Koronarokotetta kiirehditään nyt oikein kunnolla ja lobataan sellaisella vimmalla että huh huh
Ei yhtään epäilyttävää ei... Ihan hirvittää miten yritetään saada mahdollisimman moni se ottamaan.
Kommentit (25)
paljosta vetua että joku kakkahuttutäti positaa tänki hienon keskustelun
Rokotteet eivät ole tehokkaita ja turvallisia.
Liian riskialttiita.
On muita keinoja parantaa vastuskykyä.
Aikamoista peliä tämä korona, on, on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Tutustukaa Bill Gatesin taustoihin ja avatkaa silmänne! Itse en aio toimia ilmaisena testi-kaniinina rokotteelle!
No mä voin olla, jos sä aiot olla tollainen pupupöxy.
Hienoa, että olet! Arvostan kovasti teitä vapaaehtoisia! Toivottavasti saat avun myös silloin, jos rokotteesta ilmaantuu jokin vaurio.
Mä arvioin todennäköisyyden olevan joku 1/10 000, joten en ole vielä kovin huolissani. Mitä todennäköisyyttä itse veikkaat?
Miksi te alapeukutte kun kysyin mikä se riski teidän mielestänne on? 1 /1000? 1/100? 1/10? 50 %? 100 %? Kuinka suuri riski se on teistä? Ihan uteliaisuudesta kiinnostais tietää.
Rokote satavarmasti sekoittaa omaa immuunipuolustusta. Koska sairastan jo autoimmuunitauteja, ehkä 20-40 % todennäk niiden pahentumiselle/lisääntymiselle, rokotteen uutuuden vuoksi haitta voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta. Rokote voi myös toimia tai olla toimimatta.
Koronan suhteen ehkä 80 %, että en sairastu tai paranen siitä normaalisti, 15 % että menee vaikeamman kautta ja/tai pitkäaikaisvaikutuksia ja 5% että hengityskone/kuolema.
Valitettavasti olen ihan helvetin karvainen mies.