Voice of Finland finaali 18.4.
Tähän mennessä todettua: Emma heikoin, sävelletyt biisit huonoja, paitsi Tuulin. Paras hetki Michaelin ja Sirun duetto. Siinä oli upeaa kontrasteilla pelaamista. Yllättävä on voimakasta:)
Kommentit (7)
Samaa mieltä sirusta. Sen lisäksi elastisen tyttö oli aika jees. Anne mattilan duetto oli tosi floppi ja miran aikalailla myös, tai aikalailla varman päälle.
Mikä helvetin takia tuo naisjuontaja suhtautuu koko ajan niin alentuvasti Emmaan? "Sua selvästi jännittää!" Pitääkö tuollaistakin sanoa ääneen? Siitähän se jännitys vasta lähtee, kun saa kuulla, että sen oikein huomaa. Voi tsiisus.
Onpa toi Paloma pikkuruinen, olen luullut sitä pitkäksi naiseksi.
Tänään Siru ehdottomasti ollut paras!
Levy-yhtiö on päättänyt, että Emma voittaa. Hirvittävää hehkutusta, vaikka ihan keskinkertainen laulaja eikä mikään hyvä esiintyjä.
Siru voittoon! Emma-parka on liian nuori. Onnistuu silloin, kun hän saa itse valita biisit. Ela oli valinnut laulun, jossa sai itse loistaa - Emmalle se ei sopinut ollenkaan. Odotin, että olisivat valinneet Joss Stonein biisejä, mutta ei. Kahden muun nimiä en edes muista. Unohtuivat heti.
Mä en yhtään tykkää näistä sävelletyistä biiseistä. Say something oli upea esitys.