvia: pissikset, itä-helsinki, maahanmuuttajanuoret, bling bling räppimuijat :D, liian paljon meikkiä, liian vähän vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin just omasta 180 e, näyttää todellakaan tyylikkäältä. Mulle riittää, että on laadukas , tilava.

Vierailija
4/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma nainen voi pukeutua miten vaan ja kantaa millaista laukkua tahansa. Oletko itsevarma?

Vierailija
5/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan hintasia ne ainakin ovat. Laatu ja hinta eivät todellakaan kohtaa.

Vierailija
6/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissislaukkuja. Maailmalla Guess on muutenkin sellainen halpismerkki, ei mikään iso juttu, lähinnä täällä Suomessa on mimmit ihan innoissaan kun saa ostaa niinku siis Guessiä. Muualla muotitietoiset ihmiset nauraisi itsensä tärviölle.

Vierailija
7/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leimaisi yhden merkin kaikkia laukkuja tietyntyylisiksi. Valikoimissa on niin paljon eroja. Guessillä on pahimmillaan karseita (niitä kirjainkuosi-keinonahka) teinipissis/epätoivoinen keski-ikäinen laukunkantaja -kategoriaan meneviä, mutta sitten toisessa ääripäässä niillä on todella laadukkaita ja kestäviä aitonahkaisia, kauniita ja ajattomia laukkuja. Ei tunnistaisi samaksi merkiksi. Itse muuten omistan kummankinlaisen, karsean bling bling -laukun biletyskäyttöön ja kauniin konjakinvärisen nahkaisen shopperin työlaukkuna.

Vierailija
8/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:05"]

Pissislaukkuja. Maailmalla Guess on muutenkin sellainen halpismerkki, ei mikään iso juttu, lähinnä täällä Suomessa on mimmit ihan innoissaan kun saa ostaa niinku siis Guessiä. Muualla muotitietoiset ihmiset nauraisi itsensä tärviölle.

[/quote]

Et ole selkeästikään perehtynyt asiaan? Guessilla on kaks eri merkkiä. Suomen Stokkalla myydään Guess  by Marcianoa joka on Italiassa tehty kalliimpi malli. Esim. Jenkkilän halpis-Guessit on Guess L.A. jotka on ihan kakkoslaatua.

Vierailija
9/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätisti sanottuna, näyttävät siltä että harakka on oksentanut kaiken varastamansa kimaltavan yhteen kasaan. Ei oo mun juttu.

Vierailija
10/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:04"]Naurettavan hintasia ne ainakin ovat. Laatu ja hinta eivät todellakaan kohtaa.

[/quote]olet itse naurettava! Tuntuu, ettet pysty itse hommata itsellesi laukkua , surullista

Vierailija
11/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä guessin laukku on mielikuvitukseton valinta.

Vierailija
12/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on varaa ostaa niitä? Millä rahoilla, minä vaan kysyn.

Vierailija
13/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 guessia ja laatu ei kyllä ole kovin hyvä.

Vierailija
14/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:06"]

[/quote]

Et ole selkeästikään perehtynyt asiaan? Guessilla on kaks eri merkkiä. Suomen Stokkalla myydään Guess  by Marcianoa joka on Italiassa tehty kalliimpi malli. Esim. Jenkkilän halpis-Guessit on Guess L.A. jotka on ihan kakkoslaatua.

[/quote]En uskonut että ketjussa puhutaan Marcianosta, vaan nimenomaan tästä, johon teineillä on varaa. -7

Vierailija
15/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä laukuista paljon mitään, mutta kyseisistä veskoista tulee mieleen että ovat jotakin pissislaukkuja...?

Vierailija
16/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Minua naurattaa tama suomalaisten laukkuvillitys. Rahaa palaa ja haukkuja riittaa. Suomessa ei ole yhtaan kansainvalisesti menestynytta ja haluttavaa laukkumerkkia mutta muiden tekeleita jaksetaan haukkua tai himoita. Tehkaa itse!

Vierailija
17/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess luxella on kivoja, aitonahkaisia laukkuja

Vierailija
18/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Guessiä käytetään paljon myös e-euroopassa ja jenkeissä, taas joku omaa kansaa vihaava avautuu luuloistaan.:) mulla guessin tote ihan arkilaukkuna, koska kuvioitu laadukas kangas on helvetin kestävä eikä naarmuunnu kuten nahka.
Näitä laukkuja on monenlaisia ja osa sopii hyvin nuoremmalle väelle, osa taas ihsn hyvin viiskymppiselle leidille.

Vierailija
19/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:59"]

Mitä olet mieltä Guessin laukuista? Kenelle ne on tarkoitettu?

Ovatko laukut "nuoriso"laukkuja vai voisiko keski-ikää lähestyvä nainen kantaa Guess-laukkua käsivarrellaan leimautumatta pissikseksi?

[/quote]

No, esim. kesäkäyttöön ja jos naisellista kaipaa, eikä riitele oman pukeutumistyylin kanssa, tässä minusta aika hauska.

https://www.google.com/search?q=guess+macy's+handbags&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=k6RSU8nAMOON4wTD3YHABw&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1024&bih=672#facrc=_&imgrc=lpNx2_7f4Pn4bM%253A%3BS5RZfoNgo2Az6M%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.asos-media.com%252Finv%252Fmedia%252F9%252F7%252F8%252F2%252F2552879%252Fmint%252Fimage1xl.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.stylehive.com%252Fbookmark%252Fguess-fleur-satchel-new-arrivals-han…

Ei ole värini, enkä suunnittele tuon satchellin ostoa (itsellääni GiGin musta satchell riittävä), mutta eipä mitään erityistä mielikuvaa Guessin laukuista ole.  Omat laukkuni ovat ns. merkkilaukkuja muuten, muutamaa LV:n monogrammivernissaa lukuunottamatta laukuistani yleensä ei merkki näy päälle.

Vierailija
20/30 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset