Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko koskaan fiilistä työstäsi, että se ei ole minkään arvoista?

Vierailija
04.12.2020 |

Itse tunsin edellisessä työssäni. Se on kyllä todella turhauttava tunne, kun tuntee tekevänsä työtä, joka on raskasta ja yksinkertaista paskaa, ja kun tunnet, että tähän kelpaisi joku vähäpäisempikin tyyppi kortistosta makaamasta.
En mainitse mistä työstä oli kyse, koska siinä vaiheessa alkaa ne lässytykset, että se on tärkeää työtä ja jos sen työn tekijä olisi pari päivää pois, niin se kyllä heti huomattaisiin. No, ehkä niin, mutta työ ei vain koskaan antanut minulle mitään sitä tunnetta, että tämä olisi oikeasti jotain tuottavaa ja merkityksellistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin! Olen kääntäjä, eikä nykyään laadukasta käännöstyötä enää arvosteta.

Vierailija
2/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tilipäivänä. Olen pph.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanroiskeet samassa pytyssä, joka päivä. :/

Vierailija
4/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Olen työssä, jossa tarvitaan osaamista ja taitoa, (kulttuuriala) mutta työ itsessään on täysin merkityksetöntä. Turhuuden tunne on kyllä tosi kalvava ja inhottava tunne.

Vierailija
5/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ennen. Nyt opiskelen uuteen ammattiin.

Vierailija
6/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanhan sen fiiliksen tulisi määrätä. Jos siitä saa rahaa niin silloin sillä on arvoakin.

Vierailija
7/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule! tunne on ihan päivittäinen. Luojan kiitos, teen tätä työtä vain muutaman kerran viikossa. Oikeastihan ala jolla työskentelen on erittäin tärkeä, etenkin näinä aikoina. Ei vaan enää nappaa, kun samaa työtä on tullut tehtyä liian monta vuotta.

Vierailija
8/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti, palautteesta voi päätellä, että työni on ihmisille tärkeää. Usein kyllä ajattelen, että olisin helposti korvattavissa, mutta ei kai kukaan ole korvaamaton. 

Vierailija
9/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kelpaisi joku vähäpäisempikin tyyppi kortistosta makaamasta

Ap onkin niin uniikki lumihiutale.

Vierailija
10/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen esiopettaja ja tänäänkin laitoimme yhden oppilaan asiat eteenpäin ja viime kuussa kaksi oppilasta hakeutui tutkimuksiin, koska esiopetuksessa on herännyt huoli. Ainakin kahdelle leivotaan pienluokkapaikkaa ja yksi todennäköisesti on koululykkäri.

Koen tekeväni erittäin tärkeää työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi