Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyys laskee naisen todennäköisyyttä löytää kumppani

Vierailija
04.12.2020 |

Otantana on vain itse tuntemani ja somessa seuraamani ihmiset, mutta näin näyttää olevan. Älykkyys ja koulutus eivät mene täysin käsi kädessä. Jos on korkealle koulutettu muttei erityisen älykäs, mies löytyy helpoiten. Jos on älykäs mutta matalasti koulutettu, miehen löytäminen on kaikkein vaikeinta. Sillä ei ole älykkäälle naiselle paljon merkitystä, pitääkö ulkonäöstä huolta vai ei. Vaikeaa on, oli viehättävä tai vähemmän viehättävä.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koska älykkäät naiset haluavat älykkään miehen ja silloin on valinnanvaraa vähemmän. 

Vierailija
2/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mutta kouluttamaton nainen voi olla laiska. Haluaa ehkä hyötyä miehestä. Mitäpä mies sellaisella tekee, jos saa itse asioita tekevänkin. Kaikki varmaan eivät saa.

Veikkaan, että ulkonäkö tai huoliteltuus on monelle tärkeämpää kuin äly.

Älykäs, sopivan ahkera ja huumorintajuinen on paras. Sopivan ahkerat eivät välttämättä ole korkeimmissa asemissa eli jälleen hyväksikäyttäjiä, vaan tekevät itsekin asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.pätee meillä, koska suomalaisilla miehillä on niin huono itsetunto, että eivöt kestä älykkäitä baisia. Semmoisissa maissa, missä liesten itsetunto on kunnossa(esim Yhdysvalloissa) tämä ei ole ongelma. Kokemusta on.

Vierailija
4/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mutta kouluttamaton nainen voi olla laiska. Haluaa ehkä hyötyä miehestä. Mitäpä mies sellaisella tekee, jos saa itse asioita tekevänkin. Kaikki varmaan eivät saa.

Älykäs, sopivan ahkera ja huumorintajuinen on paras. Sopivan ahkerat eivät välttämättä ole korkeimmissa asemissa eli jälleen hyväksikäyttäjiä, vaan tekevät itsekin asioita.

Tekisit jotain tälle naisvihallesi. Kamalaa

Vierailija
5/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miehille naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja pantavuus. Jos ne jotain muuta etsii, niin hyvä kodinkone. Siksi nainen ri tee miehellä mitään

Vierailija
6/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä olen vaihtanut naidiin: saa älykästä keskusteluseuraa. Lisäksi seksi on parempaa toisen naisen kuin miehen kanssa koskaan.

Vierailija
7/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie on aina paras, näin opettivat opettajavanhempani. Älä ole tyhmä luuseri tai friikki nero, niin pärjäät parhaiten.

Vierailija
8/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä jos nainen on äluöykkäämpi tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu. Kokemusta on useastakin miehestä. Minulle noilla ei ollut väliä mutta miesten itsetunto ei vaan kestä . In se vaan on

Vierailija
9/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että kouluttamattomuus yhdistetään laiskuuteen. Aika monessa duunariammatissa on todella kova työtahti. Jos niissä mielestäsi pääsee helpolla, niin suosittelen kokeilemaan itse. Siivoojan paikkoja esimerkiksi on paljon vapaana.

Vierailija
10/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että kouluttamattomuus yhdistetään laiskuuteen. Aika monessa duunariammatissa on todella kova työtahti. Jos niissä mielestäsi pääsee helpolla, niin suosittelen kokeilemaan itse. Siivoojan paikkoja esimerkiksi on paljon vapaana.

Se piti vielä kysymäni, että uskotko myös älykkään matalasti koulutetun miehen olevan laiska, vai onko se taas ihan eri asia kun kyseessä on mies?

Vierailija
11/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kestä jos nainen on äluöykkäämpi tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu. Kokemusta on useastakin miehestä. Minulle noilla ei ollut väliä mutta miesten itsetunto ei vaan kestä . In se vaan on

Tiedetään. Tienaan todella hyvin ja minulla on ihan hyvä auto ja ex poikaystävälläni nd tavallinrn

Ei muuten kestänyt sitä, että minulla oli mm kalliimpi ja hienompi auto (hänen sanojaan).

Vierailija
12/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää semmoisista tyhmistä bimboista siitä syystä, että itsetunto on huono. Kamalaa jos nainen tietää enemmän tsi on...hui kauheaa.....älykkäämpi😁

Vierailija
13/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, itselläni on kyllä hyvä koulutus (maisteri) mutta useat miehet ovat minua mollanneet tästä! Että joku huuhaahumanisti tms (enkä edes ole). En ymmärrä, nämä miehet ovat itse olleet tuskin peruskoulun käyneitä.

Suomalaisen miehen kateus ja itsetunnottomuus on karmeaa.

Ulkomaalaiset tykkäävät älykkäistä naisista koska heillä itsetunto kunnossa.

Vierailija
14/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kyllä vaikka mies on usein tyhjää hölisevä tyyppi, mutta tykkää minusta aidosti ja on todella huolehtivainen. Kovin paljon yhteistä puhuttavaa meillä ei ole mutta onneksi minulla on kavereita sitä varten.

Vierailija
15/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa  häiritsee vähän tämää lause: korkealle koulutettu muttei erityisen älykäs. Kyllä korkeasti koulutettu on aina keskimääräistä älykkäämpi, pelkkä gradun teko vaatii vähintään 120 pinnan ÄO:n. Tämä on fakta. Monilla on toki paljon tuota korkeampi.

Vierailija
16/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää semmoisista tyhmistä bimboista siitä syystä, että itsetunto on huono. Kamalaa jos nainen tietää enemmän tsi on...hui kauheaa.....älykkäämpi😁

Tiedetään. Olen kaunis blondi. Miehet tulee iskemään ja juttelemaan tosi alentuvasti. Tytöttelevöt ja esittävät jotsin hiiiiiirmu älykästä ja tietävää. En viitsi nolata niitä sillä että tiedän asioista enemmän kuin ne, mutta monet naurut on kavereiden kanssa saatu.

Minulla on yliopistotutkinto ja teen vaativaa asiantuntijatyötä.

Vierailija
17/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisit välillä ottanut miehen, jolle naisen hyvä koulutus ja palkkataso on plussaa?

Vierailija
18/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, joten ei voi pitää paikkaansa.

Vierailija
19/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, itselläni on kyllä hyvä koulutus (maisteri) mutta useat miehet ovat minua mollanneet tästä! Että joku huuhaahumanisti tms (enkä edes ole). En ymmärrä, nämä miehet ovat itse olleet tuskin peruskoulun käyneitä.

Suomalaisen miehen kateus ja itsetunnottomuus on karmeaa.

Ulkomaalaiset tykkäävät älykkäistä naisista koska heillä itsetunto kunnossa.

Tämä on niin totta. Suomalaiset miehet on kateellisia kaikille ja kaikesta. Ja mollaavat suomslaidia naisia ja vaimojaan ja tyttöystävään. Puhuvat tosi rumadti ylipäätään naisista. Huomasin tämän, kun palasin Suomerm vuosi sitten

Ihan järkyttävää

Vierailija
20/81 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisit välillä ottanut miehen, jolle naisen hyvä koulutus ja palkkataso on plussaa?

Suomalaisen miehen kanssa ei ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan