Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa käydä Lidlissä? Köyhät.

Vierailija
17.04.2014 |

Sitä mieltä mä oon.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raasua :) mä käyn Prismassa, Valintatalossa ,Cittarissa ja Lidlissä...mulla on kaksi autoa uudehko kivitalo ja pätäkkää tilillä ihan kivasti. Käyks kateeks?

Vierailija
2/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan, ap!  Eipä käy kateeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"]

Sitä mieltä mä oon.

[/quote]Ok. Kerro itsestäsi ? Ikä, siviilisääty, koulutustausta, harrastukset, ammatti. Kiinnostaa tietää, minkalaiset lähtökohdat on ihmisellä jonka ajatusmaailmaa tämä on.

Vierailija
4/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hurautan aina 60 tonnin mersulla litlin pihaan kun se on lähin kauppa!:) Ei mitään vikaa ja parhaat bbq sipsut<3

Vierailija
5/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hauska ap:)!

Vierailija
6/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kehtaa, henkisesti köyhät ei

Vierailija
7/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä :) 

ps. en siis ole köyhä.

Vierailija
8/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on wt-muija pikavippikierteessä, poikaystävällä on Saksasta uitettu puoli miljoonaa ajettu vitun siisti bimmeri. Lidlissä ei käydä, vois mennä maine 'piireissä' = teinipissisporukoissa.

Vierailija
9/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on paras kauppa . aina ei jaksa lähteä kun lähimpään matkaa 50 km. Mutta kerran kuussa paljon ostan . Edullista on ja rahaa tarvitsee muuhunkin kuin ruokaan ja puhdistus aineisiin.

Vierailija
10/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin Tokmannilla ja Lidlissä. Lidlissä banaanikilo melkein euron halvempi! En nyt ihan huvikseni anna rahojani kaupalle kun voisin käyttää ne itseeni.

Vierailija
11/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh..kasva aikuiseksi "rikas"!

Vierailija
12/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on kingi mesta

Vierailija
13/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aika selvä provo, joten älkää ihmiset provosoituko! Sitä ap haluaa

Vierailija
14/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ainakin. Ei hävetä yhtään. Ja rahaa on :) Mies on Espoolainen poliitikko ;)

Vierailija
15/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 täällä . Samoin vastaaja 10 mieluummin käytän itseeni ja lapseni hyvin vointiin . hyödynnän aina tarjouksia ja edullisia liikkeitä.

Vierailija
16/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei oo rahaa pahemmin, toimeen tullaan, ja sen takia lidlissä käydään.

Vierailija
17/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ei ole muuta vikaa kuin se, ettei sieltä löydy kaikkea. Mutta jotain taas löytyy liikaakin/turhaa, esim. suolakurkkuja ja kurkkusalaatteja kyllä löytyy sen montaa eri sorttia, valmiiksi "marinoituja" valkosipulinkynsiä jotka eivät maistu miltään.. Lastenruoissa on eri hinta hyllyssä kuin mitä kassalla otetaan (uskokaa tai älkää, syön näitä ihan itse välipalana) jne.

Vierailija
18/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aika köyhä, joten totta hemmetissä käyn Lidlissä, jossa sama tuote on halvempi kuin viereisessä K-supermarketissa! Ja onneksi ovat niin vierekkäin, niin voin täydentää sitten kalliissa kaupassa ne jutut, mitä Lidlistä ei löydy. En jaksa aina ajaa 25-30 km muihin marketteihin, joten tämä kombo on ihan jees.

Vierailija
19/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sattuipas kerran Lidlissä hauska tilanne. Kaksi tyylikkäästi pukeutunutta keski-ikäistä naista oli ostoksilla ja tunnistivat toisensa. Molemmat olivat vähän nolon näköisiä ja samantien alkoi kauhee seli-seli, että miksi on Lidliin eksytty. Toinen selitti jotain että tulin vaan äkkiä hakemaan tästä hedelmiä kun oli tarjouksessa, ja toinen myös jotain vastaavaa. Selkeesti niin että "kun eihän me täällä oikeesti koskaan käydä" :D Toinen niistä oli varmaan ap :P

Vierailija
20/62 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, päivän Lidl-vihaaja. Aika vähällä sait porukat kyllä kitisemään, onnea siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi