Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat, oletteko tahallisesti inhottavia

Vierailija
17.04.2014 |

Kassat /myyjät, Jätättekö hymyilemättä ja näytätte nyrpeää naamaa koska teidän on käsketty, vai koska olette sellaisia luonnostaan?

 

 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiset arvosta töitä.

Vierailija
2/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tahallisesti mukava. Vaikka asiakas olisi kuinka hapan ja äksy tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseesikö otat? Mua risoo vasta jos mennään henkilökohtaisuuksiin tai muuta vastaavantasoista. Tai selkeä virhe, jota ei pahoitella mitenkään. 

Vierailija
4/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:43"]

Itseesikö otat? Mua risoo vasta jos mennään henkilökohtaisuuksiin tai muuta vastaavantasoista. Tai selkeä virhe, jota ei pahoitella mitenkään. 

[/quote]Minusta asiakaspalvelijan ei tarvi edes pahoitella virhettä, kunhan hoitaa sen pois asiallisesti, eikä ala selittelemään ja syyttelemään muita tekemistään mokista.

Venäjällä oleskelu on nostanut suomalaisen asiakaspalvelun arvostusta.

Vierailija
5/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä en

Jos sä luottohäiriöinen yrität epätoivoisesti saada palvelua ja et saa, niin ruhlaaat vaan mun aikaani. Mä en saa myydä sulle, piste. Sanon sen sulle heti. Ei kannata jankanta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi