Koska viimeksi olet juonut alkoholia? Mitä ja kuinka paljon?
Kommentit (58)
Tammikuussa pari tequila shottia ja siideriä sen verran että oli mukava humala mutta en sammunut.
Perjantaina 23.10. Kymmenisen olutta pizzan ja parin leffan äärellä.
M40
Korona aika lisännyt huimasti kotihälytyksiä kun siellä juodaan ja tapellaan. Monet kertoo kuinka naapureissa tapellaan ja juodaan koko ajan jotka näissä vuokra kolhooseissa elävät.
https://yle.fi/uutiset/3-11678580
Mitä varten pitää mainostaa jos joskus maistelee niin ettei maku pääsi kokonaan unohtumaan.
Pari vuotta sitten oli 4 pvän ryyppyputki. Silloin meni pvässä 20-30 annosta. Sen jälkeen olen ollut juomatta.
Alkoholi on niin halpaa, että kyllä sitä menee.
3 päivää sitten laitoin sokeriviinin tulemaan. 8-9 litraa vettä ja 2 kg sokeria. Tuosta tulee sellainen 8 litraa valmista n. 14 % juomaa. Eli vastaa reilua kymmentä viinipulloa tai seitsemääkymmentä olutta.
Ja hintaa vain ~2,5 €
Vihdoin yksin kirjoitti:
Parhaillaan nautin lasin jos toisenkin viiniä. Hetki omaa aikaa ennenkuin haen lapset tarhasta.
Toivottavasti et mene autolla
Kesällä 2019 kaverin synttäreillä pari drinkkiä.
Viime lauantaina lasi valkoviiniä ja tölkki keskiolutta. Tänään varmaan sama satsi ja huomenna
Onks tähän pakko vastata, jos ei taho?
Viime perjantaina litra vodkaa miehen kans puoliksi.
Eilen illalla, kaksi pulloa olutta.
Eilen alle 1 dl valkoviiniä (tyhjensin pullonpohjat, että saatiin tilaa jääkaappiin). Sitä edellinen alkoholinautinto oli saunaolut sunnuntaina. Tänään todennäköisesti nautin lasillisen punaista tai valkoista ja ehkä yhden oluen tai vaikka toisenkin.
Alkoholi on minulle nautinto, joka maistuu hyvältä ja rentouttaa. Humalakin on kiva, vaikka aika harvinaista nykyään. Tänä poikkeusvuonna ehkä 4 tai 5 kertaa ollut jonkinmoisessa humalassa baari-illan jälkeen. Normaalisti vähän useammin on jotain tapahtumia, joissa tulee otettua.
Viikko sitten vajaa pullo kuoharia.
5 min sitten karhun 5.3% oluen. Eilen join niitä 6kpl.
Viikko sitten. 1 annoksen (4 cl) armanjakkia.
Eilen olutta ja vähän konjakkia. Yksi puolen litran olut on minulle lähes jokapäiväinen kokkausjuoma.
Tänään varmaan teemme glögiä ja ruoan kanssa juodaan viiniä
Jim Beamia kolalla. Puoli pulloa mennyt tänään.
Eilen saunassa yhden oluen ja makkaran syönnin jälkeen toisen.