Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Pidätkö kumppanisi käsityötaitoja arvossa?

Vierailija
05.12.2020 |

Jos hän kirjoo pöytäliinaa, kutoo mattoa, neukoo sukkia jne.?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan miehen puolesta. Teen hälle villapaitaa, ekaa koskaan. Kuulemma pitää vaikka tulis minkälainen, kun se on mun tekemä. No aika hyvä siitä näyttää kyllä tulevan ainakin vielä ennen kappaleiden yhteen ompelua. Mun tekemät sukat on kovassa käytössä ja hän kehuu muillekin kylmiä jalkoja valittaessaan "vaimon tekemät sukat pitää jalat lämpimänä". 

Vierailija
2/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidän. Tai pitäisin jos olisi kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitan villasukkia jos halukkuutta, näitä joku kehui.

Vierailija
4/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma pitää vaikka tulis minkälainen, kun se on mun tekemä.

<3

Vierailija
5/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllisiä taitoja arvostan. Parketin hionta ja lakkaus on mukava juttu. Pitsipöytäliinoista ei niin väliä. 

Vierailija
6/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain hypnoottista kun nainen vaikka virkkaa. Vähän kuin takkatulta katselisi.

Vierailija
7/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaan miehen puolesta. Teen hälle villapaitaa, ekaa koskaan. Kuulemma pitää vaikka tulis minkälainen, kun se on mun tekemä. No aika hyvä siitä näyttää kyllä tulevan ainakin vielä ennen kappaleiden yhteen ompelua. Mun tekemät sukat on kovassa käytössä ja hän kehuu muillekin kylmiä jalkoja valittaessaan "vaimon tekemät sukat pitää jalat lämpimänä". 

Sulla on ihana mies :)

Vierailija
8/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Minulla on useita mieheni neulomia pipoja ja kaulahuiveja. Itse saan hädintuskin langan neulansilmään saati osaan mitään napinompelua haastavampaa.

Vierailija
9/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisia, jotka vähänkää tekee käsillänsä jotain luovaa. Itse olen myös taiteellinen, luova, kekseliäs ja taitava käsistäni niin tykkäisin, jos olisi samanhenkinen kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi