Miehen naispuolinen työkaveri
Mun miehellä on muutaman vuoden nuorempi naispuolinen työkaveri, joka on ihan kivan näköinenkin. Tulevat hyvin juttuun ja ollaan puhuttu miehen kanssa sen työkavereista, tästä naisesta kun oon joskus kysynyt, on sanonut että on se ihan mukava. Tää nainen on puhunut mun miehelle paljon siitä, kuinka huonosti hänellä menee parisuhteessa. Oon nähnyt tän naisen ja mun mielestä puhuu todella "ystävälliseen" sävyyn miehelleni, ihan kuin vähän flirttailis. Tää nainen on ilmeisesti nyt eroamassa miehestään. Ihmetyttää vaan hieman naisen käytös, onko mitään aihetta olla mustasukkainen?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 09:32"]
Ottaisitteko asian puheeksi miehen kanssa vai antaako olla? En haluais olla mikään mustasukkainen nalkuttava tyttöystävä, varsinkin kun meillä menee hyvin. Enkä myöskään halua että mun mies alkaa avautua tälle naiselle mistään "parisuhdeongelmista" ja epäilevästä tyttöystävästä.
Ap
[/quote]
Et haluaisi olla se mustasukkainen, sitähän sä olet! Voit olla myöskin varma, että miehesi puhuu työkaverilleen, siis sille naiselle, sinusta mustasukkaisena ja epäilevänä, eikä syyttä.
Oletko ap koskaan itse ollut töissä, paikassa jossa työskentelee muitakin kuin sinä? Me tavikset keskustellaan asioista, niin omista ongelmista kuin muistakin niiden työkaverien kanssa, se on NORMAALIA sosiaalista kanssakäymistä.
Jos suhteessanne menee hyvin, niin kuin tässä nyt julistat, voit olla varma siitä, että ei mene kovin pitkään tuolla käytöksellä.
On aivan sama avaatko keskustelun miehesi kanssa vai annatko olla, sillä se tulee esille joka tapauksessa ja silloin olet se häviäjä ja miehesi sekä mahdollisesti tämä mustasukkaisuutesi kohde ovat voittajia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:29"]Miehesi tulee näkemään kuinka itsevarma olet. Oletko?
[/quote]
Kyllä mä olen itsevarma, tiedän että mies todella pitää musta. Huolehdin itsestäni, treenaan paljon ja olen tyytyväinen itseeni. Toki jos oikein virheitä haluaa itsestään etsiä niin ainahan löytyy jotain parannettavaa. Ei vaan ole koskaan aikaisemmin tullut tällaista tapausta seurustelumme aikana. Vaikka mä olenkin kuinka itsevarma, en halua silti mennä laput silmillä ja huomata jälkikäteen että hups miten kävikään.
No päätin kuitenkin olla puhumatta asiasta ja tarkkailen vähän tilannetta. Ja panostan suhteeseen aivan täysillä ja kaikin tavoin ettei ainakaan jää kotona mitään uupumaan ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 09:32"]
Ottaisitteko asian puheeksi miehen kanssa vai antaako olla? En haluais olla mikään mustasukkainen nalkuttava tyttöystävä, varsinkin kun meillä menee hyvin. Enkä myöskään halua että mun mies alkaa avautua tälle naiselle mistään "parisuhdeongelmista" ja epäilevästä tyttöystävästä.
Ap
[/quote]
Et haluaisi olla se mustasukkainen, sitähän sä olet! Voit olla myöskin varma, että miehesi puhuu työkaverilleen, siis sille naiselle, sinusta mustasukkaisena ja epäilevänä, eikä syyttä.
Oletko ap koskaan itse ollut töissä, paikassa jossa työskentelee muitakin kuin sinä? Me tavikset keskustellaan asioista, niin omista ongelmista kuin muistakin niiden työkaverien kanssa, se on NORMAALIA sosiaalista kanssakäymistä.
Jos suhteessanne menee hyvin, niin kuin tässä nyt julistat, voit olla varma siitä, että ei mene kovin pitkään tuolla käytöksellä.
On aivan sama avaatko keskustelun miehesi kanssa vai annatko olla, sillä se tulee esille joka tapauksessa ja silloin olet se häviäjä ja miehesi sekä mahdollisesti tämä mustasukkaisuutesi kohde ovat voittajia.
[/quote]
Olen ollut useissa työpaikoissa ja puhunut paljon eri asioista työkavereiden kanssa. Itse nyt olen vaan tottunut naisten kanssa puhumaan parisuhteista, ei tulisi mieleenkään mennä miespuolisille työkavereille kertomaan miten huonosti parisuhdeasiat menevät. Sitä varten on ystävät, todelliset ystävät. Naisilla on naisten juttuja ja miehillä miesten juttuja, jolloin vähän puretaan asioita. Mun mies ja tää naispuolinen työkaveri kun ovat tunteneet vain muutamia kuukausia, joten en kyllä itse lähtisi avautumaan noin uudelle tuttavuudelle. Ymmärrän siis toki että naiset ja miehet voivat olla ystäviä keskenään, mutta omalla kohdallani voin puhua miesten kanssa lähes kaikesta muusta ja vaikka mistä ongelmista, mutta parisuhdeongelmat on kahden ihmisen välisiä tai parhaimpien ystävien kanssa jaettavissa.
Ap
Jospa sillä naisella ei ole ystäviä ja miehesi on nyt yksi tärkeä ihminen hänelle. Haittaakse?
Aika suppeasti sinä katsele maailmaa.(kirjoitus 23). Eli kaiken pitäisi mennä kuten sinä sanot...öööö....voin heittää noorakarmat ja sanoa, ettet pysty jättämään tätä tapausta tähän ja tulet työntämään miehesi sen naisen syliin.
Siis varatuille työkavereille (vastk.sukupuoli?) ei saisi edes puhua, voi apua :D. Onko tälläisia ihmisiä oikeasti?
Typerää käytöstä mieheltä. Ei hänen tarvitse tai kuulu olla minkään työpaikan tytsän olkapää tai kuuntelija. En hyväksyisi. Nainen ja mies eivät vain voi olla pelkästään ystäviä. Näin näen asian, nimimerk kokemusta työpaikan miehistä..
Kyllä hiukan oudolta kuulostaa. Miksi ihmeessä nainen avautuu miehellesi.yleensä nuo ovat tyttöjen välisiä asioita
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:04"]
Kyllä hiukan oudolta kuulostaa. Miksi ihmeessä nainen avautuu miehellesi.yleensä nuo ovat tyttöjen välisiä asioita
[/quote] Lapsellinen kirjoitus. Vuodelta 1920?
Ap alkoi itse kirjoittamaan puolustuksia =D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:07"]Ap alkoi itse kirjoittamaan puolustuksia =D
[/quote]
No en nyt sentään :D musta on vaan hyvä että tää herättää keskustelua ja mielipiteitä puolin ja toisin.
Ap
Myös miehet keskustelevat ihmissuhdesasiosita mieluiten naisten kanssa. Naiset nyt vaan on parempia kuuntelijoita ja heiltä saa parempaa tukea. AIka harvalla miehellä on sellaisia miesystäviä, joiden kanssa puhutaan ihan kaikesta. Ei miehillä ainakaan ole ollut.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:57"]
Typerää käytöstä mieheltä. Ei hänen tarvitse tai kuulu olla minkään työpaikan tytsän olkapää tai kuuntelija. En hyväksyisi. Nainen ja mies eivät vain voi olla pelkästään ystäviä. Näin näen asian, nimimerk kokemusta työpaikan miehistä..
[/quote]
Oletpa muuten väärässä!
Kyllä minäkin töissä kuuntelen miesten vuodatuksia vaimoistaan ja tyttöystävistään. Pitäisikö sanoa, että juttele jollekin miehelle kun nämä asiat pitää jutella miesten kesken? Halloo.
Minua nuo jutut eivät haittaa. Ovat ihan mukavaa viihdykettä työpäivään.
Siis miksi et ihan reilusti juttele miehesi kanssa asiasta? En ymmärrä tätä "älä mainistse miehellesi pelkojasi" ajattelutapaa.. Kyllä minä ainakin haluaisin jutella asiasta miehen kanssa! Mitä siinä häviää?
Olemme miehen kanssa myos kavereita eikä pelkästään rakastavaisia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 09:10"]
Mun miehellä on muutaman vuoden nuorempi naispuolinen työkaveri, joka on ihan kivan näköinenkin. Tulevat hyvin juttuun ja ollaan puhuttu miehen kanssa sen työkavereista, tästä naisesta kun oon joskus kysynyt, on sanonut että on se ihan mukava. Tää nainen on puhunut mun miehelle paljon siitä, kuinka huonosti hänellä menee parisuhteessa. Oon nähnyt tän naisen ja mun mielestä puhuu todella "ystävälliseen" sävyyn miehelleni, ihan kuin vähän flirttailis. Tää nainen on ilmeisesti nyt eroamassa miehestään. Ihmetyttää vaan hieman naisen käytös, onko mitään aihetta olla mustasukkainen?
[/quote]Siis mustasukkainen mistä? En oikein ymmärtänyt. Sinä olet vaimo ja hän on työkaveri.
Minusta on hyvä, jos on myös miespuolisia ystäviä, koska heiltä saa asioihin myös miehistä näkökulmaa. Lisäksi miehillä harvemmin on taipumusta kaunistella asioita, vaan ongelmiin saa rehellisen vastauksen, jonka pohjalta asiaa voi sitten naisellisesti "vatvoa" lisää. Miesten kanssa asiat myös hoituvat suoremmin, vailla turhaa kaunistelua, kiertelyä ja draamaa.
Tässä ainakin osa syistä miksi itse keskustelen miespuolisen ystäväni kanssa myös henkilökohtaisista asioista.
T: vastaaja nro 16.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:20"]
Siis miksi et ihan reilusti juttele miehesi kanssa asiasta? En ymmärrä tätä "älä mainistse miehellesi pelkojasi" ajattelutapaa.. Kyllä minä ainakin haluaisin jutella asiasta miehen kanssa! Mitä siinä häviää?
Olemme miehen kanssa myos kavereita eikä pelkästään rakastavaisia.
[/quote] Mies kertoo vaimon kyselyistä sille työkaverille. Mutta jos se ei haittaa niin antaa mennä.
Ihmettelen, että miksi ap:n pitäisi jutella miehensä kanssa asiasta kun kerran luottaa häneen...Eikös sitten aleta keskustelemaan kun ei olla enää varmoja luotetaanko.
Vähän mietityttää miks hitossa pitää puhua parisuhteen ongelmista muille kuin omalle kumppanille?
Vieraan munan tai tussun toivossa.....
Koska näiden juttujen kirjoittajat tajuavat, että se kyttääminen tai asian esille ottaminen vähentää pettämisen todennäköisyyttä tasan 0%.