Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyläilisitkö perheessä, jossa perheen isä ei pidä sinusta?

Vierailija
17.04.2014 |

Kun olet tuttava äidin kanssa ja lapset samanikäisiä? Mies ei tervehdi, lähtee ulkohommiin jos näkee töistä tultuaan että olen kylässä jne. Erittäin epäystävällinen, en tiedä miksi, mutta olen väsynyt sitä miettimään kun en tule saamaan siihen vastausta.

Kysymykseni siis otsikossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna vaikuttaa väleihin ystäväsi kanssa. Jos on vain yleensäkin juro luonteeltaan.

Vierailija
2/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä on hyvä ystävä niin kysyisin kyllä suoraan että mikä sitä ukkoa vaivaa että onkos aina samanlainen kun teille tulee vieraita vai onko tässä nyt jotain henkilökohtaista?

Menisin heille kylään silloin kun ukko ei ole kotona tai treffaisimme meillä tai kaupungilla.

En nyt kovin usein tuppaisi kylään jos ukko olisi siellä aina naama norsunvitulla.

Vierailija
5/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kummipojan isä on ainakin tollanen ujo mököttäjä joka voi ravintolan pöydässäkin mieluummin räpeltää puhelinta kun jutella muiden kans. Aikamme yrittettiin (myös mun mies) nyt ei enää jakseta ees yrittää. Olkoon sit omissa oloissaan. Tapaan ystävää ja hänen lapsiaan mut perhekyläilyt on päätetty unohtaa

Vierailija
6/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on tuollainen mies. En mielelläni kyläile siellä, vaikka mies taitaa olla vain huonokäytöksinen ja kaikkia kohtaan samanlainen. En ole oikein kunnolla edes hänen kanssaan koskaan jutellut, joten kyse ei voi olla siitä, että olisi jotenkin loukannut häntä. Mieluummin tapaan kaveria jossain muualla. Se on kuitenkin sen miehen koti ja jos mulla on fiilis, että en ole tervetullut hänen kotiinsa, niin ei sinne silloin ole kiva mennä. En ole kyllä sanonut kaverille asiasta suoraan mitään.

Vierailija
7/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielellä kaverisi on? Katseleeko hän suu viivana miestään vai käyttäytyykö normaalisti ja iloisesti, mutta ei liian iloisesti? Peilaisin vähän siitä vierailuja. Jos kaveria miehen käytös häiritsee ja näyttää, että heillä tulee käyntisi jälkeen rähinää, en enää menisi. Jos taas mies nyt vain on kaikille tuollainen ja kaverin mielestä se on normaalia, niin sen kuin menette vaan.

Vierailija
8/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kenestäkään? Jotkut vaan on tolla tavalla erakkoluonteisia vaikka aluksi rakkaudenhuumassa se puolisokin varmasti kuvitteli muuta / muuttavansa tämän ihmisen rakkaudellaan.