Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mä inhoan noita verkkokaupan livemyyjiä!!

Vierailija
17.04.2014 |

Viidessä verkkokaupassa just kävin ja joka ikisessä tuli oikeaan alakulmaan se myyjä tarjoileen apua! Eikö missään saa enää rauhassa katsella ja shoppailla!? Mä en käy kaupoissa just sen takia, kun haluan rauhassa katsella, mutta näköjään se ilo on viety verkkokaupoistakin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä verkkokaupat ne on?

Vierailija
22/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Nyt mä hiffasin, että mol.fi:ssa oon nähnyt just noita paikkoja auki. Jotain "verkkokaupan chat-myyjä, kalastustarvikkeet/kodinkoneet jne.." jaa. En tiennyt että tuollaisiakin on ihan tarve olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä! Tosi ärsyttävää kun ponnahtaa auki se akkuna, jossa"Jami -pärstäkuva- Kuinka voin auttaa?" Olen törmännyt tähän ainakin Sokoksen ja Prisman verkkokaupoissa. Sitten kun sulkee ruksista sen ikkunan niin mulla se aukeaa hetken päästä uudelleen :D Kaupassa sentään myyjä tajuaa yleensä kerrasta jos en tarvitse apua, toista se on nettikaupassa.

Vierailija
24/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin inhoan ap sinua. Naureskelemme kollegoiden kanssa rumille tilauksillesi. "Toi osti kokoa 44, haha vittu varmaan kunnon 7 leivän uuni tollakin"

Vierailija
25/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska ketju :DD Ihana ap... "ei saa rauhassa kattella".

Mä oon törmännyt tuohon jossain lastentarvikkeita myyvässä nettikaupassa. Kysyinkin sitten turvakaukalon sopivuutta tiettyihin vaunuihin, mutta neuvoja ei osannut tähän vastata...