Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuolinen työkaveri

Vierailija
19.04.2014 |

Mun miehellä on muutaman vuoden nuorempi naispuolinen työkaveri, joka on ihan kivan näköinenkin. Tulevat hyvin juttuun ja ollaan puhuttu miehen kanssa sen työkavereista, tästä naisesta kun oon joskus kysynyt, on sanonut että on se ihan mukava. Tää nainen on puhunut mun miehelle paljon siitä, kuinka huonosti hänellä menee parisuhteessa. Oon nähnyt tän naisen ja mun mielestä puhuu todella "ystävälliseen" sävyyn miehelleni, ihan kuin vähän flirttailis. Tää nainen on ilmeisesti nyt eroamassa miehestään. Ihmetyttää vaan hieman naisen käytös, onko mitään aihetta olla mustasukkainen?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koittaa lämmitellä miestäsi ja voi olla että saa vastakaikua. Mies tuskin tätä sulle myöntää mutta ole tarkkana! Mieluiten pakota lopettamaan koko juttu heti ennenku alkaakaan.

Kokemusta on.

Vierailija
62/69 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit kertoa minun ja työkaverini tilanteesta. Meidän suhde alkoi noin, molemmilla meni niin ja näin sen hetkisissä suhteissa. Nyt yhteistä taivalta takana 1,5 vuotta tämän työkaverin kanssa. Ole siis tarkkana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt vaan unohtaa tän asian. Meillä menee todella hyvin ja oon onnellinen. Toki toi tulee aina välillä mieleen, enhän mä voi tietää miten ne siellä töissä on. En nyt vaan jaksa enää miettiä koko asiaa. Paitsi että miehen työpaikalla esimies on suunnitellut virkistyspäiväksi risteilyä yön yli. Toi tietysti nostaa vähän karvat pystyyn, että mitäs jos. Laivalla nyt tunnetusti kukaan ei oo kovin selvin päin jne.

Ap

Vierailija
64/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi töissä vähän vastaavanlaisesti, nuori nätti nainen tuli juttelemaan asioistaan, olin aluksi ällikällä lyöty. Nyt seurustelemme.

Vierailija
65/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla hälytyskellot soi, niin varmaan ihan syystä. Tuskin ap on kieltämässä miestään muuten tapaamasta naispuolisia ystäviään, vaan epäilys kohdistuu nimenomaan tähän tiettyyn naiseen.

Vierailija
66/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies ilmeisesti kertoo tämän naisen jutuista avoimesti. Mielestäni suurta syytä huoleen ei ole, koska mies vaikuttaa luotettavalta. Yleensä olen kyllä miesten ja naisten välisen ystävyyden kannattaja, mutta on aika epäkorrektia vuodattaa parisuhdeasioita vastakkaista sukupuolta olevalle työkaverille, joka on vieläpä uusi tuttavuus. Itse varmaan sanoisin miehelle tästä jotain, mutta jättäisin asian siihen.

Vierailija
67/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tiiviisti töitä yhdessä miespuolisen kollegan kanssa. Ollaan tunnettu useampi vuosi ja olen hänelle todella ystävällinen. Voisin kertoa parisuhdepulmista yms. Tämä kollega on todella lojaali vaimoaan kohtaan, puhuu hänestä (sen vähän mitä puhuu) todella nätisti, eikä hän tee mitään asiatonta esim. yhteisissä illanvietoissa. Toki heitetään puolin ja toisin hurttia huumoria, mutta kummallekin huumori on tapa käsitellä työn rankkoja puolia.

Sitten taas itsellä on myös varattuja mieskollegoita, jotka ovat heikkoja naisten edessä ja jopa itse aktiivisesti tekevät alotteita. Varmaan itse tunnet miehesi, miten hän yleensä toimii.

Vierailija
68/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Kyllä mies ja nainen voi olla vaan ihan kavereita. Sen verran pitäisi luottaa kumppaniinsa, että toinen voi keskustella (työ)kavereidensa kanssa. Mikä ihmeen halu teillä on omistaa mies ja valikoida kenen kanssa mies puhuu? Saako mies samalla tavalla kontrolloida teitä?

Ap, jos mies menee, niin mies menee. Ei sitä voi estää ja parempi, että pääsit moisesta eroon, jos ei kerta voi luottaa. Nauti nyt suhteestanne, älä liikaa stressaa. Stressaako miehesi sinun kavereistasi ja teidän keskusteluista? Tuskin.

Vierailija
69/69 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös aika tuore kokemus vastaavasta. Ja sanoisin, että kannattaa olla varuillaan. Oma mieheni tapasi sattumalta lapsettoman naispuolisen työkaverin kaupungilla ja olivat menneet sitten käymään kahvilla. Siellä nainen oli avautunut miehelleni parisuhteestaan johon oli kuulunut esim väkivaltaa. Oli työkaverina vielä melko uusi tuttavuus. Ehkä pari kertaa ollut samassa vuorossa mieheni kanssa. Juttu oli sitten jatkunut työn ulkopuolella soittelulla ja viestittelyllä noin kolme kuukautta kun asia minulle selvisi. Homma oli mennyt siihen, että nainen oli myöntänyt ihastuksen mieheeni. Melkoisen  kriisin tämä aiheutti meidän suhteelle, jota selvitellään edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän