Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat "itsekkäitä hedonisteja" ja elävät "minä.minä -maailmassa"?

Vierailija
18.04.2014 |

Tällaisilla luonnehdinnoilla minua on kuvattu. Syynä ilmeisesti se, ettei minulla ole huollettavia enkä ole väkisin hankkinut elämääni muitakaan vaikeuksia kuten omakotitaloa, kesämökkiä tai vaivalloista harrastusta. Olen kyllä tyytyväinen elämääni, joten kai tämä minä-minä maailma on sitten ihan kiva paikka. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen minäminäminä-ihminen ja narsisti kun en huolehdi tarpeeksi puolison jälkikasvusta. Kyllähän näitä syytöksiä tulee ulkopuolelta vaikka minkälaisia, kiva kun joku tietää mun asiat paremmin kuin mä.

Hyvää kevättä sun minä-minä maailmaan!

Vierailija
2/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä-minä -elämään tarvitaan hieman muutakin kuin se, ettei ole hankkinut lapsia tai kesämökkiä. Minä-minä -ihminen on enemminkin sellainen, joka ei ajattele muita tai koskaan laita muiden parasta itsensä edelle.

Jos taas tietoisesti muuttaa miehen kanssa yhteen, jolla lapsia, tulee jollain lailla tiedostaa se, että tästä lähtien joutuu lähes kaikessa ajattelemaan ensisijaisesti puolison lapsen etua ensin. Näin toimii vanhemmat ja aikuiset, jotka ovat äiti- tai isäpuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen! Ja lisäksi oon vielä pinnallinenkin. Turha mun olis lapsiakaan tehdä kun oma ulkonäkö kiinnostaa enemmän kuin niiden hoitaminen.

Vierailija
4/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni! Elämme huoletonta DINK-elämää, harrastamme, matkustelemme ja nautimme vapaudestamme.

Vierailija
5/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:04"]

Minä-minä -ihminen on enemminkin sellainen, joka ei ajattele muita tai koskaan laita muiden parasta itsensä edelle.

[/quote]

On mahdotonta elää niin, ettei koskaan ottaisi huomioon muita ihmisiä. Lapsikin oppii, että oma elämä helpottuu, kun ei loukkaa tai suututa muita. Tuo muiden parhaan asettaminen oman parhaan edelle on kyllä jotakin, mitä ei tule juuri tehtyä. Enpä keksi mitään tilannetta, jossa niin pitäisi tehdä. Yleensä elämässä löytyy ratkaisu, joka ottaa molempien tarpeet huomioon. Uhrautumista inhoan. -ap

Vierailija
6/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan