Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele LÄMMINTÄ TUMMANRUSKEAA hiusväriä!

Vierailija
17.04.2014 |

Kaipaan tummanruskeaa, lämminsävyistä hiusväriä joka ei taita violettiin. Kaupasta löytyy keskiruskeita lämpimän sävyisinä vaikka millä mitalla, mutta tummanruskeat tahtovat aina olla sitä tuhkaan taittavaa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks svwartskopfilta tullut se joku uutuushiusväri jossa saa itse sekoittaa sävyn? se jossei muilta merkeiltä löydy =)

Vierailija
2/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko olemassa kultaan taittavaa tummanruskeaa? se olis unelma!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi värjäät? Miksi suurin osa naisista värjää tukkaansa?

Vierailija
4/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Värjään tummemmiksi, koska piirteeni ovat tummat (kulmakarvat, ripset, silmät), mutta luonnollinen hiusvärini on jotain vaalean ja  tummanvaalean välimaastosta. Minulla on siis hiukset ja muu pää eriparia, ja värjäämällä tummiksi tämä ero tasapainottuu :)

-ap

Vierailija
5/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Värjään tummemmiksi, koska piirteeni ovat tummat (kulmakarvat, ripset, silmät), mutta luonnollinen hiusvärini on jotain vaalean ja  tummanvaalean välimaastosta. Minulla on siis hiukset ja muu pää eriparia, ja värjäämällä tummiksi tämä ero tasapainottuu :)

olen aina kuvitellut että ihmisen luonnolliset värit sopivat hänelle kaikkein parhaiten. Toista sitten luonnottomat, keinotekoiset värit.

Vierailija
6/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kullan- ja kuparinsävyisiä ainakin garnierilla. Eka nro tarkottaa aina tummuutta. Asteikko1-10, 1 on musta ja 10 vaalea. Toinen nro tarkoittaa sävyä. 6 kulta ja 4 kupari. Noi sävynrot hieman vaihtelee eri valmistajilla, mutta toi on yleisin Elikkä sulle sopivia ois esim. 5.6 tai 5.4.

Vierailija
7/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa syödä muutama paketillinen mämmiä, ruisleippää ja piimää ja käyt sen jälkeen vääntämässä oikeen tanakan talkoomakkaran potalle. Siinä on kuule höyryävän lämmin, tummanruskea sävy.  Voi vaikka hieroa samantien hiuksiin.

Vierailija
8/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Miksi ei värjäisi? Itse ainakin viihdyn parhaiten tässä luonnollisen vaaleaksi raidoitetussa värissäni ja mun mielestä on ihana käydä kampaajalla. Oliko sulta pois?

Vierailija
9/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääks joku et mikä on loreal casting cremen sävy 323 "suomeks sanottuna"? samaan tyylii kun 7 avas noita värejä

Vierailija
10/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää värjätkö. Se on oikeasti vaarallista.

Vierailija
11/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois loreal casting, mahongin ruskeena? =)

Vierailija
12/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:24"]

Onhan noita kullan- ja kuparinsävyisiä ainakin garnierilla. Eka nro tarkottaa aina tummuutta. Asteikko1-10, 1 on musta ja 10 vaalea. Toinen nro tarkoittaa sävyä. 6 kulta ja 4 kupari. Noi sävynrot hieman vaihtelee eri valmistajilla, mutta toi on yleisin Elikkä sulle sopivia ois esim. 5.6 tai 5.4.

[/quote]

Taittosävy 6 on kylläkin punainen, eikä kulta. Kulta on 3. Näin ainakin näissä Lorealin omistamissa hiusvärimerkeissä, kuten mainitsemasi Garnier-väreissä. Joillain valmistajilla voi olla käytössä myös kirjaimia taittosävyissä, esim G=kulta.

Vierailija
13/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin 4 jossa luki joku kaupungin nimi,tyyliin toscana

Vierailija
14/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahongin sävyinen on punainen, itse en laittaisi. Mieluummin ihan joku kullanruskea. Välttäisin myös tumminta sävyä. Lopputulos on yleensä kuitenkin tummempi kuin paketin kuvassa.

Vierailija
15/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Miksi ei värjäisi? Itse ainakin viihdyn parhaiten tässä luonnollisen vaaleaksi raidoitetussa värissäni ja mun mielestä on ihana käydä kampaajalla. Oliko sulta pois?

[/quote]

ei toki ole multa pois. Itseäni harmittaa että värjäsin 15v hiuksiani vaikka nyt olen tajunnut että hiusteni väri on ihan kaunis luonnostaan. Nyt alkaa pukata niin paljon harmaita että joko yritettävä nekin hyväksyä tai ryhdyttävä värjäämään. Ajoin vain takaa sitä että nauttikaa omasta väristänne niin kauan kuin sitä vielä on.

Vierailija
16/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:09"]

[/quote]

[/quote]

ei toki ole multa pois. Itseäni harmittaa että värjäsin 15v hiuksiani vaikka nyt olen tajunnut että hiusteni väri on ihan kaunis luonnostaan. Nyt alkaa pukata niin paljon harmaita että joko yritettävä nekin hyväksyä tai ryhdyttävä värjäämään. Ajoin vain takaa sitä että nauttikaa omasta väristänne niin kauan kuin sitä vielä on.

[/quote]

Harmaa on oikeasti kaunis tosi monella, harmittaa että se on niin monelle arka väri ja se halutaan piilottaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä