Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotetta kiirehditään nyt oikein kunnolla ja lobataan sellaisella vimmalla että huh huh

Vierailija
04.12.2020 |

Ei yhtään epäilyttävää ei... Ihan hirvittää miten yritetään saada mahdollisimman moni se ottamaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sit. Enemmän mulle. Pumpatkaa mut täyteen.

Vierailija
2/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Trump sanoi, että rokote on tulossa vielä tämän vuoden puolella, häntä nimiteltiin hulluksi mielipuoleksi ja naurettiin räkäistä naurua päälle. Nyt se on autuaasti unohdettu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on syytä kiirehtiä. Ellet ole kuullut, maailmassa on koronapandemia johon tarvitaan tehokasta hoitoa.

Vierailija
5/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on syytä kiirehtiä. Ellet ole kuullut, maailmassa on koronapandemia johon tarvitaan tehokasta hoitoa.

Minusta siihen tarvittaisiin juuri nimenomaan hoitoa eli lääke. Rokotteen antaman suojan kestosta ei tiedä kukaan. Ainakin kaksi annosta pitää antaa jokaiselle ja uusitaan kuulemma tarpeen mukaan.

Vierailija
6/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä! Tutustukaa Bill Gatesin taustoihin ja avatkaa silmänne! Itse en aio toimia ilmaisena testi-kaniinina rokotteelle!

Vierailija
7/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Tutustukaa Bill Gatesin taustoihin ja avatkaa silmänne! Itse en aio toimia ilmaisena testi-kaniinina rokotteelle!

No mä voin olla, jos sä aiot olla tollainen pupupöxy.

Vierailija
8/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biden voitti vaalit, niin koronasta ei ole enää niin hirveästi hyötyä

Vierailija
9/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka ottaa, kuka ei. Mä en ota.

Minusta alkaa muutenkin tuntua siltä, että koko korona on huijausta. Siis kyllä se virus varmaan on mutta ehkei se kuitenkaan infuenssaa pahempi ole.

Vierailija
10/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi.. Ei tuollaisissa asioissa kuulu kiirehtiä, päinvastoin! Moni asia on vielä avoinna kuten se, antaako rokote pysyvän immuniteetin vai vain lyhyen väliaikaisen suojan, estääkö rokote saamasta ja levittämästä tautia vai pelkästään taudin oireet. Nämä ovat aika oleellisia asioita tuon "tehokkaan hoidonkin" näkökulmasta katsottuna. Lisäksi tulee punnita hyödyt ja haitat. Eikö sekin jo kerro jotain, että rokotefirmoilla on täydellinen syytesuoja, joten eivät ota mitään vastuuta, jos jotain tapahtuu.

Vierailija
11/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet! Arvostan kovasti teitä vapaaehtoisia! Toivottavasti saat avun myös silloin, jos rokotteesta ilmaantuu jokin vaurio.

Vierailija
12/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan myrkyttäminen alkaa, nämä on lopunajan vitsauksia.

Vierailija
13/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet! Arvostan kovasti teitä vapaaehtoisia! Toivottavasti saat avun myös silloin, jos rokotteesta ilmaantuu jokin vaurio.

Mä arvioin todennäköisyyden olevan joku 1/10 000, joten en ole vielä kovin huolissani. Mitä todennäköisyyttä itse veikkaat?

Vierailija
14/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi.. Ei tuollaisissa asioissa kuulu kiirehtiä, päinvastoin! Moni asia on vielä avoinna kuten se, antaako rokote pysyvän immuniteetin vai vain lyhyen väliaikaisen suojan, estääkö rokote saamasta ja levittämästä tautia vai pelkästään taudin oireet. Nämä ovat aika oleellisia asioita tuon "tehokkaan hoidonkin" näkökulmasta katsottuna. Lisäksi tulee punnita hyödyt ja haitat. Eikö sekin jo kerro jotain, että rokotefirmoilla on täydellinen syytesuoja, joten eivät ota mitään vastuuta, jos jotain tapahtuu.

Oi voi.. Tottakai tutkimusta ja kehitystä tulee kiirehtiä. Meinaatko, että katsotaan ensin muutama vuosi, kuoleeko virus vai ihmiskunta. En puhunut mitään puolivalmiiden tuotteiden käytöstä.

Vierailija
15/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvioin todennäköisyyden olevan joku 1/10 000, joten en ole vielä kovin huolissani. Mitä todennäköisyyttä itse veikkaat?

Miksi te alapeukutte kun kysyin mikä se riski teidän mielestänne on? 1 /1000? 1/100? 1/10? 50 %? 100 %? Kuinka suuri riski se on teistä? Ihan uteliaisuudesta kiinnostais tietää.

Vierailija
16/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sit. Enemmän mulle. Pumpatkaa mut täyteen.

Näin tapahtuu. Kyseessä ei ole vain yksi piikki, vaan rokotukset annetaan kolmen sarjoissa, ja niitä sarjoja tulee loputtomiin. Kun kerran lähdet tähän rokotusrumbaan niin loppua ei näy.

Vierailija
17/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi.. Tottakai tutkimusta ja kehitystä tulee kiirehtiä. Meinaatko, että katsotaan ensin muutama vuosi, kuoleeko virus vai ihmiskunta. En puhunut mitään puolivalmiiden tuotteiden käytöstä.

Sulta on tainnut mennä kokonaan ohi, miten itse Hanna Nohynek on kertonut useammassakin haastattelussa noiden kysymysten olevan avoimia. Jos et ymmärrä niiden yhteyttä esim. turvallisuuteen, niin kannattaa perehtyä asioihin hieman enemmän.

Vierailija
18/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pumpatkaa mut täyteen.

Jos olet nainen, niin voisin ehkä tarttua tähän.

Vierailija
19/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi sanottuna: jos rokote estää vain oireet, niin silloinhan  mahdollista tautia levitetään ympäriinsä siirtymällä rokotettuna ns. normaaliin elämään.

Vierailija
20/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeph, oikein oksanmaku kiiri suuhun kun katsoi loppausvireon https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007659795.html Moneltakohan hesakiltä häätyy udella että saatiin noin monta myöneistä vastausta. vai oliko noille luvattu jotain mättöherkkuseteleitä jos vastaavat myönteisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi