Paras keitto minkä tiedät?
Mulla ehkä herkkusienikeitto tai porkkanasosekeitto.
Kommentit (44)
oikein kunnon lihakeitto, ei lihaliemiä eikä pakasteperunakasvispusseja.
Vierailija kirjoitti:
Savulihakeitto, mutta en ole saanut sitä kahteenkymmeneen vuoteen, kun savuluita ei enää saa mistään.
Kyllä saa :) viime viikolla ihan prismasta ostin
Oikein mausteinen Tom yam jäyttikatkiksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kermainen lohikeitto ja kylkeen saaristolaisleipää
Juu tällä mennään. Toki kun ei aina ole saaristolaisleipää tarjolla, niin toki ruisleipäkin käy. Teen siis itse saaristolaisleipäni, mutta teen sen verran harvoin, että aina sitä ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermainen lohikeitto ja kylkeen saaristolaisleipää
Juu tällä mennään. Toki kun ei aina ole saaristolaisleipää tarjolla, niin toki ruisleipäkin käy. Teen siis itse saaristolaisleipäni, mutta teen sen verran harvoin, että aina sitä ei ole tarjolla.
Sama homma. Jouluksi pitää taas tehdä saaristolaisleipää, ja teenkin sitä samalla sitten pakkaseenkin.
Millä ohjeella teet?
Armeijan soppatykki hernekeitto
Kermainen lohikeitto
Ramenkeitto
Tomaattikeitto pekonilla ja leipäjuustolla
Pinaattikeitto kananmunalla
Punajuurikeitto Aurajuustolla ja cashewpähkinällä
Hernekeitto sinapilla ja tuoreella/kuivatulla sipulilla
Maa-artisokkakeitto yrttiöljyllä ja pekonilla
Yksi parhaista keitoista joita olen tehnyt, oli myskikurpitsakeitto paahdetuista kurpitsoista.
Salviaa ja muita normimausteita, soseeksi, ja päälle smetanaa ja valkosipulikrutonkeja.
Keiton kruunasi uunissa pekonin tapaan paahdetut ohuet savukylkisiivut.
Nyt kyllä juksaat, koska Jormaa ei ole saanut alkosta vuoden 2010 jälkeen, sillä Jormat suuttuivat pullossa olevasta kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Jorma tai Doris väkevä viini. Aikoinaan oli Sorbus, mutta sen tekeminen lopetettiin.
- Kaikki sienikeitot
- Lohikeitto
-Katkarapukeitto
-Porokeitto (tässä oli myös joku savujuusto tms.)
Kylmäsavupororouhekeitto. Just söin.
Maitopohjainen, kotimaisesta järvikalasta tehty kalasoppa.
Monenlaisia keittoja olen maailmalla syönyt, mutta mummon lohikeiton voittanutta en ole saanut. Ehkä siinä maistuu myös rakkaus ja lämpö