Koska viimeksi olet juonut alkoholia? Mitä ja kuinka paljon?
Kommentit (58)
Toissapäivänä yhden tumman pienpanimo-oluen, oli erinomaista. Tänään lasi tai kaksi roseeta
Vuosi sitten joulun pyhinä pari olutta.
Toukokuussa 2019 join jonkin verran vodkaa appelsiinimehulla lantrattuna. Sen jälkeen päätin lopettaa kokonaan alkoholinkäytön. Päätös on pitänyt.
Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä tai krapuloita minulle, kiitos yrtin.
10 vuotta sitten jouluboolia työpaikan pikkujouluissa lasillisen.
Viikko sitten synttäreilläni kuusi 12 % olutta. Joisin tänäänkin saman satsin, mutta Postin kotiinkanto on taas "kadottanut" koko lähetyksen.
Lokakuun alussa puoli lasia viiniä
Vierailija kirjoitti:
Jim Beamia kolalla. Puoli pulloa mennyt tänään.
Mullakin on odottanut kaapissa jo pitkään 🥴
Pitäisiköhän?
Mä kyl ihmettelen tätä suomalaisten juomakulttuuria. Mitä enemmän, sitä hyväksyttävämpää. Täällä vastaukset jossa kirjoittaja kertoo juoneensa vain vähän ja pitkä aika sitten, saa paljon miinuksia. Kommentti jossa kerrottiin että oksenneltiin ja juotiin paljon on kerännyt paljon peukkuja. Rahvasta.
Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:
Toukokuussa 2019 join jonkin verran vodkaa appelsiinimehulla lantrattuna. Sen jälkeen päätin lopettaa kokonaan alkoholinkäytön. Päätös on pitänyt.
Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä tai krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Teit fiksun päätöksen ja terveytesi kiittää sinua siitä.
Pitkäperjantaina 2019 join yhden siiderin. Nyt tulevana jouluna vois juoda taas sen yhden :)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl ihmettelen tätä suomalaisten juomakulttuuria. Mitä enemmän, sitä hyväksyttävämpää. Täällä vastaukset jossa kirjoittaja kertoo juoneensa vain vähän ja pitkä aika sitten, saa paljon miinuksia. Kommentti jossa kerrottiin että oksenneltiin ja juotiin paljon on kerännyt paljon peukkuja. Rahvasta.
Samaa ihmettelin. Kaikki juopot käy peukuttamassa. Oikeastaan aika huvittavaa. Ja sitten jännätään, montako alapeukkua tähän tulee. Tai montako juoppoa on paikalla.
Ne, jotka ilmoittaa juovansa muutaman lasin viiniä tietyssä tilanteessa, ja se on siinä. Kadehdin heitä, tuollainen ei onnistuisi minulta. Vanhalta juopolta.
Eilen join vitutukseen pullollisen Savon Wiinaa ja kahdeksan olutta (0.33). Tänään olen ottanut neljä puolilitraista englantilaista siideriä.
2007 Tammikuussa sitä ennen meni saavista kaatamalla.
Viime pe tai la join yhden breezerin koska teki mieli jotain makeaa :D
N26
Just nyt juon ruoalta jäänyttä ipaa. Jos oikein hurjaksi alan, saatan ottaa vielä illemmalla yhden happy joen.