Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu alkaa päästä vauhtiin pääsiäistunnelmissa

Vierailija
17.04.2014 |

MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE JA TERVEISIÄ LIEKSASTA!!!! :)

Käyttäjältä Johanna Tukiainen
17.04.2014 20:49

Sama juttu kun tapahtui viime vuonna, voi elämän kevät!
Jäimme Juhan kanssa jumiin Leville, kaikki lennotkin Helsinkiin olivat täynnä.
Eräs ihana ravintoloitsija Lieksasta pelasti meidät, ja lähetti taksin hakemaan meidät perästi Lieksasta asti Leville edestakaisin!!!!! Vedimme sitten Juhan kanssa niin hyvän shown kuin ikinä vain pystymme ja ravintolaan ei taaskaan meinannut mahtua kaikki ihmiset paikalle! Se viime pääsiäisen keikka joka oli tehty Christina Aquileran musavideon mukaan, olin osittain alasti ja Juha laittoi pursotti päälleni kermavaahtoa ja heitti pinkkejä paljetteja iholleni. Kumma kyllä, nämä parhaimmat keikkamme eivät löydy netistä, siellä on vain lähinnä jotain fiaskoja jne.

Julia oli huipputaidokas tanssija ja karismaattinen esiintyjä, muttaa hänen motivaationsa laski viimeisimpinä vuosina, ymmärrän kyllä miksi (huutelevat ja herjaavat naiset, kuka heille nyt haluaisi hymysuin esiintyä......)
Julia oli yksi parhaimmista esiintyjistäni ikinä Dolls ryhmässäni, parin muun tytön lisäksi, yleensä parhaimmat olivat mm. Ukrainasta, Latviasta ja Virosta.

Viime vuonna meidät haki siis taksi Leviltä Lieksaan.
No ööh......mitä tänä vuonna..........

Olin Ivalossa, Pohjois-Lapissa erään kampaajan luona joka laittoi minulle hienot ripsienpidennykset. Heräsin hienosti klo.7.00 aamulla, vaihdoin hienosti bussia 3 kertaa koko päivän ajan. Kaikki alkoi mennä oikein hyvin nappiin! Aloin Oulussa innostua, että noniin, nyt olen kerrankin ajoissa ja ravintoloitsija on tyytyväinen! Bussi jonka oli määrä jatkaa Kuopioon, sieltä tuli ulos kaksi "herttaista" naista, jotka lupasivat vahtia tavaroitani sinä aikana kun käyn matkahuollon vessassa ja kertoa bussikuskille, että tulen myös Kuopioon.

Voi elämä, Bella juoksenteli saparo suorana pitkin kahvilaa innoissaan ja minä tulin tyytyväisenä naistenhuoneesta matkahuollon pihalle, niin Kuopion bussi porhalsi suoraan edestäni 4min etuajassa, kaksi "herttaista" naista kyydissään!!!!

Kaikki Matkahuollon ihmiset selvittivät lyhyesti, ettei kukaan voi auttaa mitenkään.
Olipa taas hienoa!!!!! Olen varsinainen Aku Ankka!!!!!

No onneksi ei hätää sen enempää, otin taksin Radisson SAS hotelliin illalliselle.
Lieksan ravintoloitsija tuli itse herrasmiehenä hakemaan minut Oulusta asti Lieksaan!!!!

Tänä vuonna pääsiäskeikalla ei ole mukana tosin enää Juha, vaan nyt tulee mukaan Petri, joka alunperin tutustutti minut "johtaja" (mikä hemmetin johtaja....??????) Virtaseen koska heillä oli parisuhde vuoden. En tosin tunne koko naismaista kundia, enkä haluakaan tuntea, vaikka hän puhuukin muuta. Juha on vielä kierompi, olen hyllyttänyt molemmat lopullisesti. Joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä Juhan kotona, eikä Juha puolustanut minua mitenkään.

Kiitos vaan jollekin tuntemattomalle suurempikokoiselle suomalaismiehelle, joka pelastit minun henkeni, muuten tässä ei enää mitään blogeja tulisi mihinkään suuntaan kun makaisin tällä hetkellä Julian vieressä Malmin hautausmaalla, täytyy sanoa, että läheltä liippasi! Jonin mukaan olen "isäni hylkäämä huora", vaikka hänen oma isänsä on tällä hetkellä vankilassa ja koko sukunsa hylännyt kyseisen romanin, joka on "valmis tekemään mitä tahansa sen eteen että pääsee julkisuuteen." Minä näen silmissä kuten myös Juhan silmissä, ainoastaan täyden pahuuden, tunnekylmyyden ja harhaanjohtamisen.

Te luulette lierot, että pääsette kuin koira veräjästä sillä aikaa kun Julia kuolee!!!!!!!!!
Minä laitan teidät itse vastuuseen vaikka kuolleen ruumiini yli, olen vaikka mielummin ruumiina kuolleena Julian vieressä kuin katson teidät rottien toimintaa vapaana, kuten Arto Länsmanin, joka olisi pitänyt laittaa selliin jo vuosia sitten!!!!!!!!

Taistelen loppuun asti perkele, vaikka olen nainen, niin minä taistelen Julian ja oikeudenmukaisuuden edestä kuolemaani asti!!!!!!

Tänään, 20:54
Män Ää. Din

Jatkuu…
Romani, hintti Joni Virtanen, tapa vaikka minut, mutta kuuluisaa susta ei tule silti!!!!!!! Kukaan ei muista enää laulaja Selenan tappajaa, kaikki muistavat vaan, että Selena murhattiin kun hän oli vasta 23 vuotias. Tiedoksi myös, ettei ole olemassa vain tämä elämä ja tämä maailma, kun kuolette murhaajat ja rikolliset, niin edessä on iänkaikkinen kärsimys, mistä ei pääse pois, edes Jumalan armahduksella.

Se anteeksipyyntö pitää tehdä tämän elämän aikana, ennenkuin on liian myöhäistä.
Äiti Teresan sanoin, lukekaa seinältäni. Jumala ei tuomitse meitä kuoleman jälkeen varallisuuteemme, koulutuksemme, ulkonäkömme, saavutuksiemme, julkisuutemme jne. mukaan. Jumala tulee tuomitsemaan meidät tämän mukaan: "Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin. "

Tässä taas yksi Jumalan viesti, näitä satelee teille Suomen kansa nyt varsinkin Julian kuoleman jälkeen

Johanna Tukiainen

Lähde: http://www.hymy.fi/keskustelu/t1083,1300

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...

Vierailija
2/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkki sanoo: "Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda."

niinpä...

Vierailija
4/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

Käyttäjältä JoniVirtanen
17.04.2014 21:48
Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista...Ala-arvoista. Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuten viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alintakastia.

Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huora tämä" Olen sinua huoritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa. Huusit Julialle , koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksinjälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huora" ja purskahti itkuun Helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne "sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan persettä" Julia sai sanotuksi murtuneena...Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

Kehottaisin vähentämään pillereita+alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin ....Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta <3 SINUSTA en halua enää kuulla mitään! PAINU HELVETTIIN.

- Joni Virtanen

Tänään, 07:12
Aava

9 tuntia, 35 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

Kiitos samoin sulle "isomunainen" Joni Virtanen, muista hiplata munaasi ja kasvata ruohoa!

Vierailija
5/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nytkö sitä sitten taistellaan Julian puolesta, kun ensin on tuhottu toisen elämä tuollaisella ihmiskaupalla?

Tunnetteko te yhä sääliä tätä väärinymmärrettyä isosiskoa kohtaan?

Vierailija
6/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli yhtään. Sekopää ja törkeä perhettään kohtaan. Ja eläinrääkkääjä.

Vierailija
7/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen yksinkertaisesti vain olla paha syntymästään alkaen? MItä enemmän noita juttuja lukee tämänkin prinsessan elämästä, sitä enemmän tuntuu siltä, että on vain käyttänyt ihmisiä omiin tarkoituksiinsa eikä tunne lainkaan huonoa omaatuntoa mistään. Ei MISTÄÄN.

Vierailija
8/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita valokuvia

Keikalla viikonloppuna Lieksassa

http://aijaa.com/59jGNk

Tuksun oma toivotus "Munarikasta pääsiäistä"

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/l/t31.0-8/10272578_1411732355762840_8330083770823623687_o.jpg

LÄHDE: http://www.hymy.fi/keskustelu/t1083,1350

Vierailija
9/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tsaarittaren liepeissä on aina näitä elämässä eksyneitä hinttineitejä?

Vierailija
10/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:03"]

Minkä takia tsaarittaren liepeissä on aina näitä elämässä eksyneitä hinttineitejä?

[/quote]

No hinttineidit tykkäävät draamasta.

Vierailija
11/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMESTA NÄYTTÄÄ LÖYTYVÄN YHTÄ VAARALLISIA STALKKEREITA KUIN ESIM. JENKEISTÄKIN!

Käyttäjältä Johanna Tukiainen
20.04.2014 18:16

On se jännä, että ihmiset ovat ottaneet asenteen, että minua saa haukkua ja herjata niin paljon kuin vain pystyy, mutta monien muiden kohdalla ollaankin sitten ihan hiljaa! En ole teille mitään pahaa tehnyt ja suoraan sanottuna, en voi käsittää, mistä teidän julma ja käsittämätön viha kumpuaa????? Olen kuullut, että osa herjaajistani on lestadiolaisia, mutta en pidä heitä kristittyinä.

Minut on jo aiemmin kutsuttu pitämään luentoja eri kouluihin ja nyt ajattelin medialuontojeni ja esim. luentojeni jotka kertovat kateudesta, niin lisäksi alkaa myös puhumaan diabeteksesta ja sen hoitamisesta ja estämisestä (vaikka sitä ei valitettavasti voi kunnolla estää, täysin terve absolutisti voi saada diabetes nro1 ihan milloin tahansa, sama asia monien syöpien kanssa, tämä elämä ei ole reilua millään tavalla.)
Tapasin täällä Lieksassa nuoren, vasta 18-vuotiaan söpön pojan joka kertoi, että hänellä on todettu diabetes nro1 ja sen lisäksi vielä verenpainetauti. Hän on elänyt tervettä elämää eikä kukaan tiedä, mistä tauti yhtäkkiä puhkesi. Muistan kun Julia oksenti jatkuvasti ja ryöppyämällä, niin paljon että itkin vieressä ja en voinut tehdä muuta kuin soittaa aina ambulanssin.

Nuoren pojan mukaan se tulee juuri siitä kun ketoarvot ovat täysin sekaisin ja Julian verensokeri oli jatkuvasti yli 30, vaikka hän piikittikin kokoajan ja söi terveellisesti pitkin päivää. Poika kertoi minulle, että se oksentaminen ei ole millään tavalla verrattavissa oksennustautiin. Se on kuulemma täysi kidutus, jossa ihminen oksentaa niin kauan, että pelkät vatsahapot tulevat enää ulos. Kun nekin loppuvat, niin ihminen vain yökkäilee ja kouristelee. Olisin ottanut Julian puolesta sairauden itselleni, jos olisin saanut valita.

Juliaa ei kukaan "jättänyt kuolemaan", olin juuri ollut hänen luonaan useita päiviä ja juttelin hänen kanssaan viimeiset hetkensä, jolloin hän oli hyvin innoissaan lähdössä kanssani Hawaijille, mutta itki sitä ettei ollut saanut nukuttua 4 vuorokauteen. Minun on pakko sanoa totuus tässä, perustavanlaisen virheen tekivät omat vanhempamme, jotka alunperinkin erottivat meidät toisistaan ja Julia sanoi kokoajan, ettei halua olla yksin Jollaksessa. Ei tässä nyt kuitenkaan ketään voi syyttää, eiväthän he sitä tahalleen tehneet tietenkään. Julia sai parasta mahdollista hoitoa Meilahden sairaalassa ja hänelle määrättiin myös omaishoitaja. Rakastin häntä yli kaiken ja tulen aina rakastamaan.

Ajattelin, että laitan jokaisesta keikastani jonkun prosentin diabeteksen vastaiseen työhön ja sen tutkimiseen että siihen voitaisiin löytää täydellinen parannuskeino. Diabetes on yksi vaarallisimpia ja yleisimpiä sairauksia Suomessa. Julialla se meni niin pahaksi, että hänellä oli hyvin suuret mahdollisuudet sokeutua kokonaan, tai joutua pyörätuoliin ja minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Julian kuolema oli paljon armollisempaa noin, hän vain nukkui rauhallisesti pois. Tiedän varmasti, ettei hän olisi kestänyt esim. sokeutumista. Hänen henkensä pelastettiin useita kymmeniä kertoja, välillä pelastajana oli isämme, välillä minä ja yhden kerran Julian pelasti Juha.

Me kaikki kuolemme, ei täältä kukaan selviä hengissä. Mutta se on hyvin surullista kun nuori ja kaunis ihminen kuolee ennen aikojaan. En ymmärrä Jumalaa, enkä Hänen tarkoituksiaan.

Pakko lopettaa nyt tämä kirjoitus kun tukehdun kohta kyyneleisiini.

Jatkuu…
Ja sehän oli sitten myös ihan selkeä ja varma tieto, että Arto raahattiin poliisivoimin "asunnostaan" Ivalossa Rovaniemen oikeuteen, tämäkään ei ole mikään perätön väite, vaan luki Seiskan keskiaukeamalla, mikäli ette huomanneet. Hänet tuomittiin yli 100 000e sakkoihin ja vuoden ehdonalaiseen, tosin nyt uusimman hovin tuomiota ei ole vielä julkaistu.
Arto ei siis ainoastaan hakannut minua, varastellut, katoillut, pettänyt ja huijannut. Hän on myös talousrikollinen. Julia sanoi aina, että hän näyttääkin ihan rikolliselta.

Dollsdancers.fi kuvagalleriastamme voi nähdä lukuisat matkamme ja ihanan elämän, josta pääsimme nauttimaan. Me tapaamme taivaan kodissa toisemme.

Johanna Tukiainen

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/SUOMESTA-NAYTTAA-LOYTYVAN-YHTA-VAARA LLISIA-STALKKEREITA-KUIN-ESIM-JENKEISTAKIN-/1040063

Vierailija
12/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksulle muuten sopii toi punanen tukka noin tuhat kertaa paremmin kuin se vaalea moppi.

Vierailija
14/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan myöhässä. Hymyn palstalta nää on kopsattu kaikki.

Vierailija
15/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:25"]Jaa nytkö sitä sitten taistellaan Julian puolesta, kun ensin on tuhottu toisen elämä tuollaisella ihmiskaupalla?

Tunnetteko te yhä sääliä tätä väärinymmärrettyä isosiskoa kohtaan?

[/quote]

Noh, Tuksulla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Kyllä mä säälin ihan jokaista jonka lapsuus on ollut niin puutteellinen että sellainen on kehittynyt koska heiltä on viety tärkein eli kyky ihmisyyden parhaisiin puoliin. Lisäksi en edes yritä soveltaa heihin normaaleja käyttäytymissääntöjä, pysyttelen vain erossa jos vain suinkin pystyn. Jonkun pitäisi luoda ohjeet narskujen kanssa elämiseen siitä näkökulmasta että heidän koko persoonallisuuden rakenteensa pystyssä pysyminen perustuu siihen että he itse ovat parhaita ja loistavia ja muut alisteisia. Eivätkä he kykene tajuamaan tätä. Se ei ole valintakysymys.

Vierailija
16/16 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 15:15"]

Tuksulle muuten sopii toi punanen tukka noin tuhat kertaa paremmin kuin se vaalea moppi.

[/quote]

Totta, se tekee hänen ihon sävystä raikkaamman ja saa muutenkin hänet näyttämään nuoremmalta. Se vaalennettu hiusväri vanhensi tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän