Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko vieraat miehet sinua silmiin esim. kaupungilla kulkiessa?

Vierailija
17.04.2014 |

Joka päivä ottaa monet tuntemattomat katsekontaktia, ihan normaalia? Naiset eivät näin juurikaan tee, jos katsovat, sanovatkin jotain ympäripyöreää tms. Mutta miehet katselevat, ja pitkään!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan normaalia, mutta ylipitkät katseet tietenkään eivät. Itse olen 50+ ja kohtaan kyllä katseita. Eiköhän se ole eniten kiinni siitä, katsooko takaisin vai ei.

Vierailija
2/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihan normaalia. En ole edes mikään kovin erikoinen, mutta kyllä miehet katselee ja ihan jatkuvasti, se on niiden tapa. Nyt olen huomannut kolmekymppisenä äitinä, että vähän vanhemmat 40 -> miehet katselevat jostain syystä ihan jatkuvasti, ennen paljon vähemmän. Ehkäpä se, että kulkee taaperon kanssa tekee katselun vähän sallitummaksi, miehet ei kehtaa niin avoimesti tuijottaa kaksikymppisiä. Luulevat automaattisesti, että ois paremmin saumaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tuijota vastaantulijoita.

Vierailija
4/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katsele vieraat eikä tutut..

Vierailija
5/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta oli kun odotin tankkaus vuoroa ja komea mies tankatessaan katsoi koko ajan, en koskaan tuijota ihmisiä ja kuljen yleensö aina pää maassa ettei ne luule että arvostelisin niitä tai luulisin ittestäni liikoja yrittämällä iskeä niitä

Vierailija
6/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein, koska tissit ja perse on hyvin framilla. Miesten hypnoottinen katse eksyy niihin eniten. Mikä miehissä on vikana?

Vierailija
7/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, vieraat ja tututkin ihmiset, miehet ja naiset, katsovat joskus toisiaan silmiin kaupungilla ja kadulla.

Ihan normaalia että ihmiset katsovat toisiaan silmiin katsellessaan ympärilleen.

Jotkut kuvittelevat katsekontaktin merkitsevän jotain erikoista, mutta useimmiten se on ihan tavallista ympäristön havainnointia eikä mitään himokasta flirttikyyläystä. Sellaiset merkityksellisten katseiden kuvittelijat paljastavat vajavaiset sosiaaliset taitonsa ja paljastuvat myös usein potentiaalisiksi riippujatyypeiksi.

Vielä kummallisempia ovat sellaiset katseessa roikkujat, harvemmin kohtaan vierasta ihmistä jonka kanssa se on luontevaa, useimmiten ainoastaan jää limainen ja likainen fiilis. Välttelen heitä siis, välttelin sinkkuaikoinakin.

Vierailija
8/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo, hymyilee ja joskus jopa moikkaavat.

mutta miksi näin arkisesta täytyy tehdä aloitus?

jotta pönkittyy itsetunto?

Vierailija
9/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä ettei suomalaiset naiset osaa ajatella kuin seksin antamista tässäkään tilanteessa. karmeintahan jos jo se super-mies menisi vielä sanomaan jotain rohkaisevaa!!

Vierailija
10/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson silmät,tissit ja perseen.

Riisun katseellani jokaisen naispuolisen

M39

Vierailija
11/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:41"]Minä katson silmät,tissit ja perseen.

Riisun katseellani jokaisen naispuolisen

M39

[/quote]

Senkin sika ;)

Vierailija
12/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olenhan kaunis, pitkä, hoikka ja vaalea. :) katson usein takaisin ja hymyilen, varsinkin jos huomaan, että miehellä on sormus sormessa. Miehet eivät tunnu tajuavan eroa aidon ja halveksuvan hymyn välillä.

Vierailija
13/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontaktin voi kokea epätavalliseksi vain Suomessa.

Vierailija
14/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoo, koska mää katon niitä. Mulla on tapana kattoo ihmistä silmiin vastaantullessa aika monesti. Miehiä ja naisia, molempia. En ole kyllä hoksannu, että siinä olis jotain erikoista, onko?

Vierailija
15/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:45"]

Tottakai, olenhan kaunis, pitkä, hoikka ja vaalea. :) katson usein takaisin ja hymyilen, varsinkin jos huomaan, että miehellä on sormus sormessa. Miehet eivät tunnu tajuavan eroa aidon ja halveksuvan hymyn välillä.

[/quote]Sinäkään et näytä tajuavan ero halveksuvan ja kiinnostuneen katseen välillä.

Vierailija
16/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen aina niin vauhdilla ja omissa maailmoissani, ettei mitään tietoa kuka mua tuijottaa ja kuka ei vai tuijottaako kukaan.

Vierailija
17/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:45"]

[/quote]Sinäkään et näytä tajuavan ero halveksuvan ja kiinnostuneen katseen välillä.

[/quote]

Pelottaako, että oma miehesi on yksi näistä minua ihailevista? :)

Vierailija
18/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:36"]

Kyllä vaan, vieraat ja tututkin ihmiset, miehet ja naiset, katsovat joskus toisiaan silmiin kaupungilla ja kadulla.

Ihan normaalia että ihmiset katsovat toisiaan silmiin katsellessaan ympärilleen.

Jotkut kuvittelevat katsekontaktin merkitsevän jotain erikoista, mutta useimmiten se on ihan tavallista ympäristön havainnointia eikä mitään himokasta flirttikyyläystä. Sellaiset merkityksellisten katseiden kuvittelijat paljastavat vajavaiset sosiaaliset taitonsa ja paljastuvat myös usein potentiaalisiksi riippujatyypeiksi.

Vielä kummallisempia ovat sellaiset katseessa roikkujat, harvemmin kohtaan vierasta ihmistä jonka kanssa se on luontevaa, useimmiten ainoastaan jää limainen ja likainen fiilis. Välttelen heitä siis, välttelin sinkkuaikoinakin.

[/quote]

Höpöhöpö. Vaillinaisia sosiaalisia kykyjä osoittavat ne, jotka eivät kykene erottamaan erilaisia katseita. Ihmisellä nyt vaan on taipumus olla kiinnostunut muista monessakin mielessä, enemmän ja vähemmän.

Jos eteen tupsahtaa ihminen, niin toki sitä ensin silmiin katse hakeutuu, silti katseella ja katseella on eroa.

Ihmettelen vaan, mikä sun sosiaalisuudessa on vikana, jos koet pitemmän silmiin katsomisen limaisena ja likaisena. Ja miksi koet katseita jakelevat ihmiset ripustautujiksi, en usko että sulla on minkäänlaista perustetta tälle ajatusmallillesi.

/3

Vierailija
19/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sellainen avoin möllötys on omituista ja koetaan tungettelevana. Joillakin ulkomaalaisilla on laajempi käsitys seksuaalisuudesta. Me ollaan pidättyväinen kansa vissiin.

Vierailija
20/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vieras ohikulkija katsonut silmiin noin ehkä kymmenen kertaa elämäni aikana. Vuosia olen kokenut olevani ihan näkymätön, ihme ettei kaupassa ole päälle kävelty kuitenkaan. Nyt ihan viime aikoina näistä pari kertaa, ja päälle nelikymppinen suohirviö olen.

Välittömästi aloin miettiä, että katsoinko mä peiliin kunnolla sen jälkeen kun pari päivää aiemmin yritin värjäillä kulmakarvoja ja ripsiä, vai mikä helvetti nyt mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä