Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisvaltaiset työpaikat ja kiusaaminen?

Vierailija
05.12.2020 |

Pitääkö paikkansa, että naisvaltaiset työpaikat on pahimpia kiusaamispesäkkeitä? Mistä se johtuu, jos näin on?

Itse olen kuullut erityisesti varhaiskasvatuksen hirviömäisistä paikoista, joissa työntekijät uupuu ja vaihtuu yhä kiihtyvällä tahdilla. Kuulostaa pahalta, että juuri ne tärkeintä työtä tekevät, pienten lasten kanssa olevat, joutuvat kärsimään huonosta johtamisesta ja kiusaamisesta. Todella huolestuttavaa, jos näin on. Sen täytyy heijastua myös lapsiin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esperin hoivakodissa epäkohtia löytyy .kaikenlaista kohtaamista ja tapausta näkee päivittäin. Hoitajat epäpäteviä ja kiusaajia , pomoista lähtien. Työyhteisö voi huonosti, jopa kiroilevat ja käyttäytyvät epäkunnioittavasti vanhuksia kohtaan. Säästöjä etsitään jopa ruuanlaadusta, ruuan määrästä ja hygieniasta. Minua inhotti olla hoitajana eräässä esperin hoivakodissa minkä keittiöllä kärpäset lensivät ruoka- astioihin, viemäristä nousi matoja. Ei voi käsittää miten puhtauspuoli on niin ja näin. Hoitajatkin sanoivat ettei anna hyvää kuvaa omasta yksiköstään, koska heidän ei saa käyttää suojakäsineitä edes ruokajaossa joka vaatisi korkeaa hygienia vaatimusta. Montako ennenaikaista kuolemaa tulee kun virukset ja bakteerit leviävät käsistä. 

Vierailija
62/62 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin on naispuolisia jotka polttavat aivan loppuun omaa väkeä ja yhteistyökumppaneiden väkeä ja mitään näille ei mahdeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä