Häihin pukeutumiseen apua!
Olin ajatellut laittaa tämän zaran paidan
http://www.zara.com/fi/en/woman/shirts/double-layer-top-c358004p1796670.html
ja sen kanssa mustan samettipintaisen midi pituisen kynähameen.
Sitten vasta tajusin että olen pukeutumassa mustavalkoiseen! Molemmat värithän on häissä "kiellettyjä".
Ehdottakaa jotain, mitä vaan! Kiire tulee! Jompaa kumpaa vaatetta haluaisin käyttää juhlissa, mutta olisiko se teistä tökeröä? esim jos laittaisin tuon valkoisen paidan kanssa vaalensinisen midin? tai mustan kynähameen kanssa vaaleansinisen paidan??
En ole ennen ollut häissä, joten en tiedä kuinka tiukkaa tämä pukukoodi valkoisen ja mustan kanssa oikein on.
Kommentit (9)
No ei mitään napapaitoja häihin! Mustavalkoinen on sen sijaan ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:18"]
Mun mielestä mustavalkoinen asu on ihan hyvä. "Kiellettyjä" ne ovat vain siksi, että kokovalkoinen on morsiamen väri ja kokomusta taas saattaisi olla aika synkkä. Mutta mustavalkoinen siis mielestäni tyylikäs ja juhlava. Ei kai napasi kuitenkaan vilku tuossa paidassa? :)
[/quote]
hehe, toivottavasti ei. hame tulee navan päälle, mutta jää kylkiluiden alapuolelle. eli ei pitäisi, ei ainakaan tarkoituksella:D
Kokomusta on huono, kokovalkoinen on huono, mutta musta-valkoinen on ok :) Olitko minkä värisiä kenkiä ja laukkua miettinyt?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:20"]No ei mitään napapaitoja häihin! Mustavalkoinen on sen sijaan ihan ok.
[/quote]
Jos ap:nn hame on korkeavyötäröinen, niin tuo paita sopii sen pariksi varmasti ihan hyvin, ei näy mahaa. Mutta jos ei ole, niin se on mielestäni aika mautonta hääpukeutumista. -2
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:18"]
Mun mielestä mustavalkoinen asu on ihan hyvä. "Kiellettyjä" ne ovat vain siksi, että kokovalkoinen on morsiamen väri ja kokomusta taas saattaisi olla aika synkkä. Mutta mustavalkoinen siis mielestäni tyylikäs ja juhlava. Ei kai napasi kuitenkaan vilku tuossa paidassa? :)
[/quote]
hehe, toivottavasti ei. hame tulee navan päälle, mutta jää kylkiluiden alapuolelle. eli ei pitäisi, ei ainakaan tarkoituksella:D
[/quote]
No niin, sitten ei mitään ongelmaa! :) Hauskoja juhlia!
kengiksi olin ajatellut h&m marnin puupohjakorkkareita, ei mitkään sirot, mutta ainoat joissa jalkani kestää koko illan. pitäiskö olla sirommat, vaihtoehtona on siis vain perus mustat mokka korkkarit, tai sitten avokkaat. Kuljen kesät talvet tennareissa, niin ei oikein ole korkkareita.
Laukuksi olin ajatellut pientä tumman vihreätä "krokotiili"kiiltonahka kirjekuorilaukkua. tai mustaa?
en hitsiläinen omista mitään värikästä:/
Puupohjakorot sopii varmasti hyvin. Pystytkö tanssimaan niillä tai kopiseeko ne hirveästi? Saattaa häiritä itseä, jos joka askel kajahtaa juhlasalin toiselle puolelle. Mutta varmasti hyvä valinta, ja hälyä ja musiikkia kai siellä juhlissa on kuitenkin, joten tuskin kopina edes haittaa. :) Mustat korkkarit tai avokkaatkin varmasti myös hyviä vaihtoehtoja. Valitse ne, jotka on mukavimmat jalassa.
Värikäs tai musta laukku hyviä molemmat. Voithan laittaa sitten näyttävämmät korut vaikka, jos asu on muuten mustavalkoinen ja muut asusteet hillittyjä, jos kaipaat jotain piristystä.
Kiitos teille kivoista viesteistä:) mustavalkoisella siis mennään:)