Mitä jos ei halua synnärille vierailijoita?
Esikoisen laskettu aika lähenee ja tämä stressaa minua. En haluaisi synnärille ketään katsomaan vauvaa, oon pinnallinen ja haluaisin näyttää ihan ihmiseltä ennen kun joku näkee mut.
Ja toinen juttu, en haluaisi omaan kotiinkaan muita kun läheisimmät ihmiset, ärsyttää ajatus kaikista sukulaisista ramppaamassa siellä.
Onko muita samanlaisia ja miten onnistuitte välttelemään ei-toivottuja vierailijoita.
Kommentit (23)
Minä luulin, että jaksisin ottaa vierailijoita, mutten jaksanutkaan. Sanoin kaikille, jotka halusivat tulla katsomaan, että en jaksa, tulkaa sitten, kun olemme kotiutuneet. Kukaan ei loukkantunut. Miksi pitää tuollaisessakin tilanteessa mielistellä muita ja uhrautua. Se on sun synnytys ja sun lapsi! Sinä päätät.
Minä luulin, että jaksisin ottaa vierailijoita, mutten jaksanutkaan. Sanoin kaikille, jotka halusivat tulla katsomaan, että en jaksa, tulkaa sitten, kun olemme kotiutuneet. Kukaan ei loukkantunut. Miksi pitää tuollaisessakin tilanteessa mielistellä muita ja uhrautua. Se on sun synnytys ja sun lapsi! Sinä päätät.
Muistaakseni meillä päin saa mennä vain perheenjäsenet, ei edes isovanhemmat. Eli lapsen isä ja sisarukset.