Minua kiinostaisi kovasti poliitikka ja on pyydetty mukaankin
Mm. kunnallisvaaliehdokkaaksi. Olen yhdessä pienemmässä paikallisessa vaalissa ollut listan täytteenä ja vaikka en päässyt läpi, sain yllättävän paljon ääniä, luultavasti joltain vanhoilta työ- tai opiskelukavereilta, kun olen töissä yleensä ollut aika tykätty, vaikka pätkätyöläinen olenkin ollut. Suvulta ei ole voinut niin paljon ääniä tulla. Vaalibudjettini ja mainontani oli tasan nolla, olin vain nimi listalla. Haluaisin perehtyä enemmän ja lähteä mukaan. Mutta syy, miksi en lähde: En halua yhtään julkisuutta. En minkäänlaista, edes paikallisella tasolla. Tuo yllättävä äänimäärä tekemättä mitään jo silloin kerran lähinnä säikäytti.
Kommentit (4)
Lue se camprigden yilopstin tutksmus. Noita typoja nyt tulee kun kirjoittaa nopeesti ja toienn sormi on nopeempi kuin toinne.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 07:21"]
Lue se camprigden yilopstin tutksmus. Noita typoja nyt tulee kun kirjoittaa nopeesti ja toienn sormi on nopeempi kuin toinne.
[/quote]
No ei sun sitä tarvitse todistaa että kirjoittaa osaat. Tuo politiikka/poliitikko nyt vain on vanha äidinielentunnin vitsi, tuli se typostasi mieleen.
Poliitikka?
Tulisko susta sit semmonen politiikko?