Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiropraktiikka kokemuksia

Vierailija
17.04.2014 |

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia ja onko auttanut hakemaasi vaivaan?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt kolmeen eri otteeseen 2-5 kertaa. Ensin fasettilukon, sitten korjattiin kolarin aiheuttamia niskakremppoja ja viimeksi alaselkäkipujen vuoksi. Auttanut joka kerta.

Vierailija
2/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on auttanut niskavaivoihin ja alaselkävaivoihin. Mutta en oikein tykkää käsittelystä. Hoitoaika on lyhyt ja maksaa maltaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko saanut avun jo ensimmäisellä kerralla yhteen vaivaan?

ap

Vierailija
4/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, mutta fasettilukot tulevat hetkessä takaisin. Kannattaakin pyytää, että opettaisi, miten lukot avataan itse.

Vierailija
5/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vaivasta. Fasettilukossa auttoi kerta tosi paljon, toinen kerta oli vaan tsekkaus.

Alaselkäongelmassa jouduin käymään monta kertaa ennenkuin alkoi olo parantua, meni aina uudestaa huonoon asentoon

Vierailija
6/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sellaiselle, jolla on potilasvakuutus.

voi teloa selän myös.

Vierailija
7/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 5 kertaa. Ehkä hitusen auttoi, mutta ei kovin paljon. Kiropraktikko pyysi minua varaamaan vielä uuden ajan, että olisi saanut lantio-selkä-niska-kokonaisuuden kuntoon, mutta jotenkin mua alkoi ahdistaa ne niksauttelut, ja olin myös skeptinen sen suhteen, että siitä olisi jotain apua. Lopetin siis.

Jotenkin se naksauttamisesta seurannut outo kihelmöinti (vähän pienen sähköiskun tuntuinen) alkoi pelottaa.

Nyt oon panostanut lihaskuntoharjoitteluun ja kotona tehtävään venyttelyyn ja selän hierontaan. Ehkä tämä tästä. Tai sitten menen vielä fysioterapeutille tai jäsenkorjaajalle.

Vierailija
8/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8, oot kyllä järkevä :DD satoja euroja ja sitten lompakko kevenneenä lopetat kesken ja menetät loppuhyödyn.

Vierailija
9/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:07"]

Nro 8, oot kyllä järkevä :DD satoja euroja ja sitten lompakko kevenneenä lopetat kesken ja menetät loppuhyödyn.

[/quote]

Työterveys maksoi, eli ite en pulittanut mitään.

Kyllä tuollaisessa hoidossa pitää myös hoidettavan olla hyvillä milin mukana. Itse en vaan voinut käydä enää. Pari vikaa käyntiä oli sellaisia että teki mieli keksiä tekosyy ja perua aika. Lopulta onneksi lopetin.

Vierailija
10/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kiro auttaa aina! Ollut välilevyvaivoja, loistavaa hoitoa niihin ollut mulle. Osaava ja koulutettu kiropraktikko. Tutkii aluksi huolellisesti ja miettii sopiiko hoito. Lääkärissä kun kävin selän vuoksi, ssain vain 100 kpl buranaa purkissa.se nyt ei ainakaan mitään pelasta. Mutta loppujen lopuksi usein selkävaivat johtuu stressaavasta elämästä, huonoista keskivartalon lihaksista, rakennevioista, hapen puutteesta selässä nikamissa yms, joten jos se sinun selällesi sopii, pisimmän avun saat liikunnasta/lihaskuntoharjoittelusta.

Vierailija
11/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Kyllä tuollaisessa hoidossa pitää myös hoidettavan olla hyvillä milin mukana. Itse en vaan voinut käydä enää. Pari vikaa käyntiä oli sellaisia että teki mieli keksiä tekosyy ja perua aika. Lopulta onneksi lopetin.

[/quote]

Sosiaalipummikin vielä.

Vierailija
12/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:07"]

[/quote]

[/quote]

Sosiaalipummikin vielä.

[/quote]

Muah! :D

-nro 8

Vierailija
13/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paras tulos tulee monille (tilanteestasi riippuen) yhdistämällä liikunnan ja kiropraktikon käynnit arkeesi! Pelkkä kiropraktikolla käynti ei riitä vaikka ihanaa hoitoa onkin!kun selkä voi hyvin kroppa ja mielikin voivat

Vierailija
14/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:11"]Itsellä kiro auttaa aina! Ollut välilevyvaivoja, loistavaa hoitoa niihin ollut mulle. Osaava ja koulutettu kiropraktikko. Tutkii aluksi huolellisesti ja miettii sopiiko hoito. Lääkärissä kun kävin selän vuoksi, ssain vain 100 kpl buranaa purkissa.se nyt ei ainakaan mitään pelasta. Mutta loppujen lopuksi usein selkävaivat johtuu stressaavasta elämästä, huonoista keskivartalon lihaksista, rakennevioista, hapen puutteesta selässä nikamissa yms, joten jos se sinun selällesi sopii, pisimmän avun saat liikunnasta/lihaskuntoharjoittelusta.

[/quote]

Öö..kelläköhän käyt?

Vierailija
15/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:36"]Siis oletko saanut avun jo ensimmäisellä kerralla yhteen vaivaan?

ap

[/quote]

Tuskin ihan yksi kerta ainoastaan kipuiluun auttaa. 2-3 ehkä, ja yleensä ykkös ja kakkoskäynnit sijoitetaan lähekkäin toisiaan että saa heti alkuun käsittelyä.

Vierailija
16/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:11"]Itsellä kiro auttaa aina! Ollut välilevyvaivoja, loistavaa hoitoa niihin ollut mulle. Osaava ja koulutettu kiropraktikko. Tutkii aluksi huolellisesti ja miettii sopiiko hoito. Lääkärissä kun kävin selän vuoksi, ssain vain 100 kpl buranaa purkissa.se nyt ei ainakaan mitään pelasta. Mutta loppujen lopuksi usein selkävaivat johtuu stressaavasta elämästä, huonoista keskivartalon lihaksista, rakennevioista, hapen puutteesta selässä nikamissa yms, joten jos se sinun selällesi sopii, pisimmän avun saat liikunnasta/lihaskuntoharjoittelusta.

[/quote]

Öö..kelläköhän käyt?

[/quote]

Öö öö mitäh?

Vierailija
17/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska meni niin jumiin etten saanu päätä kääntymään. Kaveri suositteli ja soitin itkun partaalla kirolle ja otti heti kiireellisenä. Sen jälkeen käänty pää.. pari päivää oli kipiä ja sitten oli kuin uusi niska.

Vierailija
18/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hinnoissa kertamaksut? Kauan käsittelee yhdellä kerralla? Käykö lääkärin lähete, että saisi kelakorvauksen?

ap

Vierailija
19/42 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:11"]Itsellä kiro auttaa aina! Ollut välilevyvaivoja, loistavaa hoitoa niihin ollut mulle. Osaava ja koulutettu kiropraktikko. Tutkii aluksi huolellisesti ja miettii sopiiko hoito. Lääkärissä kun kävin selän vuoksi, ssain vain 100 kpl buranaa purkissa.se nyt ei ainakaan mitään pelasta. Mutta loppujen lopuksi usein selkävaivat johtuu stressaavasta elämästä, huonoista keskivartalon lihaksista, rakennevioista, hapen puutteesta selässä nikamissa yms, joten jos se sinun selällesi sopii, pisimmän avun saat liikunnasta/lihaskuntoharjoittelusta.

[/quote]

Öö..kelläköhän käyt?

[/quote]

Öö öö mitäh?

[/quote]

Nimi?

Vierailija
20/42 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:22"]

Niska meni niin jumiin etten saanu päätä kääntymään. Kaveri suositteli ja soitin itkun partaalla kirolle ja otti heti kiireellisenä. Sen jälkeen käänty pää.. pari päivää oli kipiä ja sitten oli kuin uusi niska.

[/quote]

Miksi alapeukku? Kannattaisiko sinunkin käydä löysäämässä vannetta pääsi ympärillä?

Maksoi 60e kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi