Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramista..

Vierailija
17.04.2014 |

Miksi Instagramissa kuvien oikeessa yläreunassa on aina kellonkuva ja esim. 10 miljoonaa? Pitäiskö sen olla 10 minuuttia..?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on alunperin tehty ios-alustalle. Se toimii siis iphonessa parhaiten, ei töki, kuvat ovat tarkkoja eikä pikselöidy upatessa. 

Iphonessa en ole koskaan nähnyt mitään miljoonajuttuja. Mulla lukee esim. 13 min/1h/ 3pv/ 20vk jne. 

Toisaalta en ymmärrä, että jos android ja windows-puhelimissa sovellus toimii niin miksei toimi kunnolla. 

Vierailija
2/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android puhelimissa yleensä lukee miljoonaa ja applen välineissä minuuttia. Niin olen ainakin huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa! Voisiko se tarkoittaa palvelussa olevien määrää silloin kun kuva on ladattu?! En ole muuta keksinyt.

Vierailija
4/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne? Ootteko miettinyt myös sitä miksi se luku aina muuttuu ja välillä siinä lukeekin "h"... :D:D:D:D:D

Olisko vaikka et

m = minuutti

h = tunti (eeeihän se toki yleissivistykseen kuulu tietää :)

Vierailija
5/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:34"]Ette voi olla tosissanne? Ootteko miettinyt myös sitä miksi se luku aina muuttuu ja välillä siinä lukeekin "h"... :D:D:D:D:D

Olisko vaikka et

m = minuutti

[/quote]

et vissiin taida käyttää instaa. Siinä tosissaan lukee välillä 5 miljoonaa, 10 miljoonaa jne. eikä pelkkä m.

Vierailija
6/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:34"]Ette voi olla tosissanne? Ootteko miettinyt myös sitä miksi se luku aina muuttuu ja välillä siinä lukeekin "h"... :D:D:D:D:D

Olisko vaikka et

m = minuutti

[/quote]

et vissiin taida käyttää instaa. Siinä tosissaan lukee välillä 5 miljoonaa, 10 miljoonaa jne. eikä pelkkä m.

[/quote]

Näinpä juuri! Siksi nimen omaan kysyinkin, että miksi lukee "miljoonaa"?

Vierailija
7/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen insta-kysymys: voiko niitä muiden instassa jakamia kuvia jakaa itse edelleen siellä? Miten..

Vierailija
8/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:34"]

Ette voi olla tosissanne? Ootteko miettinyt myös sitä miksi se luku aina muuttuu ja välillä siinä lukeekin "h"... :D:D:D:D:D

Olisko vaikka et

m = minuutti

[/quote]

No missähän päin kello on esimerkiksi 30 miljoonaa ???

Miten tulkitset tuon kellonajan ?!

Vierailija
9/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se appsi vaan jotain sekoilee. Useimmiten mulla ainaski lukee ihan oikein, toisinaan tulee just noita jotainjotain miljoonaa-"aikoja"

Vierailija
10/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minulla näy mitään miljoonia?

Vierailija
12/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla näkyy aina jotain miljoonaa...

Vierailija
13/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy pelkästään kellonkuva ja montako tuntia/ päivää sitten

Vierailija
14/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis oikeesti siinä pitäisi lukea minuuttia, tuntia jne, mutta jostain syystä joidenkin instagram appsissa lukee miljoonaa (god knows why).

Vierailija
15/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy ainakin vaan kuvien latausajat, tyyliin 15 minuuttia sitten, 3 pv sitten

Vierailija
16/27 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 5miljoonaa sekunnin miljoonasosaa sitten.

Vierailija
17/27 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahhaaa:D mun yhdellä kuvalla on ollut jo 59 miljoonaa katsojaa.. :D :D

Vierailija
18/27 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki lukee melkein aina se jotain miljoonaa. Ja muakin kiinnostaa että miks.Mietin et voisko se olla että niin moni (vaikka 3 miljoonaa) on ehtinyt nähdä sen kuvan ja sit sen jälkeen rupee tulee niitä minuutteja ja tunteja ja päiviä. Koska laitoin uuden kuvan ja katoin et siinä oli niitä miljoonia ja sit katoin vanhaa kuvaa ni siellä oli päivinä. En tiiä mitä ne miljoonat oikeesti on, ois kiva tietää ku häirihtee :)

Vierailija
19/27 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:50"]

Toinen insta-kysymys: voiko niitä muiden instassa jakamia kuvia jakaa itse edelleen siellä? Miten..

[/quote]

Idea ei ole jakaa edelleen. Vaan kunkin instagram tili on se paikka, jossa ne kuvat on esillä, ja siellä niitä voi kommentoida ja tykätä. 

Mutta jos tykkäät jostain kuvasta, voit toki kommentilla vinkata siitä toiselle instagram-käyttäjälle, että tämä tajuaa käydä katsomassa sen kuvan. 

Joskus näkee kyllä esim. puolisoiden välillä sitä että toinen laittaa saman kuvan omaan instaansa kuin toinenkin, joskus kommentilla "Photo repost" tms. Mutta yleisesti vieraiden kuvia ei kuulu jakaa siihen tyyliin kuten Twitterissä voi retweetata ketää vain.

Vierailija
20/27 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojaXD aika itsevarmaa porukkaa löytyy, jos kuvittelette, että 2 minuuttia kuvan lisäämisen jälkeen kuvan on nähnyt 2miljoonaa ihmistä. Ja miten määrä kasvaakin joka minuutti yhdellä "miljoonalla"... Eli väännetään rautalangasta, siellä on tullut kääntämisessä joku moka ja miljoonaa tilalla tulisi lukea minuuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi