Nolasin itteni!!! Kysyin joltain työmieheltä että haluutko piparia
Tarjosin ihan niitä joulupipareita, mutta kuulosti varmaan jollekin muulle. Nolottaa.
Kommentit (23)
Haluat alitajuisesti jakaa piparia.
T. S. Freud
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana kun työmies saunan jälkeen rakastelee vaimoaan, hän varmasti miettii sinua.
Mikko
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
T. S. Freud
Sigmund
Analysoisitko minua lisää?
Jo otsikosta näkee että Suomen Huonoin Provoilija® iskee jälleen.
Ap, eikö kaiken tuon pohdintaan kuluvan mentaalienergian voisi käyttää johonkin sellaiseen mikä hyödyttäisi sinua itseäsi?
Mulle kävi ihan sama juttu! 😂😂 Vieläkin hävettää...
Kysyitkö myös, että haluaako mieluummin torttua?
työmies oletettavasti vastasi: "no tottakai ja voisinpa ottaa myös yhden tuollaisen joululeivonnaisen kun kerran tarjotaan"
Vierailija kirjoitti:
Ap, eikö kaiken tuon pohdintaan kuluvan mentaalienergian voisi käyttää johonkin sellaiseen mikä hyödyttäisi sinua itseäsi?
Ideoita? Polveen sattuu :(
Olet velvoitettu antamaan piparia.
Vierailija kirjoitti:
työmies oletettavasti vastasi: "no tottakai ja voisinpa ottaa myös yhden tuollaisen joululeivonnaisen kun kerran tarjotaan"
Eikun vastasi että "on jo" tai jotain vastaavaa. Nolous!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. S. Freud
Sigmund <3
Analysoisitko minua lisää?
Mielelläni, kiitos.
0/5
Taas yksi puutteessa oleva mies fantasioi. Eikö olisi helpompaa purkaa paineita omin käsin, saisit rauhan ja pääsisit tekemään jotain hyödyllistä?
Vierailija kirjoitti:
0/5
Taas yksi puutteessa oleva mies fantasioi. Eikö olisi helpompaa purkaa paineita omin käsin, saisit rauhan ja pääsisit tekemään jotain hyödyllistä?
Olen aseksuaali!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi täällä on vertaistukea❣️
Minäkin pidän naisista kotona öö vain seuralaisena, mutten muuten koske heihin tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi täällä on vertaistukea❣️
Hienoa, kiitos.
Tänä iltana kun työmies saunan jälkeen rakastelee vaimoaan, hän varmasti miettii sinua.
Mikko