Viitsiikö Turun keskustaan enää mennä kaupoille? Koronan vuoksi?
Mietin, viitsiikö Turun keskustaan enää lähteä kauppa-asioille. Koronaluvut ovat aika huimia. Käytännössä menisin arkiaamuna heti, kun myymälät aukeavat. Mutta onko parempi tilata vaan kaikki netin kautta?
Tosin Helsingissä ne luvut vasta huimia ovat ja silti ihmiset näyttävät lehtikuvissa ja tvn uutispätkissä pyörivän keskustan liikkeissä kuten aina ennenkin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisikohan Ikeaan mennä? Pitäisi hakea yksi tietty huonekalu.
Niillä on ulkona automaatteja. Netissä voi maksaa sen huonekalun ja ne laittaa sen sinne automaattiin, josta sen voi hakea. Tuollaisia pitäisi olla kaikilla kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisikohan Ikeaan mennä? Pitäisi hakea yksi tietty huonekalu.
Käytä sitä palvelua että ostat verkosta ja haet ilmaiseksi myymälästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäharjun Prismassa en ainakaan kävisi...
No mä en kävisi siellä normaalioloissakaan.
Miksi? Mitä vikaa itäharjussa on?
Mä en tykkää siitä Prismasta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa tartunnat on keskittyneet tietyille asuinalueille.
Eli väität, että kenelläkään Turun keskustassa kauppaliikkeissä liikkuvalla ei voi olla koronaa?
En, mutta sen mukaan voi miettiä missä kannattaa käydä. Stockmaannilla tai Wiklundilla ehkä pienempi todennäköisyys kuin Skanssissa.
Joo. Se vaan, että noihin päästäkseen pitää kävellä kadulla. Ja vaikka kaupoissa ihmisillä maskeja olisikin, kadulla kävelijöillä harvemmin on. Pidä siinä sitten muihin etäisyyttä sivusuuntaan 2 m ja eteen ja taakse 100 m, ei oikein onnistu.
Pysy sinä vaan kellarissas
Miksi mä olisin kellarissa? Olen mukavasti omassa talossani. Ja kuljeskelen kyllä omassa kotikaupungissa ulkona ja metsissä. Ja käyn kaupoissa. Mutta Turun keskusta mietityttää.
Miksi? Mitä vikaa itäharjussa on?