Kuinka lihava mahtuu magneettikuvaus putkeen?
Olen laihtunut jo 16kg muta silti ylipainoa on paljon! en tarkoita nyt mitään 90kiloisia vaan 160/120 jne. mahtuuko noissa mitoissa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko väkisin työntää siihen putkeen, jos tiukkaa tekee?
Liukkarin kanssa kyllä!
Mä 188cm /110 kg. 20 vuotta säännöllisesti salilla käynyt, joten hartioillekin leveyttä siunaantunut. Työterveydestä sain lähetteen magneettikuvaukseen eräälle valtakunnalliselle, yksityiselle toimijalle. Enpä ottanut asioista selvää, vaan menin minulle annettuna aikana kuvaukseen. Työhönsä kyllästyneen oloinen naisoletettu täytätti lapun, jossa kyseltiin tatuoinneista, lävistyksistä, raskaudesta yms.
Sitten pukuhuoneeseen, jossa piti riisua vyö, korut yms pois. Toimenpidehuoneessa nainen käski makaaman laverille ja löi tulpat käteen ja sanoi, että laita noi korviisi melun vuoksi. Hoitsu käski työntää kädet ristiin haaroväliin, jotta menisi hartiat kapeammiksi. Sitten se antoi hälytyskellon käteen ja sanoi, että paina tuosta jos tulee jotain ongelmia.
Tuon jälkeen kelkka liukui itse laitteeseen.
Putki oli aivan sairaan ahdas, hartiat raapi seinämiä koko matkan. Käsiä ei pystynyt liikuttamaan ollenkaan ja putki painoi koko ylävartaloa kasaan. Katto oli varmaan sentin päässä nenästä.
Olo oli tosi tukala ja erittäin epämiellyttävä. Sormia onneksi pystyi liikuttamaan ja sain painettua kelloa. Hetken päästä hoitaja pöllähti jostain paikalle viisastelemaan "no mitä nyt?"
Olo oli niin epämiellyttävä, että pyysin naista ottamaan mut siintä putkesta pois. Kelkka lähti liikkeelle ja olin varma, että kelkka liukuu pois alta ja minä jään putkeen tulpaksi. No onneksi pääsin kuitenkin ulos. Nousin ylös ja heittelin korvatulpat roskikseen. Sanoi hoitajalle, että tohon v*tun koneeseen en mene koskaan enää. Marssiessani pukuhuoneeseen hoitaja piipitti, että kunnallisen puolen laite olisi isompi ja mitä se lähettävä lääkärikin sanoo? Tokaisin vastaukseksi, että aivan sama ja poistuin paikalta.
Nyt jälkeenpäin googlailin tietoja tuosta toimenpiteestä ja kyllä on eroa toimijoiden välillä. Toisilla voi näköjään kuunnella musiikkia toimenpiteen aikana, on esihaastatteluja yms. Laitteitakin on näköjään eri kokoisia. Minut ahdettiin 60 cm putkeen, todella leveäharteinen ei voi mitenkään mahtua tuollaiseen. VMP
Ei kaikki mahdu, mutta en osaa sanoa mitään kokorajaa.
Lihaa putkessa kirjoitti:
Mä 188cm /110 kg. 20 vuotta säännöllisesti salilla käynyt, joten hartioillekin leveyttä siunaantunut. Työterveydestä sain lähetteen magneettikuvaukseen eräälle valtakunnalliselle, yksityiselle toimijalle. Enpä ottanut asioista selvää, vaan menin minulle annettuna aikana kuvaukseen. Työhönsä kyllästyneen oloinen naisoletettu täytätti lapun, jossa kyseltiin tatuoinneista, lävistyksistä, raskaudesta yms.
Sitten pukuhuoneeseen, jossa piti riisua vyö, korut yms pois. Toimenpidehuoneessa nainen käski makaaman laverille ja löi tulpat käteen ja sanoi, että laita noi korviisi melun vuoksi. Hoitsu käski työntää kädet ristiin haaroväliin, jotta menisi hartiat kapeammiksi. Sitten se antoi hälytyskellon käteen ja sanoi, että paina tuosta jos tulee jotain ongelmia.
Tuon jälkeen kelkka liukui itse laitteeseen.
Putki oli aivan sairaan ahdas, hartiat raapi seinämiä koko matkan. Käsiä ei pystynyt liikuttamaan ollenkaan ja putki painoi koko ylävartaloa kasaan. Katto oli varmaan sentin päässä nenästä.
Olo oli tosi tukala ja erittäin epämiellyttävä. Sormia onneksi pystyi liikuttamaan ja sain painettua kelloa. Hetken päästä hoitaja pöllähti jostain paikalle viisastelemaan "no mitä nyt?"
Olo oli niin epämiellyttävä, että pyysin naista ottamaan mut siintä putkesta pois. Kelkka lähti liikkeelle ja olin varma, että kelkka liukuu pois alta ja minä jään putkeen tulpaksi. No onneksi pääsin kuitenkin ulos. Nousin ylös ja heittelin korvatulpat roskikseen. Sanoi hoitajalle, että tohon v*tun koneeseen en mene koskaan enää. Marssiessani pukuhuoneeseen hoitaja piipitti, että kunnallisen puolen laite olisi isompi ja mitä se lähettävä lääkärikin sanoo? Tokaisin vastaukseksi, että aivan sama ja poistuin paikalta.Nyt jälkeenpäin googlailin tietoja tuosta toimenpiteestä ja kyllä on eroa toimijoiden välillä. Toisilla voi näköjään kuunnella musiikkia toimenpiteen aikana, on esihaastatteluja yms. Laitteitakin on näköjään eri kokoisia. Minut ahdettiin 60 cm putkeen, todella leveäharteinen ei voi mitenkään mahtua tuollaiseen. VMP
Nolo käytös sinulla.
Terveydenhuoltoon on painorajat leikkaukseen et pääse jos bmi on 35 leikkauspöytä ei kestä
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuoltoon on painorajat leikkaukseen et pääse jos bmi on 35 leikkauspöytä ei kestä
Ja myös äo-rajat...
Vierailija kirjoitti:
Täh? Olen 150 kg ja menin sinne ihan kevyesti heittämällä.
En sinuna käyttäisi termiä "kevyesti heittämällä".
Eipä se haittaa jos varjoaineet menee valtimoon, kyllä ne sieltä laskimopuolellekin tulevat kun hetken odottaa...