Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän taas kerran ystävän.

Vierailija
18.04.2014 |

Aina aikaa myöten kuihtuu, kun en pääse ilman lapsia koskaan tapaamaan. Ystävät kyllä hyväksyvät lapseni, mutta eivät pitkän päälle sulata sitä, että mieheni ei suostu minua päästään yksin ystävien kanssa Iltaa viettämään tai muutenkaan. Eli voin mennä, kunhan otan lapset mukaan,, aina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiselle miehelle pitää tehdä lapsia? Eihan se selvästikään halua olla isä.

Vierailija
22/25 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:27"]

Ei minua kukaan usko. Mies on sulavapuheinen ja suurin osa läheisistäkin säälittelee miestä, kun vaimo on aina menossa. Jopa äitini ei ota lapsia hoitoon, koska mies sanoi äidilleni, että menen jomuutenki koko ajan. No en mene, kun en pääse. Ei tätä kukaan tajua, millaista on 

[/quote]

Narsistien uhrien tuki ry on olemassa, ihan varmasti joku tajuaa. Sieltä löytyy varmasti materiaalia, josta voit ruveta tutkailemaan, onko miehesi tosiaan tuollainen vaiko vain tavis persläpi sovinisti, joka menee joka porsaanreiästä minkä löytää.

Se jos mies on onnistunut kiilaamaan sinun ja äitisi väliin, on jo aika hälyttävä merkki kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se miehen mukaan on naristi. Itsekäs ja aina haukkumassa ja nalkuttamassa tyhjää.

Vierailija
24/25 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole täysin tyypillistä narsistia saada tilanne käännettyä uhrin syyksi.

Vierailija
25/25 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:38"]Mulla ihan samanlainen tilanne kuin ap:llä. Mitä sitten pitäisi tehdä?! En mäkään tätä hyväksy, mutta minkäs teen, kun mies ei kerta kaikkiaan suostu olemaan lasten kanssa. Ja itse menee vapaasti niin kuin haluaa. 

Jos jätän miehen, hän tuskin ottaa lapsia koskaan hoitoonsa. Ehkä käy korkeintaan meidän luona lapsia katsomassa. Ja elareita ei varmasti maksa. Lapset eivät sitten näe isäänsä enää juuri ollenkaan. En tiedä onko se lasten kannalta parempi kuin nykytilanne.

[/quote]

Mitä lapset tekee sellaisella isällä joka ei halua olla heidän kanssaan???

Älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi tuollaisen ihmisen kanssa. Loppujen lopuksi mies löytää jossain vaiheessa toisen, sinä katkeroidut loppuelämäksesi ja lapset kertoo sulle aikuisina miten olisivat toivoneet teidän eroavan.

Lapsille yksi onnellinen vanhempi on parempi kuin kaksi kireää ihmistä joista toinen pakenee vastuutaan ja toinen yrittää leikkiä ihanne perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi