Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon tyhmä......kyse meikeistä

Vierailija
05.12.2020 |

Tilasin cocopandalta sellaisen glitteri meikki paletin kun näin Miia Johanssonin käyttävän sitä tutossa. Nyt en osaa käyttää ja glitteriä joka puolella. Ja miksi edes tilasin kun en koskaan käy ulkona iltamenoissa tai muutenkaan. Oon kyllä tyhmä.Vika glitteri meikki mitä ostan. Mihin tuon saisi laitettua? Roskiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, vinkkejä?

2/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jollekin kaverillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaikkapa askarteluun.

Glitteri asetellaan meikkisiveltimellä varovasti. Alle jotain mihin tarttuu (esim ihan vähän kosteusvoidetta) ja päälle setting spray. Glitterin asettelu vaatii kärsivällisyyttä.

Vierailija
4/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista glitterimeikkiä olet ostanut, mutta joihinkin ainakin täytyy ostaa myös erikseen glitter primer, jolla tämä kiinnittyy ihoon.

Vierailija
5/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glitteri asetellaan meikkisiveltimellä varovasti. Alle jotain mihin tarttuu (esim ihan vähän kosteusvoidetta) ja päälle setting spray. Glitterin asettelu vaatii kärsivällisyyttä.

Mä saan aikaan vain sotkua. Saako noista mitenkään sellaista ns.huomaamatonta meikkiä mitä voisi päiväkäytössä käyttää? Vai miten käytätte? En ole askartelija ja ei ole kavereita kelle tuon laittaisi kiertoon.

Ap

Vierailija
6/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaista glitterimeikkiä olet ostanut, mutta joihinkin ainakin täytyy ostaa myös erikseen glitter primer, jolla tämä kiinnittyy ihoon.

Mulla on primerkin mutta en osaa......

Ja glitteriä ihossa joka paikassa kun rupeaa vanulapulla poistamaan.

Tää oli joku smashit?

Ap

Vierailija
7/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen glitteriliima, johon se tarttuu. Tee esimerkiksi jokin tavallinen silmämeikki ihan mattaväreillä, laita sitten glitteriliimaa vaikkapa luomen keskelle pienelle alueelle, laita glitteriä siveltimen, kopauta sivellintä johonkin, ettei tule liikaa kerralla, ja painele glitteriä siihen liiman päälle. Esimerkiksi jotain vaaleaa sävyä, joka tuo valoa meikkiin olematta räikeä, sopinee päiväkäyttöön. Jotkut glitterit tosiaan ovat itsestään kiinnittyviä, mutta kyllä tuo liima varmasti auttaa.

Vierailija
8/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitter liimaa/primeriä alle, riippuu tuotteesta. Myös laadukkaat siveltimet tärkeitä meikkauksessa.

Vierailija
9/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelemalla onnistuu, älä heti luovuta! Laita silmämeikki ekana niin voi putsailla kasvoille varissutta silmämeikkiä pois.

Vierailija
10/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aloitteleva meikkaaja, ehkä kannattaa ensin opetella helpompia silmämeikkejä kuin glitteri. Kyllä tuo paletti aika kauan säilyy.

Vierailija
11/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatkohan highlighteria? Eli korostus shimmeriä/valoa tuovaa meikkiä?

Vierailija
12/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan aikaan vain sotkua. Saako noista mitenkään sellaista ns.huomaamatonta meikkiä mitä voisi päiväkäytössä käyttää? Vai miten käytätte? En ole askartelija ja ei ole kavereita kelle tuon laittaisi kiertoon.

Ap

Glitter ei ole tarkoitettu huomaamattomaan päivämeikkiin vaan se sopii paremmin ei-arkisiin tilanteisiin. Sun täytyy vain harjoitella, muu ei auta.

Vierailija
13/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene arvausasemalle ja sano että sulla on outoa ihottumaa, joka kimaltelee.

Vierailija
14/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku juhla tulossa, tai iltameno, käy jossain meikkaajalla/kosmetologilla ja ota oma paletti mukaan.

Vierailija
15/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat Smashit-glitterpalettia, niin minulla on myös sellainen ja sen kanssa kannattaa käyttää glitter-pohjustajaa, muuten glitteriä on kohta koko kasvot täynnä. Hyvä glitter-primer löytyy ainakin Nyxiltä (olen itse käyttänyt), edullisemmin saa Essenceltä noin kolmella eurolla myös ihan kohtuullisen. Kun olet laittanut muut luomivärit ja haluat lisätä glitteriä, painele luomelle kevyesti glitterpohjustajaa ja sen päälle heti sormella tai littanalla siveltimellä glitteriä. Kannattaa laittaa glitter mahdollisimman nopeasti liiman jälkeen, ettei liima ehdi kuivahtaa. Pitäisi onnistua kun hieman harjoittelee, älä ihmeessä heitä palettia roskiin. Hyvä tuote ja saa kauniita meikkejä esimerkiksi pikkujouluihin ja juhliin kun oppii käyttämään.

Käytän itse tuollaista glitteriä lähinnä juhlissa, arkeen sopii paremmin helmiäisluomiväri tai highlighter, jos haluaa pelkän mattaluomivärin sijaan myös hieman hohdetta. Mikäpä glitteriä estäisi arjessakaan käyttämään, mutta ainakin omaan tyyliini se olisi vähän liikaa. Joku neutraalin värinen glitter ja muuten yksinkertainen meikki voisi varmaan toimia.

Vierailija
16/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Onhan tuo harjoittelukin ihan mukavaa. Eksyin jonkun meikkaajan instaan. Oli ulkomainen. Vinkkasi että glitterin saa sellofaaniteipillä pois. Kokeilin ja toimii. Lähti luomista ja kasvoista. Ei tarvitse puljata enää vanulapuilla. Jotka olikin huonoja glitterin pois saamiseen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi