Voi luoja mä inhoan noita verkkokaupan livemyyjiä!!
Viidessä verkkokaupassa just kävin ja joka ikisessä tuli oikeaan alakulmaan se myyjä tarjoileen apua! Eikö missään saa enää rauhassa katsella ja shoppailla!? Mä en käy kaupoissa just sen takia, kun haluan rauhassa katsella, mutta näköjään se ilo on viety verkkokaupoistakin.
Kommentit (25)
Ahaa! Nyt mä hiffasin, että mol.fi:ssa oon nähnyt just noita paikkoja auki. Jotain "verkkokaupan chat-myyjä, kalastustarvikkeet/kodinkoneet jne.." jaa. En tiennyt että tuollaisiakin on ihan tarve olla.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä! Tosi ärsyttävää kun ponnahtaa auki se akkuna, jossa"Jami -pärstäkuva- Kuinka voin auttaa?" Olen törmännyt tähän ainakin Sokoksen ja Prisman verkkokaupoissa. Sitten kun sulkee ruksista sen ikkunan niin mulla se aukeaa hetken päästä uudelleen :D Kaupassa sentään myyjä tajuaa yleensä kerrasta jos en tarvitse apua, toista se on nettikaupassa.
Niin minäkin inhoan ap sinua. Naureskelemme kollegoiden kanssa rumille tilauksillesi. "Toi osti kokoa 44, haha vittu varmaan kunnon 7 leivän uuni tollakin"
Tää oli hauska ketju :DD Ihana ap... "ei saa rauhassa kattella".
Mä oon törmännyt tuohon jossain lastentarvikkeita myyvässä nettikaupassa. Kysyinkin sitten turvakaukalon sopivuutta tiettyihin vaunuihin, mutta neuvoja ei osannut tähän vastata...
Mitkä verkkokaupat ne on?