Varattu ja ihastunut lapsen kaverin isään
Meillä pojan päiväkotiin tuli uusi lapsi pari kuukautta sitten ja siitä lähtien pojat ovat olleet hyviä kavereita ja näkevät pk:n ohella myös viikonloppuisin.
Lapsen kaverin isä tuo pojan usein meille ja olenkin ollut pihassa tai eteisessä miehen kanssa jutulla. Nyt on käynyt niin että äidiltä on mennyt jalat alta. Olen hyvässä parisuhteessa ja tuntuu hullulta miten olen ihastunut tähän mieheen. Odotan viikonloppuja kun poika tulee meille, jotta pääsen näkemään isäänsä :)
Viestejäkin ollaan laitettu lasten asioista. Välillä tekisi kyllä mieli laittaa jotain flirtimpää ;) mies on siis myös parisuhteessa. Luulen että tätä miestä voisi myös kiinnostaa, tykkää jutella lapsen tuonnin yhteydessä pitkään eikä pidä kiirettä kotiinlähdön kanssa. Välillä tuntuu että hänellä menee jotenkin pasmat sekaisin ja on hermostuneen oloinen. Hymyilee, katselee jne. Laittelee myös aika pitkiä viestejä. Tietysti voi olla että tulkitsen nämä jutut väärin koska olen itse ihastunut...
Joka tapauksessa en ajatellut tämän jutun kanssa edetä.... mieli tekisi mutta ei. En tiedä miten tästä pääsee kuitenkaan eroon kun törmäillään joka viikonloppu... päivä piristyy kyllä kummasti kun hänet näkee ;)
Kommentit (29)
Luulen että tätä miestä voisi myös kiinnostaa, tykkää jutella lapsen tuonnin yhteydessä pitkään eikä pidä kiirettä kotiinlähdön kanssa. Välillä tuntuu että hänellä menee jotenkin pasmat sekaisin ja on hermostuneen oloinen. Hymyilee, katselee jne. Laittelee myös aika pitkiä viestejä. Tietysti voi olla että tulkitsen nämä jutut väärin koska olen itse ihastunut...
90% todennäköisyydellä tulkitset väärin. Mies vaikuttaa kivalta ihmiseltä ja luultavasti viihtyy hyvin seurassasi, mutta esim. nuo hermostuneisuuden osoitukset johtuvat luultavimmin siitä, että hän huomaa sinun ihastuksesi ja tuntee olonsa kiusaantuneeksi, mutta ei halua loukata sinua olemalla tyly.
Jos ihastuksesi tuottaa sinulle iloa eikä aiheuta mitään haittaa toisaalta sinun ja puolisosi ja toisaalta miehen ja hänen puolisonsa välille, niin fantasioi kaikessa rauhassa. Tunteita tulee ja menee ja joskus on kiva saada vähän ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Pidä kuitenkin jalat maassa äläkä tuhoa sitä hyvää mitä sinulla on pelkkien haihattelujen takia.
Mies bongasi ketjun täältä ja tunnisti ap sinut ja itsensä.
Parisuhteen ideahan ei ole se etteikö kuumia miehiä tai naisia voisi tulla vastaan ihan missä vaan vaan se että on nimenomaan päätetty olla sen yhden ja saman kanssa siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida omassa suhteessa olla onnellinen. Et olisi muuten mennyt sekaisin toisesta miehestä. Ihastumisia tulee elämässä. Saat sinä toki tästä miehestä pitää, mutta ei kannata edetä puhumista pidemmälle. Mikäli kunnioitat miestäsi ja tämän miehen puolisoa.
Mitä väliä sen miehen puolisolla on?
Se, joka vastaa: ei mitään. Onko asenteesi muita ihmisiä kunnioittava. Mistä johtuu tarve kilpailla. Mitä, jos oman ukkosi joku "veisi". Tai lainaisi häntä.
Ota kuva pillustasi ja lähetä iskälle.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva pillustasi ja lähetä iskälle.
Saatetekstillä: Olet ajatuksissani..
Vähän ryhtiä, ap. Mitä turhia nössöilet. Kun oikein yrität, ehdit vielä rikkoa kaksikin perhettä jo jouluksi.
Ai omaa hölmöyttäni, kun en mennyt bussipysäkillä suoraan tunnustamaan tunteitani? Yritin kyllä lähestyä, mutta varovaisesti. Kuten kirjoitin, tunne oli todennäköisesti yksipuolinen, ja miehelläkin oma perhe.