miten eroon takertuvasta EX.stä?
voisiko joku antaa hyviä neuvoja mitä mä voisin viel tehdä? suhde loppu 2v sitte. vielläki hänen huonekaluja ym tavaroita on täällä, eikä tule hakemaan vaikka oon miljoonaan kertaan pyytänyt. uhittelee kyllä et jos tavaroita häviää ni maksat jokaisen. puhelin häirintä oli päivittäistä kunnes vaihdoin puh.num. noh nyt soittelee mun 17v pojalle ja jopa pojan kavereille ja yrittää udella mun kuulumisia. lähestymiskieltoa ei saa kun ei oo sanonu tai tehny mitään uhkaavaa. mitä ihmettä voisin viel tehä et pääsis tyypistä lopullisesti eroon?
Kommentit (8)
juoppo hyväksikäyttäjä. takasin en varmasti ota. ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:42"]
Pojan pitää myös vaihtaa salainen numero. Huonekalut nostaisin pihalle, laita vaikka sähköposti että noudettavissa silloin ja silloin, sen jälkeen menee roskiin. Älä tanssi sen pillin mukaan. Muutto ja osoitetietokielto voisi olla myös viisasta.
[/quote]toi tavaroiden ulos nosto vois toimii mut iha niin pitkäl en viittis mennä et muutettaisiin.
Haluaa pitää sinut mukana kuvioissa huonekaluilla. On ainakin joku asia minkä takia joudut ottamaan yhteyttä, tai se ottaa. Nyt koitat päästä niistä eroon. Laita joku päivä milloin viimeistään haettava tai sitten ne lähtee!!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:55"]
Etsä parempaakaan saa kuitenkaan.
[/quote]ai mistäs niin päättelet?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:56"]
Haluaa pitää sinut mukana kuvioissa huonekaluilla. On ainakin joku asia minkä takia joudut ottamaan yhteyttä, tai se ottaa. Nyt koitat päästä niistä eroon. Laita joku päivä milloin viimeistään haettava tai sitten ne lähtee!!
[/quote]joo, toi voi toimii. ei muuta ku huome ärrältä hakee halpa friibaidi ja laitan viestiä. ap
Pojan pitää myös vaihtaa salainen numero. Huonekalut nostaisin pihalle, laita vaikka sähköposti että noudettavissa silloin ja silloin, sen jälkeen menee roskiin. Älä tanssi sen pillin mukaan. Muutto ja osoitetietokielto voisi olla myös viisasta.