Älykkyys laskee naisen todennäköisyyttä löytää kumppani
Otantana on vain itse tuntemani ja somessa seuraamani ihmiset, mutta näin näyttää olevan. Älykkyys ja koulutus eivät mene täysin käsi kädessä. Jos on korkealle koulutettu muttei erityisen älykäs, mies löytyy helpoiten. Jos on älykäs mutta matalasti koulutettu, miehen löytäminen on kaikkein vaikeinta. Sillä ei ole älykkäälle naiselle paljon merkitystä, pitääkö ulkonäöstä huolta vai ei. Vaikeaa on, oli viehättävä tai vähemmän viehättävä.
Kommentit (81)
Tällä videolla on kyllä älykäs nainen! Tällaisista miehet tykkäävät!
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kestä jos nainen on äluöykkäämpi tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu. Kokemusta on useastakin miehestä. Minulle noilla ei ollut väliä mutta miesten itsetunto ei vaan kestä . In se vaan on
Olisipa tuollainen ja varakas nainen, voisin olla koti-isä aivan hyvin.
En menisi yli-opistoon vaikka älykkyysosamääräni laskisi alle 140.
Totta ehkä, itse matalasti koulutettu ja nätti, miesten kiinnostus usein lopahtaa, kun avaan suuni.
- äo 129, ei mikään huippu, mutta ei tyhmäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kestä jos nainen on äluöykkäämpi tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu. Kokemusta on useastakin miehestä. Minulle noilla ei ollut väliä mutta miesten itsetunto ei vaan kestä . In se vaan on
Entä jos olisit välillä ottanut miehen, jolle naisen hyvä koulutus ja palkkataso on plussaa?
Suomalaisen miehen kanssa ei ole mahdollista.
On jos katselee muualtakin kuin essonbaarista
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa häiritsee vähän tämää lause: korkealle koulutettu muttei erityisen älykäs. Kyllä korkeasti koulutettu on aina keskimääräistä älykkäämpi, pelkkä gradun teko vaatii vähintään 120 pinnan ÄO:n. Tämä on fakta. Monilla on toki paljon tuota korkeampi.
Vähintään gradun tehneitä naisia on 11,5 prosenttia: https://www.stat.fi/til/vkour/2018/vkour_2018_2019-11-05_tie_001_fi.html
ÄO 120 on hiukan pienemmällä osalla väestöstä, joten väittämäsi ei voi pitää paikkaansa vaikka koulutus menisi suoraan ÄO:n mukaan
Jaa. Olisinko sitten lohdutuspalkintona älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Totta ehkä, itse matalasti koulutettu ja nätti, miesten kiinnostus usein lopahtaa, kun avaan suuni.
No onhan tuo nyt jo kova äly, elä ole noin vaatimaton. Keskiarvo kun on joku 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa häiritsee vähän tämää lause: korkealle koulutettu muttei erityisen älykäs. Kyllä korkeasti koulutettu on aina keskimääräistä älykkäämpi, pelkkä gradun teko vaatii vähintään 120 pinnan ÄO:n. Tämä on fakta. Monilla on toki paljon tuota korkeampi.
Vähintään gradun tehneitä naisia on 11,5 prosenttia: https://www.stat.fi/til/vkour/2018/vkour_2018_2019-11-05_tie_001_fi.html
ÄO 120 on hiukan pienemmällä osalla väestöstä, joten väittämäsi ei voi pitää paikkaansa vaikka koulutus menisi suoraan ÄO:n mukaan
Älä sössötä. Korkeakouluopiskelijoiden äö on aina vähintään 120.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta osallahan gradun tekijäillä on sitten taas kovempi kuin 120. Laske siitä sun prosenttis.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Miehille naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja pantavuus. Jos ne jotain muuta etsii, niin hyvä kodinkone. Siksi nainen ri tee miehellä mitään
Miten näiden kahden ensimmäisen lauseen väittämistä voi koota kolmannen lauseen johtopäätöken?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yleensä älykkäät naiset haluavat ne miehet, joita kaikki muutkin naiset haluavat. He eivät halua tavismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo nyt jo kova äly, elä ole noin vaatimaton. Keskiarvo kun on joku 100.
Juu, kiitos, mutta palstan tuntien, aletaan vänkäämään sitä neroutta, että voit sanoa olevasi älykäs. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt riippuu alasta ja aiheestakin, ja niiltä jotka eivät saa aikaan parasta laatua vaaditaan vähemmän. Uskoisin että alisuoriutuminen johtuu useammin aivan muista ominaisuuksista tai niiden puutteesta. Mielialaongelmat yms.
Älykkäät tutkitusti viihtyvät yksin. Älykkäille miehille on enemmän painetta perheellistymiseen?
Jos naisella on kiire tehtailla kakaroita kenelle tahansa niin silloin se älykkyys laskee.
Ja todennnäköisesti ero tulee.
Gradun teko vaatii lähinnä kykyä komentaa itseään tekemään se sepustus valmiiksi. Mulle koulu oli aina helppoa, mutta gradun teosta ei meinannut tulla mitään. Olin oikeasti ihmeissäni, että oli niin tuskaista.
Älykkäät miehet, no joo. Missä niitä on. Hyvin harvassa. Niille ei ole tehty lapsia ja jätetty sen jälkeen.
av-palstallahan ne älykkönaiset pyöriikin. huutista
Ulkomaalaiset miehet tykkäävät älykkäistä naisista, koska se tuntuu alkuun eksoottiselta. Toivottavasti eivät hairahda mihinkään vakavampaan suhteeseen. Ovimatoksi joutuisi hekin parin vuoden sisään.