Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Taistelivatko isämme ja isoisämme, jotta meillä olisi mahdollisuus tilata kaukomailta halpaa rihkamaa?

Vierailija
05.12.2020 |

Ei ihme, että perskutarallaat on suosituin puolue, kun nykyinen hallitus näpertelee toissijaisten asioiden kanssa.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina kaatuu omaan mahdottomuuteensa seuraavan 5 vuoden aikana

Nykyhallitusta ei tippaakaan kiinnosta Kiinan keskitysleirit kun aika menee näperrellessä mm. kannabiksen vapauttamisen kanssa

Vierailija
62/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallitusta ei tippaakaan kiinnosta Kiinan keskitysleirit kun aika menee näperrellessä mm. kannabiksen vapauttamisen kanssa

Vihreiden on nyt pakko mielistellä kannattajiaan kun pelkona on eduskunnasta putoaminen seuraavissa vaaleissa. Paljon oli puhetta, mutta hallituksessa ollessa ei mitään konkreettisia tekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa alkaa olla alle ysikymppiset sotaveteraanit ja ysikymppisetkin viimeisen sodan päättyessä teinejä. Monenko palstalaisen isä on tuon ikäinen? 

No ei se niitä taisteluita mitätöi, vaikka olisivatkin kuolleita.

Vierailija
64/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset menkööt venäjälle. Onnelaansa.

Suksi persu nyt vaikka suolle sutimaan. Mun kommariukki taisteli tän maan puolesta ihan Suomen riveissä ja hyvin taistelikin. 

Mä häpeäisin silmät päästäni jos mun ukki olisi ollut kommari, onneksi olikin tehtaan omistaja/johtaja

Mun ukki olikin oikeudenmukainen, suoraselkäinen ja tunnollinen mies, joka ajatteli muitakin kuin omaa napaansa. Mua hävettää ne mun sukupuusta löytyvät kunkut ja aateliset, mutta kukin tyylillään toki.

Miten se oikeudenmukaisuus näkyi? Silläkö, että vappuna punalippujen kera vaadittiin rikkaiden rahoja yleiseen jakoon solidaarisuuden nimissä?

Nykyään "oikeudenmukaisuus" taitaa olla sitä et keskuspankki väärentää rahaa kaikille tehtaille kun ne pysyis muuten kannattavina. Jos se loppuis niin rikkaat biljonäärit, kellä oikeasti rahaa, määräisivät talouden menon eikä keskuspankkien suunnitelmatalous tekis sitä.  Mut sitä menoa ei uskalleta pysäyttää kun niin moni pelkää asemansa puolesta.

Sitä

Vierailija
65/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt leikkii hallitusta

Suomalaiset kommunistit ihailevat kiinalaisia kommunisteja

Kiinalainen kommunismi on täyttä kapitalismia mutta siten, että hyötyä ei saa se joka on lisäarvon rakentanut vaan pieni puolue-eliitti. Länsimaissa sitä kutsutaan orjuuttamiseksi.

Vierailija
66/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump antoi Kiinan kasvaa, nyt Sleepy Joe laittaa Kiinan kuriin.

Vierailija
67/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump antoi Kiinan kasvaa, nyt Sleepy Joe laittaa Kiinan kuriin.

Trump muuttaa Kiinaan

Vierailija
68/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa, että kovasti meuhkataan kuinka planeetta pitää pelastaa, mutta samalla tilataan ulkomaisista verkkokaupoista Kiinassa valmistettua kertakäyttöpaskaa. Mikä järki?

Tänäänkin keitin teet Ebaysta tilatulla teesihdillä, euron maksoi kotiin toimitettuna. Olen käyttänyt sitä jo kolme vuotta.

Se että netistä saa halpaa ei tarkoita sitä että pitää tilata kaikkea turhaa hajoavaa paskaa sieltä. Tuo rosterinen teesihti on varmaan olemassa kun minä olen jo kukkamultaa.

Se ei varmaan haittaa, että siinä voi olla myrkyllisiä raskasmetalleja, jotka imeytyvät kehoosi ja aiheuttavat ajan kuluessa kaikenlaista. Eihän kukaan ole noita tuotteita testannut, joten niissä voi olla mitä tahansa. Ja sitten otat sairastuttuasi yhteyttä sinne yritykseen eikä heitä kiinnosta ollenkaan lyijymyrkytyksesi, rahat kun on jo saatu. Eikä suomalainen kuluttajansuoja päde kiinassa.

Mut mitä välii, ku oli halpa.

Tilaa inspectalta tutkimus.

Vierailija
69/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa, että kovasti meuhkataan kuinka planeetta pitää pelastaa, mutta samalla tilataan ulkomaisista verkkokaupoista Kiinassa valmistettua kertakäyttöpaskaa. Mikä järki?

Tänäänkin keitin teet Ebaysta tilatulla teesihdillä, euron maksoi kotiin toimitettuna. Olen käyttänyt sitä jo kolme vuotta.

Se että netistä saa halpaa ei tarkoita sitä että pitää tilata kaikkea turhaa hajoavaa paskaa sieltä. Tuo rosterinen teesihti on varmaan olemassa kun minä olen jo kukkamultaa.

Se ei varmaan haittaa, että siinä voi olla myrkyllisiä raskasmetalleja, jotka imeytyvät kehoosi ja aiheuttavat ajan kuluessa kaikenlaista. Eihän kukaan ole noita tuotteita testannut, joten niissä voi olla mitä tahansa. Ja sitten otat sairastuttuasi yhteyttä sinne yritykseen eikä heitä kiinnosta ollenkaan lyijymyrkytyksesi, rahat kun on jo saatu. Eikä suomalainen kuluttajansuoja päde kiinassa.

Riittää kun pakkauksessa on CE-merkki, jolla valmistaja vakuuttaa tuotteen täyttävän kaikki vaatimukset

Vierailija
70/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa on, että saman lehden yleisöosastolla ollaan huolissaan mm. lukioiden vanhojen tansseista sekä halutaan inhimillistää luontoa

Toissijaisiin asioihin on helpompaa keskittyä

Vierailija
71/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne taistelivat demokratian puolesta, persuja vastaan.

Juurikin näin!

Perussuomalaiset erottuu Venäjää koskevissa IS:n eurovaalikoneen vastauksissa selvästi muista puolueista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.html

Perussuomalaisten EU-ryhmässä epäillään euroa – riveissä valmiutta luopua myös Venäjä-pakotteista.

https://www.ksml.fi/paikalliset/2387597

"Me emme keskity eroavaisuuksiin, vaan meillä on yhteinen tehtävä pelastaa Eurooppa EU:lta", Huhtasaari sanoo.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006110369.html

Vierailija
72/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Suomen kansa on viimein herännyt siihen, että perussuomalaisten johdolla Suomi saadaan takaisin sen luonnolliseen yhteyteen Venäjän kanssa.

Vierailija
73/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vainajat mitään mieti kun ovat kuolleita.

Vierailija
74/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isät ja isoisän taistelivat, kun oli pakko. Tuskin miettivät tulevia sukupolvia palellessaan juoksuhaudoissa.

Minun isäni taisteli vapaaehtoisesti. Hän oli puolalaisen sotilaan ja suomalaisen naisen lapsi ja tuohon maailmanaikaan se tarkoitti muukalaisen statusta. Hänen piti pyytää erityislupaa päästäkseen suorittamaan asepalvelusta ja pystyäkseen taistelemaan Suomen riveissä sodassa. 

Ei sinne sotaan kukaan huvikseen mene. Mutta uskon että nykyisissäkin reserviläisissä valtaosa on niitä, jotka kokevat että Suomessa on jotain puolustamisen arvoista. Tätä maanpuolustustahtoa toivoisin myös vaaliuurnille. En haluaisi että itsenäisyyttä pidetään halpana ja että siitä luovutaan kevytkenkäisesti, mutta huolestuttavasti siihen suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
75/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelivat. Jos eivät olisi taistelleet meillä olisi oikeus ostaa vain ryccän rihkamaa.

Vierailija
76/78 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun pakkauksessa on CE-merkki, jolla valmistaja vakuuttaa tuotteen täyttävän kaikki vaatimukset

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/viljakuormista-l%C3%B6yty…

Vierailija
77/78 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa jutussa sanotaan? Mitä vikaa ostaa Kiina-kamaa? Se on hauskaa ja käyttökelpoista. Onhan sekin vapaus.

Mediassa paheksutaan ihmisten vapautta ostaa ympäri maailman tavaraa. Pitäisikö meidän elää henkisessä kommunismissa, jossa käytetään vain oman maan tuotteita?

Kiina-tavarat ovat monesti ihan hyödyllisiä, niitä ei löydy kaupoista. Tai sitten ne ovat erikoisia ja hauskoja. Kotiin löytyy monenlaista pikku härpäkettä, mitä Suomessa ei valmisteta.

Vierailija
78/78 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa jutussa sanotaan? Mitä vikaa ostaa Kiina-kamaa? Se on hauskaa ja käyttökelpoista. Onhan sekin vapaus.

Mediassa paheksutaan ihmisten vapautta ostaa ympäri maailman tavaraa. Pitäisikö meidän elää henkisessä kommunismissa, jossa käytetään vain oman maan tuotteita?

Kiina-tavarat ovat monesti ihan hyödyllisiä, niitä ei löydy kaupoista. Tai sitten ne ovat erikoisia ja hauskoja. Kotiin löytyy monenlaista pikku härpäkettä, mitä Suomessa ei valmisteta.

Seksilelujako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi