Mitä teet tänään, yksinäinen?
Ajattelin katsoa Midsommersin murhia,ehkä jotain muutakin elokuvaa, käydä ulkona Lidlissä hakemassa jotain makeata, koska sunnuntaina kaupat on kiinni, sitten ehkä kirjoittelen työtäni ja välissä syön. Tänään en jaksa mennä kuntosalille hölkkäämään tai polkeamaan pyörää.
Kommentit (26)
Tjaa'a,mitähän sitä keksis.. Varmaan siivoan tämän kämpän,roikun täällä netissä ja illemmalla suuntaan Yyteriin kaverin + koirien kanssa :)
Olen käymässä poikani + tämän avopuolison luona. Kiva nähdä poikaa ym, mutta olen heidän kotonaan vähän kuin 3. pyörä. Teen vähän kotitöitä, muuten vain oleskelen, ulkoilen, nettailen. Lähtivät äsken kavereilleen & viihteelle, minä täällä pyykkäilen, kohta suihkuun ja aion katsoa lempipoliisisarjojani myöhemmin telkusta. Semmoista. :)
Miksi tänään pitäisi tehdä jotain erityistä?
Luen tiukkaa asiakirjallisuutta ja myöhemmin pitkälle ulkoilulenkille.
Aamulla nukuin pitkään ja luin Hesarin. Huomasin kaverin laittaneen viestiä ja vastasin siihen.
Tein ruoaksi kasvisvuokaa. (Viipaloin vuokaan ruskeita herkkusieniä, oranssia paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa ja minitomaatteja. Mausteeksi mustapippuria ja vuorisuolaa. Vuokaan myös ruokakermaa ja mozzarellaraastetta. Paistoin 200 asteessa.)
Selasin nettiä. Otin päikkärit. Siivosin. Kävin kävelyllä ja kaupassa. Nyt avasin telkkarin ja Midsomerin murhat tulee katsottua. Joku muukin dekkari varmaan vaikka netin kautta telkkarista.
Päivällä kyllä ehdin jonkun aikaa tuntea myös ahdistusta siitä, että olen yksin. Onneksi iltaa myöten helpotti.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:28"]
Kävin American Car Showssa
[/quote]
Oliko siellä LATELAN autoa?
[/quote]
Olipa hyvinkin. Siellä Tuuuuuning -puolella siis.