Mitä tuumit Veikkauksen NAAPURIT-pelistä?
Pistävätkö ihmiset nyt enemmän rahaa veikkaukseen?
Mikä on se raja, että saa potteja - 50 m säteellä?
Ei ainakaan kannata asua haja-alueella :D
Kommentit (103)
En tiedä mistä viiseuroisista puhut, mutta kyse on yhdestä pääpotista, 100 000 euroa, ja jos sen voittaa, niin muut voittajat, naapurit, saavat voittoja sen mukaan, kuinka lähellä asuvat päävoittajaa. Peli perustuu väestötietoliitossa oleviin osoitteisiin ja se vaatii siten rekkautumista veikkaus.fi -sivustolla, jotta osallistujan osoitteet olisivat selvillä sekä tietenkin itse kupongon ostamista, jotta on mukana pelissä. Eli jos ei ole veikkaus.fi -sivuston jäsen, niin ei ole tilinumeroakaan. Tätä ei siis voi pelata kioski-menetelmällä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:04"]
En tiedä mistä viiseuroisista puhut, mutta kyse on yhdestä pääpotista, 100 000 euroa, ja jos sen voittaa, niin muut voittajat, naapurit, saavat voittoja sen mukaan, kuinka lähellä asuvat päävoittajaa. Peli perustuu väestötietoliitossa oleviin osoitteisiin ja se vaatii siten rekkautumista veikkaus.fi -sivustolla, jotta osallistujan osoitteet olisivat selvillä sekä tietenkin itse kupongon ostamista, jotta on mukana pelissä. Eli jos ei ole veikkaus.fi -sivuston jäsen, niin ei ole tilinumeroakaan. Tätä ei siis voi pelata kioski-menetelmällä.
[/quote]
No mutta sehän on hieno peli koska muillekin sataa hyvää jos jollekin. Itse tosin en ole rekkautunut tuonne sivulle niin minä en saisi mitäänvaikka joku lähellä voittaisi, ymmärsinkö oikein?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:05"]
[/quote]
ap, LÄHIMMÄT PELAAJAT saavat aina ne pienemmät summat. Alla on voittokartta pelin alkuajoilta. Kun Savonlinnassa joku sai pääpotin, vitosia riitti Hämeenlinnaan asti. Noin vois ehkä vieläkin käydä pohjoisessa. Eli koko Lappi sais jotakin kun yksi voittaisi.
https://www.veikkaus.fi/fi/naapurit#!/naapurit-tulokset/2014-05-26
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 04:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:05"]
[/quote]
ap, LÄHIMMÄT PELAAJAT saavat aina ne pienemmät summat. Alla on voittokartta pelin alkuajoilta. Kun Savonlinnassa joku sai pääpotin, vitosia riitti Hämeenlinnaan asti. Noin vois ehkä vieläkin käydä pohjoisessa. Eli koko Lappi sais jotakin kun yksi voittaisi.
https://www.veikkaus.fi/fi/naapurit#!/naapurit-tulokset/2014-05-26
[/quote]
Jaa, tuo linkki viekin automaattisesti uusimpaan voitonjakoon, mutta kelaa siitä taaksepäin, niin löydät mainitsemani voitonjaon; sunnuntai 11.5.
Ensimmäisestä arvonnasta lähtien ollut mukana ja ei vielä ensimmäistäkään voittoa, lähin voitto Kuopioon ja sinnekin matkaa täältä vielä n. 160km.
Kallis peli opiskelijan budjetille kun lähes 20€ maksoi ja 0% palautus.
Pirkanmaalla taitaa asua aika paljon veikkauksen pomoja. Yhtä päivää lukuunottamatta joka päivä tällä viikolla on sinne osunut.Tänäänkin 4 / kymmenestä tuhatlappusesta. Jotain mätää on tässä peleissä.
Pankkitunnuksilla rekisteröityy veikkauksen sivuille ja ostaa pelin. Sen jälkeen jää kattomaan vaan, että tuleeko voittoja. Mitään ei tarvitse tietää tai osata.
Alusta asti olen pelannut, mitään voittamatta
Aivan huijausta koko peli. Mainostavat, että "voit voittaa osoitteellasi vaikka joka päivä". No vittu joo. Voihan sitä voittaa lotossakin vaikka joka viikko. Asun isossa kaupungissa, ja monta kertaa on osunut kymppitonnin voitto muutaman kilometrin päähän joko omaan kaupunkiin tai naapurikaupunkiin. Näistä voitoista en silti ole itse hyötynyt pennin jeniä. Toista kuukautta en kyllä tätä pelaa.
Siis eikö sitä voi pelata päivän kerrallaan vaan täytyy ostaa koko kuukauden satsi? Mutta tuohan on aivan älytöntä, en kyllä aio pelata tuollaista riistopeliä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:40"]
Ehkä Veikkauksen typerin peli. Vaatii vielä kehittämistä, jotta ihmisillä olisi mielenkiintoa pelata toistekin. Itse voitin kuukauden aikana 5 euroa. Jäin siis 15 euroa tappiolle.
[/quote]
No paljonko esim. lotossa tain Viking Lotossa jaat yleensä plussalle?
Lopettakaa kaikki pelin pelaaminen niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä voitto osuu minulle
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:40"]
Ehkä Veikkauksen typerin peli. Vaatii vielä kehittämistä, jotta ihmisillä olisi mielenkiintoa pelata toistekin. Itse voitin kuukauden aikana 5 euroa. Jäin siis 15 euroa tappiolle.
[/quote]
No paljonko esim. lotossa tain Viking Lotossa jaat yleensä plussalle?
[/quote]
Harvemmin minä ainakaan pelaan rivilottoja 20 eurolla/kerta.
Pitäisi ensin arpoa maakunta joita on vain 19 ja sitten päävoittaja maakunnasta olisi paljon oikeudenmukaisempi. Lähes kaikki voitot menee Tampereen alapuolelle.Pelin nimen voisi vaihtaa Etelä Suomen naapurit ja laittaa muualle Muu Suomi naapurit peli.
Onpa yllättäviä vastauksia. Mun mielestä tämä peli on tosi kätevä: Voi ottaa koko kuukaudeksi kerrallaan, ei tarvitse huolehtia mistään, mahdolliset voitot tipahtelevat tilille. Ja joku kysyi, niin ei ole pakko ottaa koko kuukaudeksi. Voi ottaa myös loppukuuksi. Eli vaikka heinäkuun puolestavälistä kuun viimeiseen päivään. Maksaa tällöin 0,75€/päivä. Ja mä olen voittanut tästä monta kertaa, isoin voitto 50€, se päävoitto oli 50km päässä. :)
Toissa sunnuntaina nasahti 100 000 euroa. Loma loppu mut nauratti mennä töihin. Pelaan ehkä jatkossakin.
Nauroin ääneen sunnuntaina, kun voittopotti meni Espooseen, ironic :D
Uusimaa,Uusimaa,Uusimaa,ja jne..Helsinki,Vantaa,Espoo,jne,pohjoisiin päin ainuttakaan voittoa,nyt loppuu tämän pelin pelaaminen,täysin rosvousta,ihmiset,seuratkaa,monistikko kk Uusimaa voittaa..LIIKAAA!!!!!
No itse en ole kateellinen ihmine ja liian itseriittoinen että olisin kiinnostunut muiden asioista tai heidän raha-asioistaan. Minua kiinnostaa minä.
Joten en tunne peliä enkä ajattele siitä mitään enkä muuten edes ymmärrä miten ne viiseuroset, joista eilen kirjoitit, saadaan niille jotka eivät itse ole osallistuneet. Mistä ongitaan niiden tilinumerot?