Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli voinko siis käskeä postia siirtään pakettini sinne, mihin sen oikeesti pitäisi tulla?

Vierailija
05.12.2020 |

En jaksa e nää, painava paketti ihan väärässä paikassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
2/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuo tietenkin pitää suunnata lauantai-iltana, ei  postille aukioloaikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tuo tietenkin pitää suunnata lauantai-iltana, ei  postille aukioloaikana!

Postin ilmoituksia tullut pe iltana myöhään ja tänään, lauantaina. Ap

Vierailija
4/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuotiin kotipaketti tänään lauantaina.

Vierailija
5/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enäö pysty siirtämään, jos se on jo toimitettu noutopisteeseen. Kotiinkuljetuksen käsittääkseni voi kyllä tilata.

Vierailija
6/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei välttämättä onnistu, ellei paketti ole mennyt täysin väärään paikkaan, esim. eri paikkakunnalle.

Minä vänkäsin omani puolesta, mutta postilainen intti, että postinumeroni kuuluu alueeseen, jonka postitoimipaikka on muu kuin se oman postinumeroni lähiautomaatti. Paketin lähettäjä voi muuttaa paikan, mutta se maksaa heille, eivätkä varmasti halua sitä tehdä. Silti paketti voi ohjautua muualle, syystä että se lähiautomaatti on täynnä.

Näin posti palvelee v. 2020. Sä tilaat ja mä tuon - minne mua huvittaa tuoda. Sä maksat silti.

Vierailija
7/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Ihan pöljäähän se on. Itsellänikin on nyt mennyt kaksi pakettia 5 km päähän. Ennen on aina mennyt postitoimistoon (joka on 2 km päässä), jos ei valitsemaani automaattiin ole mahtunut, mutta nyt menikin johonkin väliaikaiseen noutopisteeseen. Autottomana ihan kiva yrittää sieltä kaksi pakettia raahata kotiin.

Vierailija
8/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto sentään tuo lähikauppaan tai Kioskiin.

Postin palvelut on menneet ihan surkeiksi.

Ja miksi jotkut lähettäjät voivat tarjota tiettyä automaattia noutopaikaksi, mutta joillakin on 'nouto Postista tai pakettiautomaatista', eikä sitä voi itse päättää, mihin tavara lopulta ilmestyy?

Se on tietty selvä, että kovin isokokoiset lähetykset eivät mahdu automaattilokeroon.

Kun hain robotti-imurini Salen automaatista, se täytti koko lokeron, ei ollut puolta senttiä vapaata!

Vierailija
9/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkahuolto sentään tuo lähikauppaan tai Kioskiin.

Postin palvelut on menneet ihan surkeiksi.

Ja miksi jotkut lähettäjät voivat tarjota tiettyä automaattia noutopaikaksi, mutta joillakin on 'nouto Postista tai pakettiautomaatista', eikä sitä voi itse päättää, mihin tavara lopulta ilmestyy?

Se on tietty selvä, että kovin isokokoiset lähetykset eivät mahdu automaattilokeroon.

Kun hain robotti-imurini Salen automaatista, se täytti koko lokeron, ei ollut puolta senttiä vapaata!

En tosiaan tiedä, miksi vain joissain saa itse valita automaatin. Mutta postin sivuilta voi itse valita itselleen noutopaikan, mihin sitten kaikki paketit menee ellei ole erikseen muuta valinnut tai ei mahdu.

Mutta joo, matkahuollolla voi luottaa, että paketti tulee sinne mihin on sen pyytänyt tai ihan oikeasti kotiin asti kotiinkuljetuksella. Olen tähän asti käyttänyt postia, mutta alkaa kyllä vaikuttaa siltä, että muut palvelut ovat luotettavampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän