Mihin miehen kanssa reissuun kesällä?
Oon suunnitellut, että kesällä voisi miehen kanssa reissuun pariksi päiväksi lähteä. Töiden täyteinen kesä tulossa, mutta jonnekin ois kiva mennä. Ehdotelkaas jotain kohteita/kaupunkeja yms. suomen rajojen sisäpuolella :)
Kommentit (30)
Itse haluaisin saksaan ja varmaan kesällä menenkin.
Me lähdetään ensin lapsen kaa Mallorcalle ja sen jälkeen kahdestaan Budapestiin. Itse rakastuin Roomaan viime vuonna! Mies myös
Vähän hankala ehdottaa, kun ei tiedä, missäpäin asutte ja missäpäin liikutte noin muutenkin.
Helsinki on kiva kaupunki kesällä. Naantali, Porvoo. Ahvenanmaa. Saaristokierros.
Hiukan speksejä, niin helpottaisi suosittelemista. Missäpäin asutte, mitä kaupunkeja olette jo nähneet? Oletteko enemmän luontoihmisiä vai kaipaatteko kulttuuria? Savonlinna on kiva kesäkaupunki, Joensuu ja siihen yhdistettynä vaikka reissu Kolille. Turusta, Tampereelta ja Helsingistä löytyy varmasti tekemistä milloin vaan...
Me lähdetään miehen kanssa kiertelemään Suomea pakettiautolla, yövytään takakontissa patjalla.
Entäs Koli?
Kuopio on myös kiva kesäkaupunki. Siihen sisävesiristeily, Puijon torni ja ihan vaan torilla ihmettelyä. Matkuksessa voi käydä shoppailemassa. Kuopiossa on myös hyviä ruokapaikkoja. Jyväskylässä en ole paljon käynyt, mutta se on myös kesällä kaunis, ohi olen kulkenut monta kertaa.
Kolilla oli ainakin pari kesää sitten edullista majoittua. Viikon asuminen "rivitalossa " (kummallisessa neliönmallisessa kaksitasoisessa:D) maksoi vain neljäsataa. Talo oli vielä aivan järven rannalla, järvi oli pieni ja lämminnyt helteissä todella lämpöiseksi, vaikka vesi olikinihan kirkasta. Kolilla on kyllä niin upeat maisemat, että lähtisin koska tahansa uudestaan.
Pariksi päiväksi? No, eipä siinä kauaksi kannata lähteä. Helsinkiin?
Helsinkiin vaikka Suomenlinnaan hostelliin.
Tampereelle, Porvooseen, Naantaliin, Turkuun, Fiskarsiin. Pariksi päiväksi en lähtisi mihinkään Kuusamoon asti.
Mä voisin viikonkin olla reissussa mutta mies tuskin haluaa niin kauaa olla, kun on peltohommia yms. Joku 4-5 päivää ois myn puolesta kans ok.
-Ap
Helsinki ei houkuttele, mutta kuopioon voiskin lähteä.
-Ap
Up