Mies ei anna lähteä Norjaan sairaanhoitajaksi
vuodeksi. Haluan parempaa palkkaa. Lapsetkin isoja. Osaan riittävästi ruotsia ja muutenkin uskon, että hyvänä hoitajana selviäisin. Pohjois-Norjaan menisin, mutta mies on niin itsepäinen, että ei suostu suunnitelmaani, ensi kesänä lähtisin.
Kommentit (25)
Entä jos mies ilmoittaisi yhtäkkiä lähtevänsä vuodeksi toiselle puolelle maapalloa töihin. Olisiko se kivaa. Yleensä muutto ulkomaille vaatii eron tai kummankin kiinnostuksen tiettyyn maahan.
Siis miksi ei?
Jos syy on mustasukkaisuus tai muu kuvitelma miehen omassa päässään, niin olisikohan aika ottaa ero.
Tämä on vapaa maa, Norja on vapaa maa. Nykyään rajalla voi olla jotain ylimääräistä rutiinia odotettavissa.
Lähde Saudi-arabiaan 90 päiväksi. Mä lähtisin ens vuoden lokakuussa. Sais olla pimeän ajan lämpimässä.
Ja kylöäse mies pärjää 3 kk.
Vierailija kirjoitti:
Lähde Saudi-arabiaan 90 päiväksi. Mä lähtisin ens vuoden lokakuussa. Sais olla pimeän ajan lämpimässä.
Maailman ehkä paras maa vai maailman yksi pahimmista? Joo-o.
Sano että laitat puolet palkasta miehen tilille niin kyllä päästää lähtemään :D
Tottakai lähdet! Mieheni ilmoitti lähtevänsä töihin Jordaniaan, sanoin ok! Kerran täällä eletään - itsekin lähtisin jos voisin!!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ilmoittaisi yhtäkkiä lähtevänsä vuodeksi toiselle puolelle maapalloa töihin. Olisiko se kivaa. Yleensä muutto ulkomaille vaatii eron tai kummankin kiinnostuksen tiettyyn maahan.
Sehän varmaan olisi ap:n mielestä ihan eri asia.
Epäilee varmaankin, että joku troolarimies purkittaa sua koko ajan kun oot siellä?
Vierailija kirjoitti:
Sano että laitat puolet palkasta miehen tilille niin kyllä päästää lähtemään :D
Totta. Ja voit tienata iltasella ylimääräistäkin, kun jaksat olla aktiivinen ;)
Ei kannata mennä Norjaan lasten kanssa, siellä otetaan ulkomaalaisten lapsia huostaan ihan urakalla. Jos voit jättää lapset Suomeen, niin mene ihmeessä, hoitajana tienaa Norjassa peruspalkkaa 50 000€ vuodessa, lisien kanssa 80 000€.
Voi taivas, 2020-luvulla joku kyselee miehen lupaa! Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman ehkä paras maa vai maailman yksi pahimmista? Joo-o.
Profco:n kautta lähtevät on kyllä turvallisissa olosuhteissa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä Norjaan lasten kanssa, siellä otetaan ulkomaalaisten lapsia huostaan ihan urakalla. Jos voit jättää lapset Suomeen, niin mene ihmeessä, hoitajana tienaa Norjassa peruspalkkaa 50 000€ vuodessa, lisien kanssa 80 000€.
Niinpä, ei lapsia, että voit oikein paiskia töitä ;)
Vuosi on lyhyt aika ja Norja on aika lähellä.
Mutta tokihan teidän pitäisi olla samaa mieltä, muuten tulee ongelmia.
Mun mies on kahden vuoden pestillä paljon kauempana. En laittanut hanttiin. Korona sotki kyllä suunnitelmia, mutta minkäs teet.
Päivällä voit olla sairaanhoitaja, iltaisin pelkkä hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas, 2020-luvulla joku kyselee miehen lupaa! Anna mun kaikki kestää.
Parisuhteessa yleensä joutuu hieman kysyä
mies52v
Mihin sinä miehen lupaa tarvitset, jos lapset pärjäävät jo omillaan?