Kirjoita tähän aloitus, jonka olisit kirjoittanut teini-ikäisenä
Minun: "Miks irc galleriassa ei oo hymiöitä niin kuin ii2:ssa?"
Kommentit (47)
Bruce Dickinson on NIIN KUUMA.
Mun mielestä mies ei voi olla hyvän näköinen ilman pitkää tukkaa... hevarit uuhh.
Miks oon näin ruma ja läski...
Galleria EI oo irc!!!
Ahistaa niin hulluna että lintsaan koulusta jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:06"]Apua, siis APUA!!!!!! Mä kirjotin pitkän intiimin viestin yhdestä pojasta ja mitä kaikkee mä haluisin tehdä sen kaa. Piti siis lähettää tää mun bestikselle.
Mut arvatkaa kenelle se meni??? Mutsille!!!! Aaaaaagh, APUAAAA!!!!
PELOTTAA MILLASEN RAIVARIN SE SAA TÄSTÄ.....:-(
[/quote]
Muistatteko mut?? Mä oon se, joka lähettiahingossa sen viestin, mikä ois pitäny lähettää mun best frendille mun mutsille.
Arvatkaa mitä mutsi sano, ku mä tulin kotiin? No anto mulle kakskybää tassuun ja sano kyynelsilmin, että mun tytöstähän on kasvanut jo iso nainen ja muistathan huolehtia ehkäisystä..." Oho!!! :-
Mulla on sitten maailman paras mutsi!!!!! :-DDD
Miltä neitsyyden menettäminen tuntuu? :D:D:D:D:D
Miks yks Mikko ei tykkää musta enää?
"Mun ala-asteen frendeistä on tullu ihan bitchejä :((( Miten mä pääsen mukaan yhteen uuteen jengiin jossa on tosi kivoi tyyppejä??"
"oon ihastunu mun ripari-isoseen! Mitä teen???"
"Paljon saatte kk-rahaa?"
"Iso ongelma: haluisin jättää mun poikaystävän, mut sil on tosi kiva kaveriporukka ja mua pelottaa et ne kaikki alkaa vihaa mua enkä enää oo siin kaveriporukassa mukana :( Mitä teen??"
Oon niin ihastunu erääseen, mitä teen??
Ärsyttää, kun isä ei suostu lajitteleen jätteitä!! Tuleville sukupolville jää haisevat kaatopaikat :(
Suru
Miksi kaipaan aina jonnekkin muualle?